huomenta!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

huomenta!

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 09:37

Olen ollut hereillä jo kuudesta alkaen joten tulin nyt tänne aamukahville ja huomaan että juna kulkee vaan, yölläkin:)
Ajattelin laittaa tälle jutulle ihan oman avauksen koska kyseinen juttu ei millään tasolla kuulu ruumiinavausketjuun

"Kirjoittaja Joiku » 05.03.2014 04:51

Helmenkalastaja kirjoitti:
santra kirjoitti:
joiku, ensin olit valmis puolustamaan mua ja nyt on kelkka kääntynyt , mitä sä oikein etsit?

Kaikki erehtyvät joskus.

Kiitos mutta en koe erehtyneeni
Kun minä näen maassa makaavaan juopon, menen häntäkin auttamaan vaikka kaikki muut kulkevat sen ohi. Tämä oli samaan verrattavissa oleva tilanne.
Minusta ihmisen pitää aina puolustaa reppanoita vaikka kuinka oksettaisi koko ihminen"

Mukavaa että joiku olet noin ihmisystävällinen!
Ihan vaan muutama kysymys sinulle, ihan ystävällisessä mielessä:
Olen ollut tasan siitä asti kun profiilissani näkyy täällä eli 10 .2 klo 11,04, olen ollut vain ja ainoastaan tällä nikillä täällä joten jos kuvittelet tietäväsi minusta jotain muuta on vilkas mielikuvituksesi ollut asialla.

Me"tunnemme " toisemme vain niitten muutamien viestien kautta jota olemme täällä kirjoittaneet.
Kuitenkin sinulla on kanttia tulla leimaamaan minut juopoksi ja nimittelemään ja haistattelemaan.
Ymmärrän kyllä että särkynyt mieli saa jotain sairasta tyydytystä toisten mollaamisesta, mutta eri asia sitten on, tekeeko se ko ihmisestä jollain tasolla paremman, osaatko joiku tuohon vastata?
Sitten toinen asia KUKA ON ANTANUT SINULLE OIKEUDEN LEVITELLÄ VALHEELLISIA , LOUKKAAVIA JUTTUJASI?
Jollain toisella foorumilla olisit noista lentänyt pihalle kuin leppäkeihäs

Asiallista vastausta toivon tämän jälkeen minulla ei ole sinun kaltaisellesi mitään asiaa.

terveisiä Santra.
santra

Re: huomenta!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.03.2014 11:11

Viesti on epäselvä varsinkin asiaan vihkiytymättömille (kuka sanoi ja mitä yms.).

santran olisi hyvä tuoda esiin myös tuota viestintää edeltävät omat mokansa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 14:15

Niin olisi se hyvä tuoda esiin kuinka kertoi mun ns omaisuuden myynnistä eikä vaan jatkaa marttyyrilinjalla.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 17:48

Tuuve kyllä tietää mistä on kysymys.
Tutuksi Tuuve on käynyt tukiaseman kirjoitteluistaan,tänne on hyvä tulla kun muissa paikoissa loppuu ymmärrys sinua kohtaan, Tuuve minua sinä et tunne etkä tule koskaan tuntemaan , hyväksy se kuin nainen!
Sinullako yksin on oikeus solvata ilman seuraamuksia?
Vastaamaan et kykene yksinkertaisiin suoriin kysymyksiin?
santra

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 17:52

PP: sinulle vastauksena
"Mokani "oli se että huumorin varjolla kirjoitin joitain juttuja, käytin myös itseironiaa, kuten tarkkaavaiset lukijat ehkä huomioivat. Poistin kirjoitukseni koska eräs otti sen henkilökohtaisena.
Nyt asia on niin että toki tähän saavat vastata kaikki joilla on asiasta joku mielipide, joikulla ei sitä näytä olevan
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 05.03.2014 17:56, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.03.2014 17:53

Eikös Tuuve ole sama henkilö kuin trisse (uuden), joten olet santra erehtynyt Joikusta, minusta tuntuu, että Joiku on ollut tällä foorumilla aiemmin nimimerkillä Joku.
Pinja

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 17:59

Pidä Pinja turpasi tukossa kun et mitään mistään ymmärrä. Sulla on oma pääsi niin sekaisin, että koeta se ekana selvittää ja vasta sen jälkeen selvitä muiden asioita.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 18:01

En tiedä eikä oikeastaan juurikaan kiinnosta, kiinnostaa vain se että millä perusteella Joku tai kuka tahansa tulee väittämään asioita joiden paikkansapitävyys on vähintäinkin kyseenalaista? Itse olen rikkinäinen, juten varmaan moni täällä kirjoittava, mutta noin rikki en ole että minun pitäisi alkaa satuilla tuntemattomista ihmisistä.
santra

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 18:02

Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.

Voi perse mikä provo.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 18:03

Joiku kirjoitti:Pidä Pinja turpasi tukossa kun et mitään mistään ymmärrä. Sulla on oma pääsi niin sekaisin, että koeta se ekana selvittää ja vasta sen jälkeen selvitä muiden asioita.
todella upeeta ja kypsää käytöstä, mutta asialliseen kysymykseen et kykene vastaamaan
santra

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 18:05

Joiku kirjoitti:Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.

Voi perse mikä provo.

niinpä
Haukkumalinjalle mennään silloin kun kyky asialliseen kommunikointiin ei riitä.
En ole niin tyhmä ettenkö osaisi yhdistellä asioita ja henkilöitä joita olen lukenut muissa yhteyksissä.mitä sönkkäämiseen tulee, sinähän siinä näytät olevan virtuoosi:)

Edelleenkin odotan ASIALLISTA vastaustasi ja selitystäsi käsittämättömään käytökseesi
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.03.2014 18:30

Joikulle:

Sä et ole hullu -Janna-

3:38

http://www.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZAQx4
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 18:39

Pinja, siis ihan mielettömän hyvä biisi :)
santra

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 18:41

Pinja kirjoitti:Joikulle:

Sä et ole hullu -Janna-

3:38

http://www.youtube.com/watch?v=Yb8r3ZZAQx4

Kiitos vaan mutta minusta nuo youtube linkit on sellaista lapsellista teinijuttuja etten niitä availe juuri koskaan. Osaan itse hakea itselleni sopivaa musiikkia youtubista.
Se on usein niin kun järki ei riitä keskusteluun pannaan joku youtube linkki.

Joku Janna :D , kas kun et Robinia laittanut.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 18:44

santra kirjoitti:
Joiku kirjoitti:Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.

Voi perse mikä provo.

niinpä
Haukkumalinjalle mennään silloin kun kyky asialliseen kommunikointiin ei riitä.
En ole niin tyhmä ettenkö osaisi yhdistellä asioita ja henkilöitä joita olen lukenut muissa yhteyksissä.mitä sönkkäämiseen tulee, sinähän siinä näytät olevan virtuoosi:)

Edelleenkin odotan ASIALLISTA vastaustasi ja selitystäsi käsittämättömään käytökseesi
eipä näytä vastausta kuuluvan
santra

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 18:50

Huora näyttää tienaavan enempi kuin poronhoitaja.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9167076
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 19:02

Suomessa voi elää oikein leveästikin huoraamalla. Luin joskus Trendi-lehdestä jutun nuoresta sairaanhoitajasta, joka oli valinnut prostituution. Hän sanoi, ettei hänen ole mitään järkeä mennä oman alan töihin, kun palkka vähintäänkin puolittuisi. Nainen tienasi keskimäärin 3000/kk, vaikka ei edes tavannut miehiä kovin paljon. Hänellä oli muutama vakioasiakas, jotka kävivät hänen luonaan. Tuntemattomille miehille hän ei enää edes suostunut vastaamaan, koska ei ollut mitään tarvetta. Nainen oli ilmoittanut verottajalle, että hänen työnsä on kotisairaanhoitoa ja viihdetyötä.

Muistaakseni luin joskus myös jutun 50-vuotiaasta huorasta, jolla oli lapsia ja perhettäkin. Vaikka hän olikin jo vanhempi rouva, palkkaa tuli silti myös tuo 3000 kuussa. Hänelläkin oli vain vakioasiakaskunta, jota hän kävi tapailemassa.

Eli kyllä huoraamalla tienaa, siitä ei ole epäilystäkään. Eri asia onkin sitten se, kuinka mukavaa hommaa se lopulta on
Miksei eläisi mutta jossain vaiheessa tulee joku raja vastaan: ikä, elämänmuutokset, pahoinpitely tai mustasukkainen asiakas joka alkaa kyttäämään ja häiritsemään..

No en tiedä en ole käyttänyt maksullisia palveluita enkä itse huorannut :)

Onhan noita yli 40v hutsuja mutta vähemmässä määrin, ja heilläkin lähinnä oma vakioasiakaskuntansa joiden turvin toimivat.

Kyllähän huoraamalla elää ja varsin hyvinkin jos rahasta on kiinni. Toki sivussa voi tulla alemmuudentunnetta ja pikkuhiljaa tunteet saattaapi alkaa kuolettumaan moisesta itsensä myymisestä. Se ei voi olla vaikuttamatta psyykeeseen, tavalla tai toisella. Jos omatuntoa ei soimaa eikä ole lapsia tms saamassa asiaa selville ja tuntuu että on sen verran kova sydän että kestää ajatuksen itensä pitämisestä lihakimpaleena asiakkaille, niin siitä vain. Kerran tässä vain eletään. Muista sitten mummuna että kerran *****, aina *****. Jos tämä ei häiritse, niin eipä se ole kenenkään asia ihmistä tuomita.
Sitte ku naama ja tissit roikkuvat, palaat vanahaan ammattiisi, eli parturiksi!
Kaikki parturithan ovat tiemmä huoria, mutta kaikki huorat ei kait ole partureita!
santra

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 19:06

Mutta joiku vaihtamalla puheenaihetta et selviä vastaamasta em kysymyksiini
santra

ViestiKirjoittaja Joiku » 05.03.2014 19:08

Sopisiko sinulle, että sanon sinua mielummin huoraksi kuin juopoksi.
Kun sulla kai on tuollainen huumorintaju.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 05.03.2014 19:12

Joiku, minulle on yhdentekevää ja täysin merkityksetöntä miten nimittelet, sillä sinä alat olla minulle pelkkää ilmaa.
Vastaamaan et kykene, se osoittaa millä tasolla liikut.
santra

Seuraava

Paluu Romulaatikko