Huolieilinen kirjoitti:Anteeksi mutta mikä pointti näissä lukuisissa "kopsaanpa tuolta tuota kommenttia"-julkaisuissa on?
Haluat keskustella kommenteistaan, mitkä kirjoitettu v. 2012?
Yhdyn.
Parempi tuokin, kuin tantris vuonna 2005-2006
"paska päihde!" - Hyvä; eipähän tarvitse soitella sos-autoa perään.
saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.
On täällä tyhmempiäkin aloituksia tehty.
Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.
Mutta miksi jankuttaa joka päivä tosi tosi vanhoja viestejä? Syytä tähän en ole keksinyt. Syy pitää tietää aina.
saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.
Mutta miksi jankuttaa joka päivä tosi tosi vanhoja viestejä? Syytä tähän en ole keksinyt. Syy pitää tietää aina.
Joka päivä? Nyt minä kyllä haluan esimerkkejä minun jokapäiväisestä jankuttamisestani!?!
Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.
Joka päivä? Nyt minä kyllä haluan esimerkkejä minun jokapäiväisestä jankuttamisestani!?!
Älä jaksa. Sinulla on tapana pyöritellä vanhoja viestejä ja kysyn suoraan, että miksi?
Mitä haluat esim. tällä aloituksella sanoa? Että joku on dille? No sitten on...
saara kirjoitti:Myönnän että viime päivinä olen pyöritellyt useaan kertaan muutamia viestejä koska ne ovat
provosoivia sekä ajattelemattomia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Beth II kirjoitti:Saara, oletko sinä töissä nyt? No tarkoitan siellä vanhusten parissa?
saara kirjoitti:Beth II kirjoitti:Et sinä välitä mistään kuvasta eikä vanhuksista. Ihan oikeata palautetta sait kissilta mm.
Kirjoittelusi on yhtä provokatoorista ja totuudenvastaista kuin kissinkin, taidatte olla sukulaissieluja.
Pinja, johon syyttäminen on kohdistunut, ei ole sanonut minulle mitään loukkaavaa,Ilmeisesti hän ymmärtää toimineensa ajattelemattomasti. Mutta te kaksi huudatte kurkku suorana kuten satamahinaajat, luulette tietävänne asioita joista teillä ei itse asiassa ole harmainta aavistusta. Kunhan meuhkaatte.
Mutta mahtuuhan tänne joka junaan , aika moni kumminkin on junasta tippunut ja jäänyt asemalle purkamaan omaa vittuuntuneisuuttaan täysin sivullisiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa