Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä.
Mitä sinä ehdotat?
En tiedä minkään. Mutta jos aloittaisit omalta puoleltasi lopettamalla valheiden levittämisen täällä.
Tässä pari esimerkkitapausta:
-----------------------------------------------------
Tästä ketjusta:
viewtopic.php?f=5&t=8783&start=110#p111536Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi hyvin tomerasti komentelit minua ja nimenomaan kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi". Uhkailit myös, että jos tuota sanaa käytän, sinä ryhdyt "erittäin asiattomaksi"!
Näin en ole uhkaillut. Olen myöskin korjannut tämän valheesi useita kertoja; tämä on orginaali versio, joka ei ole muuttunut matkan varrella:
viewtopic.php?f=16&t=7100&p=84436#p84435Kahvi kirjoitti:Tässä siis uhkaukseni, jonka lupaan pitää: jos keskusteluun tuodaan asiaan täysin liittymättömiä läheisiäni, niin lupaan olla erittäin asiaton - mutta vain ja ainoastaan silloin."
Tuossa ei kielletä käyttämästä mitään tiettyä sanaa yleisesti, ei edes väittämääsi sanaa "ex-vaimosi". Lisäksi uhkaukseeni sisältyi ehto, jonka mukaan läheisiäni saa mainita keskustelussa, jos he liittyvät asiaan.
-----------------------------------------------------
Seksismi & šovinismi -ketjusta:
viewtopic.php?f=8&t=8782&start=40#p111545Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Naisten harjoittamasta seksismistä ym olen jo aikanaan toisessa ketjussa antanut esimerkkejä, ja taidetaan vähän yks sun toinen muistaa miten siinä sitten kävi. Että sen takia en nyt lähde niitä esimerkkejä antamaan.
Enpä muista nähneeni ainoatakaan esimerkkiä naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä.
Että sen takia kannattaisi nyt niitä antaa, tai lopettaa väitteet viesteistä joita ei ole koskaan ollut olemassakaan.
Tämäkin on vale. Kyseisessä ketjussa esitin kyllä esimerkkejä, mutta ne eivät sinulle kelvanneet joko siksi, että sinä et nähnyt niissä seksismiä tai sitten oli mielestäsi kysymys (äärimmäisen) marginaalisesta ilmiöstä tms. Jokin esimerkki taisi jopa naurattaa sinua.
Varmuuden vakuudeksi yksi antamani esimerkki ketjusta "Mikä on seksismin ja naisvihan ero?":
viewtopic.php?f=16&t=7415#p89414Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kerropa esimerkkejä naisten miehiin osoittamasta seksismistä.
No esim se, että jotkut naiset pitävät kohteliaita käytöstapoja seksisminä. Kuten oven aukaiseminen naisille tai peräti antaa naisen ensin mennä bussiin.
Taikka se, että miehiä kategorisoidaan vaikka niin, että puhutaan keski-ikäisistä, lihaa syövistä valkoisista heteromiehistä ikäänkuin "ällösetinä".
(antamani esimerkki ei ole välttämättä täysin validi ja/tai paras mahdollinen, mutta esimerkki yhtä kaikki).
-----------------------------------
Tällainen perättömien väittäminen minusta, josta yllä todisteet, on kuulkaa ystävät rakkaat ihan helvetin raskasta, kun täsmälleen samat väärät väitteet esitetään uudestaan ja uudestaan - varsinkin kun olen niitä korjannut joka kerta.
Loukkaavaakin se on.
Vituttaa moinen. Joskus aika rankastikin.