huu kirjoitti:Lyöminen olisi ollut aivan väärä ratkaisu. Oikeampi olisi sanoa: "Tee sitten itse parempaa" ja myös panna ukko hommiin seuraavan päivällisen tms. ollessa ajankohtainen.
Kun vaimo kulta sen ainoan kerran huomautti minulle, että ajan liian kovaa, pysäytin auton tien laitaan, nousin autosta ja sammutin moottorin. Menin istumaan takapenkille, annoin avaimet sieltä vaimolle ja sanoin: "Kerro sitten kun tulemme Mikkeliin" (tai mihin nyt sitten olimmekaan menossa).
Kyllä hänellä kortti on. Halukkuus ajaa S60 T6 AWD Polestar'ia on vaan hieman hakusessa. Mökötti hetken ja sanoi sitten, että "Kyllä se on parempi, kun sinä ajat".
Ei minustakaan ole maustajaksi.
Jill kirjoitti:Minulle tuli yhtäkkinen ja voimakas halu lyödä miestä käsissäni olevalla kattilalla.
Tämä johtui ärtymyksestä, kun hän sanoi.,että ruoka jonka tein oli
hivenen mauton. Vaihtoehtona olisi ollut paistinpannu, jossa olin paistanut lihan.
Jälkeenpäin tuli syylinen olo. Pelkään, että vielä joskus hermostun ja teen tai sanon
jotain kauhiaa.
Kyllästynyt kirjoitti: Outoa, kyllä minä olen olisin ajanut. Ei kai S60:n sentään huonompi ajettava ole kuin S80:n
huu kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: Outoa, kyllä minä olen olisin ajanut. Ei kai S60:n sentään huonompi ajettava ole kuin S80:n
Se riippuu noista muista kirjaimista. 80 on isompi, mutta T6 Polestar merkitsee 480 Nm:n tehoa, joten vehje on äksy. Olen kyllä opettanut sen ajamisesta, että aluksi sille kannattaa antaa luiston-esto-määräys, niin ei satu vahinkoja. Lisäksi siinä on automaattivaihteet, joten ongelmia ei pitäisi olla.
Olen hankkinut sen käytettynä, jolloin tavoitteeni oli S60 ja neliveto. Eteen tuli tuo T6 Polestar eikä hintakaan ollut hirveä.
Olisin hyvin iloinen ellen joutuisi aina kuskiksi.
huu kirjoitti:Lyöminen olisi ollut aivan väärä ratkaisu. Oikeampi olisi sanoa: "Tee sitten itse parempaa" ja myös panna ukko hommiin seuraavan päivällisen tms. ollessa ajankohtainen.
Kun vaimo kulta sen ainoan kerran huomautti minulle, että ajan liian kovaa, pysäytin auton tien laitaan, nousin autosta ja sammutin moottorin. Menin istumaan takapenkille, annoin avaimet sieltä vaimolle ja sanoin: "Kerro sitten kun tulemme Mikkeliin" (tai mihin nyt sitten olimmekaan menossa).
Kyllä hänellä kortti on. Halukkuus ajaa S60 T6 AWD Polestar'ia on vaan hieman hakusessa. Mökötti hetken ja sanoi sitten, että "Kyllä se on parempi, kun sinä ajat".
Ei minustakaan ole maustajaksi.
Jill kirjoitti:Minulle tuli yhtäkkinen ja voimakas halu lyödä miestä käsissäni olevalla kattilalla.
Tämä johtui ärtymyksestä, kun hän sanoi.,että ruoka jonka tein oli
hivenen mauton. Vaihtoehtona olisi ollut paistinpannu, jossa olin paistanut lihan.
Jälkeenpäin tuli syylinen olo. Pelkään, että vielä joskus hermostun ja teen tai sanon
jotain kauhiaa.
Psykopatologia kirjoitti:Tuo ei ole "mieliteko".
Kyllästynyt kirjoitti: En tunne S60 T6:n tai minkään muunkaan nelivetoisen ajo-ominaisuuksia, mutta kai siihenkin tottuisi. Saako siitä muuten nelivedon pois päältä? Uteliaisuudesta kysyn vielä, miksi halusit nelivedon. Eihän tuolla maastossa pärjäisi kuitenkaan.
No, eksyin asiasta; kaasupoljinta ei pidä käyttää kuin poljettavaa Singeriä, ei edes painavammassa S80:ssä.
Lisäys: Tuohon ensimmäiseen viestiisi piti sanoa, että tuollainen "aja sitten itse, jos ei kelpaa" on aikuiselta mieheltä lapsellista uhmaikäisen machoilua.
Hilppa kirjoitti: Ajoitko vielä yhtä kovaa pyynnön/huomautuksen jälkeenkin?
huu kirjoitti:- -Hilppa kirjoitti: Ajoitko vielä yhtä kovaa pyynnön/huomautuksen jälkeenkin?
Valitettavasti Hilppa ei nyt pääse aloittamaan asiasta metakkaa, koska kyseessä ei ollut sen asteen sattumus, että muistaisin. Yleensä maantieajossa käytän navigaattorin antamaa nopeusrajoitusta adaptiiviseen vakionopeussäätimeen. Adaptiivisuus on ymmärtääkseni jälkiasennus.
Lopetan osaltani autoilukeskustelun tähän. Uusi otsikko, jos kiinnostaa.
huu kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: En tunne S60 T6:n tai minkään muunkaan nelivetoisen ajo-ominaisuuksia, mutta kai siihenkin tottuisi. Saako siitä muuten nelivedon pois päältä? Uteliaisuudesta kysyn vielä, miksi halusit nelivedon. Eihän tuolla maastossa pärjäisi kuitenkaan.
No, eksyin asiasta; kaasupoljinta ei pidä käyttää kuin poljettavaa Singeriä, ei edes painavammassa S80:ssä.
Lisäys: Tuohon ensimmäiseen viestiisi piti sanoa, että tuollainen "aja sitten itse, jos ei kelpaa" on aikuiselta mieheltä lapsellista uhmaikäisen machoilua.
T6 on moottorin merkintä eikä sillä ole mitään tekemistä ns. tyhmän nelivedon (AWD) kanssa. Nelivetoa ei saa pois. Talvella ajattaessa neliveto, automaatti ja luistonesto ovat mitä mainioin yhdistelmä. Maastoon en ole menossa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa