Naisten julmuus

Re: Naisten julmuus

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.08.2012 20:57

Sanos muuta. Otit esille tärkeän aiheen.

Jos mies on omilla teillään esimerkiksi pari-kolme päivää, siitä saattaa seurata viikkojen mykkäkoulu ja samalla selibaatti. Aivan kohtuutonta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Jail » 24.08.2012 21:18

Naiset ovat niin kieroja.

Niillä ei ole fyysistä voimaa, joten niiden täytyy käyttää henkistä myrkkyä.
Jail

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.08.2012 22:12

Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa. Mutta jos nainen töppää, se on miehen hyväksyttävä hymyssä suin.

Jotkut naiset on tuollaisia marttyyreita. Jos semmoinen tökkii, niin vaihtoehtojakin löytyy.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 09:06

Puiston penkille ruskean paperipussin kanssa, jonka sisällä puteli?
Illusia

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.08.2012 09:47

Illusia kirjoitti:Puiston penkille ruskean paperipussin kanssa, jonka sisällä puteli?

Mielestäsi siis kaikki naiset ovat mykkäkouluilevia seksiä vallankäytön välineenä hyödyntäviä tapauksia?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 09:51

Sinä taidat itse ajatella niin.

Aloitusviestissä oli kaadettu kuppia liikaa. Siihen löytyy kyllä seuraksi muita, naisiakin, joille viina on tärkeämpää kuin esimerkiksi perhe. Eihän kenenkään ole pakko olla naimisissa, eikä liitossa, jossa ei ole hyvä olla. En silti suosittele alkoholismia kenellekään. Löytyisikö apua perheneuvolasta tai AA-kerhosta?
Illusia

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.08.2012 10:55

Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa.

Kuvaamasi käytös ei ole julmuutta vaan normaalia järjen ja harkinta-ajan käyttöä miehen kusipäisyyden vuoksi.

Naisen todellista julmuutta on pommeihin vyöttäytyminen ja syyttömän teatteriyleisön tappaminen kostoksi oman pojan menetyksestä sodassa.

Naisen julmuutta on taikojen tekeminen sen puolesta, että poika saisi uuden kauniin ja nuoren puolison nykyisen miniän tilalle ja noiden taikojen tekeminen tiettäväksi miniälle. (Afrikkalaista taikauskoa kuvaava tarina lainattu Chimamanda Ngozi Adichien teoksesta Puolikas keltaista aurinkoa.)

Nuorten tyttöjen julmuutta on tyttökaverin jättäminen kolmanneksi pyöräksi, sulkeminen ystävyyden ulkopuolelle ja jättäminen yksin.
Obelix kirjoitti: Mutta jos nainen töppää, se on miehen hyväksyttävä hymyssä suin.

Et kuvaa sen tarkemmin, onko kyse tahallisesta vai tahattomasta töppäämisestä, mikä oleellisesti vaikuttaa töppäyksen hyväksyttävyyteen. Et myöskään kerro, minkä laatuisesta töppäämisestä on kyse.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 15:36

Jos hän ei ole tottunut siihen, että toimit kuten hän neuvoo. Ei tuo ole julmuutta.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.08.2012 15:39

Illusia kirjoitti:Sinä taidat itse ajatella niin.

En ajattele. Omasta hennkoht kokemuksesta voin kertoa, että löytyy naisia jotka eivät harrasta henkistä väkivaltaa, eivät käytä seksiä vallankäytön välineenä ja eivätkä myöskään vetä kilareita (kohtuullisesta) kupittelusta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.08.2012 15:40

Hilppa kirjoitti:
Obelix kirjoitti:Miksi naiset ovat julmia miehille? Ovat kylmiä ja kalseita päivä kausia, jos mies on ottanut muutaman kupposen liikaa.

Kuvaamasi käytös ei ole julmuutta vaan normaalia järjen ja harkinta-ajan käyttöä miehen kusipäisyyden vuoksi.

Miten "muutama kupponen liikaa" on kusipäisyyttä? Niin ja mikä mielestäsi on "muutama liikaa"?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 15:41

Kahvi kirjoitti: En ajattele. Omasta hennkoht kokemuksesta voin kertoa, että löytyy naisia jotka eivät harrasta henkistä väkivaltaa, eivät käytä seksiä vallankäytön välineenä ja eivätkä myöskään vetä kilareita (kohtuullisesta) kupittelusta.

Sinä onnellinen! Voisihan tuo tieto tosin tuottaa tuskaakin, jos ei sitten kuitenkaan saisi kumppanikseen kuin julmurin.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.08.2012 16:00

Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia :D
Kahvi

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 16:05

Niin, hyvähän se on, niin ei tarvitse valittaa. Toivottavasti kumppanisi ovat yhtä tyytyväisiä kuin sinä.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.08.2012 19:51

Illusia kirjoitti:Toivottavasti kumppanisi ovat yhtä tyytyväisiä kuin sinä.

Tähän pyritään ja toivottavasti onnistutaan. Jos ei onnistuta, niin fiksu nainen pistää minut kiertoon.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.08.2012 22:25

Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia :D

Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita? Ei ihmisen tarvitse kaikista pitää, mutta voihan silti kohdella samalla palstalla kirjoittavia ihmisinä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.08.2012 05:21

Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Valitsen ihan itse kumppanini, joten kaikennäköiset julmurit on thänks-put-nou-thänks. Fiksujakin ja ihan henkisestikin aikuisia naisia löytyy ja tilanteet on tämän suhteen varsin lupaavia :D

Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita? Ei ihmisen tarvitse kaikista pitää, mutta voihan silti kohdella samalla palstalla kirjoittavia ihmisinä.

En päättele noin mistään - eli en ole moista mieltä. Aikuisina ihmisinä kohtelen myös kanssapalstalsisia, jos joku vetää siitä teinikilarit niin se on hänen häpeänsä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.08.2012 06:13

Hilppa kirjoitti:

Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita?

Hilppa, mistä sinä teit tuollaisen päätelmän? Ainakaan siteeraamasi kohta ei anna aihetta moiseen virheelliseen tulkintaan. Aivan kuin olisit lukenut tekstistä jotakin mitä siinä ei sanota; ei, vaikka miten yrittäisi lukea viestiä löytääkseen siitä sen mitä olit näkevinäsi siinä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.08.2012 10:45

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Mistä päättelet, että sinulle kumppaneiksi sopimattomat ja sinun kanssasi erilaisen arvomaailman omaavat naiset olisivat automaattisesti julmureita?

Hilppa, mistä sinä teit tuollaisen päätelmän? Ainakaan siteeraamasi kohta ei anna aihetta moiseen virheelliseen tulkintaan. Aivan kuin olisit lukenut tekstistä jotakin mitä siinä ei sanota; ei, vaikka miten yrittäisi lukea viestiä löytääkseen siitä sen mitä olit näkevinäsi siinä.

Teknisesti ja suomen kielen käytön näkökulmasta olet tietenkin aina oikeassa. Ylimielisyydeltäsi et kuitenkaan huomaa tarkastella kokonaisuutta palstalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.08.2012 15:10

Hilppa kirjoitti:Teknisesti ja suomen kielen käytön näkökulmasta olet tietenkin aina oikeassa. Ylimielisyydeltäsi et kuitenkaan huomaa tarkastella kokonaisuutta palstalla.

:D
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.08.2012 17:55

Kyllästynyt kirjoitti:Suomeksi sanottuna:
Sinä Kahvi et ole kohdellut kanssapalstalaisia aikuisina ihmisinä vaan olet solvannut, nimitellyt, uhkailut ja syljeskelyt. Ajatteletko todellakin sinulla olevan eväitä arvostella muiden käytöstä?

Näitä alleviivaamiani asioita olen tehnyt vain sinulle, ja vain ja ainoastaan silloin, kun olet tuonut keskusteluun itse asiaan liittymättömiä läheisiäni. Ja oletkin varmaan huomannut, että noin lupasin tehdä - ja joka kerta olen myös lupaukseni pitänyt. Tulen myös jatkossa pitämäänkin. 8-)

Ja itse kysymykseesi: kyllä ajattelen niin, että minulla on yhtä paljon eväitä arvostella muiden käytöstä kuin kellä tahansa muulla palstalaisella.
Kahvi

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista