Beth kirjoitti:Minä en muista nyt mikä merkki oli kun heitin jo pois. Taisi olla Dualit.
En sanoisi että oli hyvä. Paahtaminen onnistui vain minimissa, muuten tulisi hiilet. Jos vahingossa meni nappi minimista, tuli jo hiiltynyt jälki. Oli keskeytys. Ja oli kestävä kyllä. Sain jopa savukken sytytyksi sitä kun tupakoin kunloppui tikut![]()
Katso tätä untuva:
http://sensor-for-senses.siemenskampanj ... drost.html
Beth kirjoitti:Ajoin ostaa kyllä, sopii kahvikoneseen MoccaMasteriin, sekin on musta ja metallin väriä. Mistä tilaat sen untuva?
untuva kirjoitti:Nyt on uusi leivänpaahdin testattu. En yhtään kadu hankintaani: Siemensin leivänpaahdin. Oli laadukkaampi kuin edes osasin kuvitella. Vakaa laite; ritilät ei ritise hirmuisesti, kun painaa ja nostaa hissillä. Sitten siinä on 9 eri paahtoastetta 1-5 ja sitten puolivälit. Laadukas tuo kahva millä painetaan ritilä alas, ei liian tiukka, letkeän tuntuinen on. Mitä kävin Gigantista katsomassa niin tämä oli parempi mielestäni kuin mitä siellä oli vaihtoehtoina, kun kokeilin niitä siellä.
Söin vehnä- ja kaurapaahtoleipää appelsiinimarmeladilla sekä sitten mansikkahillolla ja kermavaahdolla. Mansikkahillo kermavaahtopaahtis oli parasta. Sämpylöitäkin tuolla voi paahtaa.
Tris kirjoitti:Mä sain tänään cd-soittimen eikä kukaan oo onnitellut
Beth kirjoitti:Untuva, tuntuuko hissin alas painaaminen tiukkalta? Gigantin Bosh on ihan samanlainen kun Siemens muuten, ja siellä oli aika tiukka hissi. Minä en vielä tilannut kun oli muita kiirellisia asioita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa