Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:13

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En usko, että olisin kritisoinut trissen oikeuksia, vaan trisseä.
En usko, että olisin todennut sinut työkykyiseksi tai loiseksi.

Olet todennut, että mielestäsi en ansaitse psykoterapiaa mentyäni pysyvälle eläkkeelle.

Tässä toinen valheeni. Ei PP ole minulle tuollaista sanonut eikä edes vihjannut, mutta kun en mennyt ajattelemaan foorumia pidemmälle, että vaarannan PP ammattimaineen. Anteeksi tuostakin valheesta!
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:14

MMirri kirjoitti:
"Olet ammattisi harjoittajana ottanut aikamoisen riskin ryhtyessäsi aktiiviseksi nettikirjoittajaksi. Sinähän olet kirjoittanut netissä niin omalla nimelläsi kuin nimimerkeillä jo kauan ennen tämän foorumin syntyä.

Mielestäni teet väärin yrittäessäsi syyllistää tämän foorumin kirjoittajia mielipiteineen ja näkemyksineen sinun ammatinharjoittajan elämäsi vahingoittamisesta. Olet itse vapaaehtoisesti ottanut riskin, eikä netissä kenelläkään ole velvollisuutta pönkittää tai suojella sinun ammatillista mainettasi. Minusta on aivan käsittämätöntä, että täysijärkisenä ihmisenä syyttelet foorumisi kirjoittajia sinuun kohdistuvista 'herjauksista' ja annat ymmärtää, että nettikirjoittajat muka vahingoittaisivat sinun ammatinharjoittamistasi."[/quote]
saara kirjoitti:
Kerran vielä, minä en ole syyllistynyt minkäänlaatuiseen herjaamiseen, kenenkään ammattipätevyyden kyseenalaistamiseen tai muunlaiseen rikolliseen toimintaan. Joka on toista mieltä, voin privaatisti antaa puhelinnumeron johon voi syyttämisensä ilmoittaa.[/quote]

kyllästynyt kirjoitti:
No totta helvetissä olet!

Olet esittänyt Psykopatologian sanoneen sellaista mitä hän ei ole koskaan sanonut.

Ei riitä, että pyörrät puheesi, sinun pitää ne poistaa - välittömästi.[/quote]

Saara kirjoitti;
Kerro minulle ensin millä tavalla kirjoitukseni on aliarvoinut PP.n ammattitaitoa tai estänyt hänern ammatiharjoittamustaan? Näytä ne kohdat joissa niin sanon!
Jospa sinä kyllästynyt moderaattorin ominaisuudessa poistat ko " loukkaavat " tekstit ettei kenenkään tarvitse yöuniaan niitten takia menettää!
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:16

Kyllästynyt kirjoitti:En vähääkään.

Olen joskus miettinyt, miten sinut saisi tyytyväiseksi.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:17

Pinja kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En usko, että olisin kritisoinut trissen oikeuksia, vaan trisseä.

Olet todennut, että mielestäsi en ansaitse psykoterapiaa mentyäni pysyvälle eläkkeelle.

Tässä toinen valheeni. Ei PP ole minulle tuollaista sanonut eikä edes vihjannut, mutta kun en mennyt ajattelemaan foorumia pidemmälle, että vaarannan PP ammattimaineen. Anteeksi tuostakin valheesta!
Miksi ei sinua pinja syyllistetä noista valeistasi, mutta minut tuomitaan maanrakoon yhden asiattoman lausahduksen takia?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 22:24, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:18

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että saaran väite:

saara kirjoitti:Miksi te yhä pohditte esim trissen tilannetta täällä vaikkette ole kukaan hänen hoitotiiminsä jäseniä? PP sanoo tavanneensa trissen ja tehneensä hänestä oitis diagnoosin. Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Lihavointi ja väri minun

on täysin saaran omaa keksintöä - satuilua.
Mitään tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu.

Eikä tässä asiassa riitä se, että saara pyytää anteeksi ja ilmoittaa peruvansa puheensa; hänen pitäisi poistaa nuo itse keksimänsä tarinat - ja mahdollisimman pian.

Kyllä voi olla helvetin vaikea ymmärtää, koska eihän täällä tiedetä mikä on totta ja mikä tarua.

Entä onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että kyseinen lausahdus kannattaisi jättää omaan arvoonsa, eikä paisutella sitä...
a
Ei ole mitään syytä sallia itsestään levitettävän perättömiä ammattitaitoon liittyviä tarinoita.

Mirri kirjoitti:... Aivan kuin Psykopatologian ammatillinen maine olisi kiinni siitä ja sen varassa, että mitä anonyymit nettikirjoittajat sattuvat sanomaan...

Aivan. Kenenkään ei tarvitse sallia itsestään levitettävän perättömiä väitteitä. Eikä ole sinun asiasi arvostella mitä tarinoiden kohteen pitäi...[/quote]
Netti on vaarallinen paikka; kaikki esitetty, perättömyydetkin, saattavat pompsahtaa esille uudessa ja oudossa kontekstissa.
Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, jos tosissasi ajattelisit tämän foorumin ylläpitäjän mainetta etkä haluaisi nolata häntä, toimisit toisin; näin minun mielestäni.

Siinä vaiheessa kun ryhdyn kirjoittamaan sinun hyväksymää tekstiä, harkitsen vakavasti kirjoittamisen lopettamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:19

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Miksi ei sinua pinja syyllistetä noista valeistasi, mutta miunut tuomitaan maanrakoon yhden asiattoman lausahduksen takia?

saara puheistasi huomaa ettet ole tarkoittanut mitään pahaa, kun et vaan ajatellut asiaa pidemmälle tätä foorumia. PP on ammattinsa takia rajoitteita tällä foorumilla, mistä hänen pitää pitää kiinni, jotta hän ei saa kimppuunsa ei tahoja kuten psykologiliiton.
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:19

saara kirjoitti:Miksi ei sinua pinja syyllistetä noista valeistasi, mutta miunut tuomitaan maanrakoon yhden asiattoman lausahduksen takia?

Et ole todellakaan ainoa, kuka tulee poljetuksi maanrakoon erilaisilla keskustelupalstoilla. Pidä puolesi ja muista, ettet ole huono, vaikka olisit jonkun asian väärin tehnytkin.
Suurin osa konflikteista voidaan hoitaa sovittelulla, asianomaisten kesken.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 22:20

Kyllästynyt kirjoitti:Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että saaran väite:

saara kirjoitti:Miksi te yhä pohditte esim trissen tilannetta täällä vaikkette ole kukaan hänen hoitotiiminsä jäseniä? PP sanoo tavanneensa trissen ja tehneensä hänestä oitis diagnoosin. Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Lihavointi ja väri minun

on täysin saaran omaa keksintöä - satuilua.
Mitään tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu.

Eikä tässä asiassa riitä se, että saara pyytää anteeksi ja ilmoittaa peruvansa puheensa; hänen pitäisi poistaa nuo itse keksimänsä tarinat - ja mahdollisimman pian.
(lihavointi ja väri minun)

Kyllästynyt, kerro tarkemmin; mitä tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu?
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:21

Minusta alkaa vaikuttaa siltä että tässä etsitään syntipukkia jonkun väärinkäsityksen takia.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:22

trisse kirjoitti:Minuakin kiinnostaisi... :roll:

Laitapa ensin ne: "löysäpillu" prtsc:t.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:23

saara kirjoitti:Minusta alkaa vaikuttaa siltä että tässä etsitään syntipukkia jonkun väärinkäsityksen takia.

asiasta puhuminen pitäisi lopettaa jo, olet sen verran noloissasi ettei puhumista kannata jatkaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:24

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kerro tarkemmin; mitä tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu?

Tätä:

Lihavointi ja väri minun
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:24

trisse kirjoitti:Se haluaa vaan usuttaa kaikki toistensa kimppuun ja avata sitten popcorn-pussin! :?

Meillä ei ole popcorneja. Mieleeni tuli kuitenkin, että oletko ännän ja ässän kanssa liikenteessä?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kerro tarkemmin; mitä tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu?

Tätä:

Lihavointi ja väri minun

Voisit lopettaa jo saaran syyttely, hän on pyytänyt anteeksi huomattuaan kokonaistilanteen ja foorumin ulkopuolisen todellisuuden.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 22:26

Kyllästynyt kirjoitti:

Tätä:

saara kirjoitti:Miksi te yhä pohditte esim trissen tilannetta täällä vaikkette ole kukaan hänen hoitotiiminsä jäseniä? --- poistettu by Kyllästynyt --- lläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.[/color][/b]

Lihavointi ja väri minun

Kyllästynyt, laita vielä muutama kerta puinaisella, ehkä kaikki eivät vielä huomanneet.
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:28

saara kirjoitti:Saara kirjoitti;
Kerro minulle ensin millä tavalla kirjoitukseni on aliarvoinut PP.n ammattitaitoa tai estänyt hänern ammatiharjoittamustaan? Näytä ne kohdat joissa niin sanon!
Jospa sinä kyllästynyt moderaattorin ominaisuudessa poistat ko " loukkaavat " tekstit ettei kenenkään tarvitse yöuniaan niitten takia menettää!

Kyseinen viestisi on nenäsi eteen kannettu jo useaan kertaan.

Periaatteesta en poista tekstejä jotka kirjoittajan itsensä kuuluu poistaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 22:29

Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vähääkään.

Olen joskus miettinyt, miten sinut saisi tyytyväiseksi.

Toivottavasti et ole menettänyt yöuniasi ratkaisemattoman ongelman edessä.

(Tämä oli ilkeä ja pahansuopa kommentti; myönnän syyllisyyteni saman tien. :twisted: )
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:29

Minä ainakin poistin valheeni.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:29

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Tätä:

Lihavointi ja väri minun

Voisit lopettaa jo saaran syyttely, hän on pyytänyt anteeksi huomattuaan kokonaistilanteen ja foorumin ulkopuolisen todellisuuden.

Anteeksipyyntö ei poista viestiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Tätä:

Lihavointi ja väri minun

Anteeksipyyntö ei poista viestiä.

saara poistaa viestin.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista