joku kirjoitti:Oletpa sinä tärkeä ihminen, kun sinulle on tehty ihan omia ohjelmia. Saako kysyä kuinka monella kanavalla niitä esitetään vai onko sinulla ihan oma kanavakin?
Norjaa ristiin rastiin on vielä yksi ohjelma mitä seuraan.
Ja joku tanskalainen maatilasarja jossa nuori mies tekee kaiken itse. En muista ohjelman nimeä..
No sitä minä itsekin ihmettelen. Ja vielä parhaaseen katseluaikaan näyttävät! Tarkoitan amerikkalaisia sairaala- ja poliisisarjoja kuten House, Greyn anatomia, Totuuden anatomia, CSI, NCIS, Criminal minds, Holmes, Ratkaisija, Rizzoli ja Isles jne. Nämä tuntuvat olevan televisio-ohjelmien iskelmämusiikkia, jota kukaan ei myöskään hevin tunnusta kuuntelevansa.
Toki katson myös arvostetulta TV1:ltä englantilaisia sarjoja, tällä haavaa Midsommerin murhia ja Komisario Frostia (kaikkia niitä sarjoja, joita näytetään lauantaisin klo 19.45 ja 22.00) ja TV2:lta sunnuntaisin saksalaisia leppoisia poliisisarjoja, joita on kiva seurata kielenkin takia.
Eli Hilppa oli oikeassa: vaikuttaa siltä, ettei tällä palstalla eikä juuri missään muuallakaan julkisesti kukaan tunnusta noita Maikkarin ja Nelosen sarjoja katsovansa. Silti niitä tehdään tuotantokausi tuotantokauden jälkeen. Kiva, että minä olen niin tärkeä