Psykopatologia kirjoitti:Mutta sekstata ei ole perinteisesti muuta kuin suudella.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta sekstata ei ole perinteisesti muuta kuin suudella.
Juu, ei ole perinteisesti. Jostakin käsittämättömästä syystä nykyaikainen sekstaaminen näköjään tarkoittaa ihan muuta; miksi, sitä en tiedä.
Minä kuitenkin 70-luvun Helsingin teininä käsitin oikein hyvin, että sekstaaminen oli yhtä kuin pussaaminen. Ei tullut mieleenkään, että sekstaaminen olisi jotakin muuta kuin suutelu; kaikki tiesivät, että sekstattaessa suudellaan, ei mitään muuta.
Nykynuoret tekevät ties mitä, kun innostuvat sekstaamaan; niin olen ymmärtänyt.
Riidankylväjä kirjoitti:Maalla on paljon maanläheisemmät tai naturalistisemmat termit käytössä. Sextailu on vain helsinkiläisten snobbailua.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta sekstata ei ole perinteisesti muuta kuin suudella.
Juu, ei ole perinteisesti. Jostakin käsittämättömästä syystä nykyaikainen sekstaaminen näköjään tarkoittaa ihan muuta; miksi, sitä en tiedä.
Minä kuitenkin 70-luvun Helsingin teininä käsitin oikein hyvin, että sekstaaminen oli yhtä kuin pussaaminen. Ei tullut mieleenkään, että sekstaaminen olisi jotakin muuta kuin suutelu; kaikki tiesivät, että sekstattaessa suudellaan, ei mitään muuta.
Nykynuoret tekevät ties mitä, kun innostuvat sekstaamaan; niin olen ymmärtänyt.
Muistaakseni et kuitenkaan vaivautunut tukari2:lla, kun porukka oli kimpussani,
tuomaan nyt esittämääsi esiin.
Psykopatologia kirjoitti:Muistan, mutta en muista mitään vakuuttavaa kannanottoa
trisseä ja Kontua ym. vastaan. Kontekstista sanomani
merkitys oli täysin selvä.
Mirri kirjoitti:Minä käsittääkseni tuon nettikirjoittajana 'nettirikokset' erittäin hanakasti julki,
jos huomaan ja näen niitä. Annan palautetta ja ilmoitan ylläpidolle; teen vaikka mitä aina
ylläpidon/moderaattoreiden hikeentymiseen asti, jotta saisin havaitsemani 'nettirikoksen'
näkyväksi. Mutta jos en huomaa mitään, niin silloin tietysti olen hiljaa...
Psykopatologia kirjoitti:Mutta jos kyseessä on ns. vertaistukifoorumi, voisi olla hyvä,
jos kritiikki näkyisi myös palstalla.
Mirrin käytännön mukaan analogisesti: Hän on kritisoinut
myös moderointia yksityisviesten. Ja me julkisella
puolella olemme luulleet, että hän on ollut hiljaa.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 2 vierailijaa