Niin tappoivat, muttei sillä ole mitään tekemistä eutanasian kanssa.Sievä Sigismund kirjoitti:Juutalaisten lisäksi natsit tappoivat myös vammaisia, henkisesti sairaita ymym...
Niin tappoivat, muttei sillä ole mitään tekemistä eutanasian kanssa.Sievä Sigismund kirjoitti:Juutalaisten lisäksi natsit tappoivat myös vammaisia, henkisesti sairaita ymym...
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Ei oo mikään pakko mennä lääkäriin.
Oletko siis sitä mieltä, että ihmisen pitää itse diagnosoida, milloin tauti tai sairaus on kuolemaksi - ja etukäteen päättää haluaako kuolla sairauteensa?
Sievä Sigismund kirjoitti:Kukas sen sitten päättää?
Sievä Sigismund kirjoitti:Vammaisten kohdalla kyse oli nimenomaan eutanasiasta...
Sievä Sigismund kirjoitti:Viides käsky?
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Kukas sen sitten päättää?
Miksi se pitäisi päättää etukäteen?
Kyllästynyt kirjoitti:Niin tappoivat, muttei sillä ole mitään tekemistä eutanasian kanssa.Sievä Sigismund kirjoitti:Juutalaisten lisäksi natsit tappoivat myös vammaisia, henkisesti sairaita ymym...
Kyllästynyt kirjoitti:Esko Seppänen ei ole lääkäri. Ei ole koskaan ollut, tuskin tulee koskaan olemaankaan.
Sievä Sigismund kirjoitti:Eutanasia ei auta kuolevaa, vaan lievittää joidenkin elävien ahdistusta. Eli varsin itsekästä.

irmeli kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Esko Seppänen ei ole lääkäri. Ei ole koskaan ollut, tuskin tulee koskaan olemaankaan.
Ei niin olekaan, sotkin kuolleen pojan isään joka on lääkäri muttei avustanut poikaansa kuolemaan.

Mirri kirjoitti: Toinen kysymys: mistä tiedät, ettei eutanasia auta kuolevaa?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirrillekin tiedoksi, ettei mikään kipulääkitys ole niin toimiva ja tehokas, että kaikkien kipuja kärsivien elämä pystyttäisin millään kipulääkityksellä edes siedettäväksi saamaan.
Sigismund Sievä,
Kaikkea ja kaikkia kyetään käyttämään väärin, eikä eutanasian kieltäminen ei sitä asiaa miksikään muuta..
Haluaisin myös kysyä sinulta Sigismund Sievä, että pitääkö sinun mielestäsi kuolevien ihmisten kitua vain sen takia, että joku/jotkut ihmiset ovat ahneita?
Ei ole helppoa toivoa kuolinapua toiselle. Ei se ainakaan minulle ole ollut kummallakaan kerralla kun olen viikkoja ihmisen kärsimystä katsellut, kuolemaa odottaen ja toivoen.
Sievä Sigismund kirjoitti:Mirri kirjoitti: Toinen kysymys: mistä tiedät, ettei eutanasia auta kuolevaa?
En minä tiedäkään enkä tiedä eutanasian siunauksellisuudestakaan...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Oletetaan, että saamme eutanasialain. Ei aikaakaan, kun joku ryhmä alkaa vaatia laajennuksia eutanasian käsitteeseen ja uusia ihmisryhmiä lopetettaviksi...
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa