Kyllästynyt kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Ja toiselle osapuolelle riittää, että asia saa olla
Kompromissi
Minulle ei riitä.
Mikä riittäisi?
Kyllästynyt kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Ja toiselle osapuolelle riittää, että asia saa olla
Kompromissi
Minulle ei riitä.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mariaana sitten kysyi pankista jotakin, sai sieltä saman vastauksen jonka minä olin hänelle antanut - ja sitten tulkitsi sen päin honkia ja huuteli minulle "hullu mikä hullu" -solvauksiaan.
Kyllästynyt, Mariaana on kuollut jo aikoja sitten, joten voisitko edes hänet jättää rauhaan; hän ei tule nettiin lääkitsemään sinun loukkaantuneisuuttasi. Voisit hänen osaltaan todeta vaikka näin: RIP.
Kahvi kirjoitti:Muistelisin, että ainakin Visa Electronin alkutaipaleella oli mahdollista, että bensamittari antoikin bensaa karvan yli katevarauksen. Esim oli näpytellyt laitteeseen 30eur varauksen, mutta mittarista tulikin bensaa 30,02 eurolla. Tällöin, jos tilillä oli just se 30 egeä, niin tuli 0,02 euron tilinylitys. Harvinaista toki, mutta teoriassa mahdollista.
lappalainen kirjoitti:"OP-Visa Electron sopii hyvin ensimmäiseksi maksukortiksi. Tilin saldo tarkistetaan aina ajantasaisesti ja rahat ostoksen maksamiseen varataan tililtä saman tien." Pohjolan Osuuspankin sivulta.
Obelix kirjoitti:Hämäävää mainontaa.
Kyllästynyt kirjoitti:
Olen nähnyt "Asiaton viesti" -ilmoituksesi, mutten ole ennenkään moderoinut niitä viestejä tai ketjuja joissa olen itse ollut osallisena. Tuossa ei ole kyse siitä, että pelaisin omaan pussiini vaan siitä, ettei kukaan pääsisi syyttämään minua omaan pussiin pelaamisesta.
On jokseenkin halpamaista, että sinä Mirri vähintäänkin vihjailet minun moderoinnissa toimivan omaksi edukseni vaikka mitään näyttöä sinulla ei sellaisesta ole.

Kyllästynyt kirjoitti:Yleensä toimin niin, etten tee mitään.
Joissakin tapauksissa saatan lähettää Psykopatologialle viestin siitä, että tuollainen ilmoitus on tullut ja että hänen on tarpeen ilmoitus arvioida ja tehdä tarvittavat toimenpiteet.

Helmenkalastaja kirjoitti:Tämä [negatiivisten asioiden jatkuva esiin tuominen henkilöstä, joka on ollut kohta kolme vuotta kuolleena] on mielestäni tärkeä asia, johon ylläpidon pitäisi puuttua.
]
lappalainen kirjoitti:Jokainen sivistynyt ihminen, joihin sinä Kyllästynyt et kuulu, ymmärtää ettei kolme vuotta sitten kuollutta vainajaa tuoda mukaan nettiväitteilyihin.
Hän ei voi itseään puolustaa, jos et sitä ymmärrä.

viewtopic.php?f=9&t=8132&start=800#p103137Kahvi @ 16.01.2013 17:28 kirjoitti:Kyllästyneelle siis riittäisi, että Mirri tunnustaisi olleensa tuollon väärässä?
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=820#p103217Kahvi @ 17.01.2013 08:10 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Ja toiselle osapuolelle riittää, että asia saa olla
Kompromissi
Minulle ei riitä.
Mikä riittäisi?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Kysyn uudelleen Kyllästyneeltä: mikä riittäisi?
Se, että Mirri
1. Myöntäisi kirjoittaneensa sen minkä kirjoitti.
2. Olleensa totaalisesti väärässä
3. Ettei hän enää kieltäisi ketään kirjoittamasta aiheesta jossa kyseisellä kirjoittajalla on parempi ja laajempi asiantuntemus kuin Mirrillä itsellään.
3. Eikä muutenkaan ikinä mestaroisi asioissa johon hänellä ei ole koulutusta tai muuta osaamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Kysyn uudelleen Kyllästyneeltä: mikä riittäisi?
Se, että Mirri
1. Myöntäisi kirjoittaneensa sen minkä kirjoitti.
2. Olleensa totaalisesti väärässä
3. Ettei hän enää kieltäisi ketään kirjoittamasta aiheesta jossa kyseisellä kirjoittajalla on parempi ja laajempi asiantuntemus kuin Mirrillä itsellään.
3. Eikä muutenkaan ikinä mestaroisi asioissa johon hänellä ei ole koulutusta tai muuta osaamista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa