Kirjoittaja Varjolilja » 15.11.2010 22:52
Jokainen on tietenkin omasta mielestään oikeassa, kukapa nyt myöntäisi olevansa väärässä. Kehut, miten olet asiallinen, mutta näyit nimittäneen Hermiittiä puupääksi juuri äsken lähettämässäsi viestissä. Onko se kaunista puhetta muista, onko se jotenkin vähäisempää nimittelyä kuin ne sanat, joista itse jaksat muistuttaa vuodesta toiseen, jotta kaikki, jotka eivät ole ikinä niitä vuosia vanhoja viestejä kadonneella Tukiasemalla nähneet, tietäisivät ja muistaisivat ne, vaikka eivät voisi ainakaan minua vähempää kiinnostaa? On niin hassua, että sinä voit nimitellä Hermiittiä ja ketä tahansa miksi tahansa ja se ei ole mitään, mutta sama sinuun kohdistettuna on viestiesi perusteella ikusesti anteeksianantamatonta. On surullista, että jonkun ihmisen ajatusmaailma voi kuihtua niin pieneksi, ettei sinne mahdu kuin yksi asia, muistuttaa ikuisesti kaikille mahdollisille lukijoille, miten sinua on joskus ammoin nimitelty. Ketä kiinnostaa tietää, millä haukkumasanoilla minua on elämäni aikana nimitelty?