Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta naisiin liittyviä asioita.
Älä suotta - karavaani kun tunnetusti kulkee koirien haukunnasta huolimatta.
Ahaa. Naiset ovatkin siis koiria koska eivät pidä siitä, että heitä esim. verrataan autoihin tai YÖÖÖK:tellään kuvitteellisia "helttoja"?
Kusipäisyys ei näytä tällä palstalla hellittävän otettaan vieläkään.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Millä mekanismilla naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä olisi se, että joku nainen pitää oven avaamista ym. seksisminä?
Ei näin. Sinä väitit, että se ei ehdottomasti olisi seksismiä, jolloin todistustaakka on sinulla (ei minulla). Mutta et näemmä lukuisista yrityksistäsi huolimatta pysty väitettäsi perustelemaan. Kaikennäköisiä vastakysymyksiä, ykskantaa toteamisia ym on kyllä nähty moneen kertaan. Mutta varsinaiset perusteet puuttuvat edelleen.Sinulla on vain mielipiteesi asiasta - ja silti väität typeränkin ponnekkaasti, että en ole esimerkkiä antanut.
Miksi levittelet moisia perättömiä väitteitä minusta?
Sinä väitit sen olevan seksismiä, ettei (joku) nainen pidä siitä jos mies avaa hänelle oven tms..
Todistustaakka on siis sinulla.
Se, että avaaja on mies ja ovesta kulkeva on nainen, ei tee oven avaamisesta seksismin ilmentymää - ellei sitten ovenavaajan tarkoitus ole jotakin muuta kuin olla kohtelias.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta naisiin liittyviä asioita.
Älä suotta - karavaani kun tunnetusti kulkee koirien haukunnasta huolimatta.
Ahaa. Naiset ovatkin siis koiria koska eivät pidä siitä, että heitä esim. verrataan autoihin tai YÖÖÖK:tellään kuvitteellisia "helttoja"?
Kusipäisyys ei näytä tällä palstalla hellittävän otettaan vieläkään.
Kyllästynyt, viittaatko lihavoimassani kohdassa Riidankylväjään; toisin sanoen Riidankylväjä on mielestäsi kusipää tai edustaa kusipäisyyttä?
Tässä ketjussa onkin kurituksesi kohteena kaksi miestä, Kahvi ja Riidankylväjä.
Kyllästynyt kirjoitti:Se, että avaaja on mies ja ovesta kulkeva on nainen, ei tee oven avaamisesta seksismin ilmentymää - ellei sitten ovenavaajan tarkoitus ole jotakin muuta kuin olla kohtelias.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:"Kusipäisyys ei näytä tällä palstalla hellittävän otettaan vieläkään."
Kyllästynyt, viittaatko lihavoimassani kohdassa Riidankylväjään; toisin sanoen Riidankylväjä on mielestäsi kusipää tai edustaa kusipäisyyttä?
Tässä ketjussa onkin kurituksesi kohteena kaksi miestä, Kahvi ja Riidankylväjä.
Ei, vaan palstan kaikki miehet (joitakin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta).

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Minulle on muodostunut käsitys, että Kyllästyneeltä puuttuu jostain syystä - luultavasti ihan oikeasti - kyky arvioida omaa toimintaansa...
Näyttää pahasti siltä, ettei minun edes tarvitse; sinä hoidat homman minun puolestani.
Ikävää tuossa huolehtimisessa on se, että sinun peilisi vääristää asioita sinun hyväksesi ja (tietenkin) minun vahingokseni.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Kahville sanoisin, että on aivan turha edes kysyä enää, mitä voisit tehdä tilanteen parantamiseksi. Minä arvostan sinun sinnikkyyttäsi kyseisessä asiassa,
mutta kohteesi ei voisi yrityksistäsi vähempää välittää. Meidän kaikkien lienee tyytyminen siihen, että "aikaa ei voi kääntää taaksepäin".
Tästä olen puhunut aiemminkin:
Koska sinä Helmenkalastaja et ole puuttunut kyseisiin asioihin silloin kun ne tapahtuivat, on todella raukkamaista tulla jälkeenpäin arvostelemaan minun tapaani suhtautua siihen, että jään yksin, ilman että kukaan asiaan puuttuu, solvattavaksi "käyttäydyt kuin itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä".
Erityisen epäoikeudenmukaista on, ettei Kahvi ei saanut noista minkäänlaista rangaistusta - ja kaiken huippu se, että hän kehtaa ruikuttaa minun kiusanneen häntä.
Tuo on niin törkeää, että mikään, ei mikään vedä sille vertoja ja jos sinä Helmenkalastaja et sitä tajua, kerää kuitenkin harkintakykysi rippeet niin, ettet raukkamaisen sivustakatsomisesi lisäksi vielä liity solvauksia kirjoittavien riveihin.
Mutta taitaa olla turha sinulta moista suoraselkäisyyttä odottaa; sinä et puolusta minua koska (ilmeisesti) sinun mielestäsi minua saakin solvata ja kohdella epäoikeudenmukaisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Se, että avaaja on mies ja ovesta kulkeva on nainen, ei tee oven avaamisesta seksismin ilmentymää - ellei sitten ovenavaajan tarkoitus ole jotakin muuta kuin olla kohtelias.
Itse oven avaaminen ei tietenkään ole seksismin ilmentymää, ei Kahvi sitä ole käsittääkseni väittänytkään. Sen sijaan tästä kohteliaasta eleestä loukkaantuvan naisen suhtautuminen kyseiseen oven avaamiseen on mielestäni seksistinen, koska määräävää hänen suhtautumisessaan on oven avaajan sukupuoli. Tästä on ymmärtääkseni ollut koko ajan kyse.Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku mies tytöttelee minua, se voi olla seksismiä, mutta seksismiä ei ole se, että minä en siitä pidä.Helmenkalastaja kirjoitti:Ei se olekaan, vaan se, että jos sen tekisi joku nainen, sinä pitäisit siitä! Toisin sanoen, ei-pitämisesi johtuisi tytöttelijän sukupuolesta.
Unohdin sanoa, että kaikki tytöttelijät ovat olleet miehiä.

Riidankylväjä kirjoitti:Jota hän kurittaa sitä hän rakastaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... En ymmärrä, että jaksat jankuttaa tuosta rankaisemattomuudesta! Annat sillä ymmärtää, että rangaistus olisi muuttanut kaiken, mutta kyllähän me tiedämme, että niin ei olisi käynyt...
Totta helvetissä olisi! Mistä sinä tuollaista "tiedät", kun koko homman ydin on se, että asia on hoidettu täydellisen epäoikeudenmukaisesti!
Sama koskee myös Tristania, Mirriä ja Obelixia - kukaan heistä ei ole saanut rangaistusta siitä mitä kaikkea paskaa he ovat minulle tehneet/niskaani kipanneet.

Riidankylväjä kirjoitti:Jota hän kurittaa sitä hän rakastaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Miksi sinä Mirri et ole vieläkään myöntänyt, että varastit työni tuloksen?

Kyllästynyt kirjoitti:Ei kumpikaan noista.
Sarkasmi on turhaa, sinä varastit työni tuloksen - vaikka linkki ei minun omaisuuttani olekaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Se oli silloisen STAKES:n tilasto raskaudenkeskeytyksistä ja sikiötutkimuksista.
Ei mikään yleisölle jaettava esite vaan tutkijoille tarkoitettu tilasto.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa