Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 09:10

Kyllästynyt kirjoitti:
mr jalsan kirjoitti:Ja toiselle osapuolelle riittää, että asia saa olla

Kompromissi

Minulle ei riitä.

Mikä riittäisi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.01.2013 11:23

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mariaana sitten kysyi pankista jotakin, sai sieltä saman vastauksen jonka minä olin hänelle antanut - ja sitten tulkitsi sen päin honkia ja huuteli minulle "hullu mikä hullu" -solvauksiaan.

Kyllästynyt, Mariaana on kuollut jo aikoja sitten, joten voisitko edes hänet jättää rauhaan; hän ei tule nettiin lääkitsemään sinun loukkaantuneisuuttasi. Voisit hänen osaltaan todeta vaikka näin: RIP.

Tämä [negatiivisten asioiden jatkuva esiin tuominen henkilöstä, joka on ollut kohta kolme vuotta kuolleena] on mielestäni tärkeä asia, johon ylläpidon pitäisi puuttua.

Hakasulkuihin kirjoitettu auki, mitä tämä-sanalla on tarkoitettu.
Korjaus: kaksi > kolme
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.01.2013 12:49

Kahvi kirjoitti:Muistelisin, että ainakin Visa Electronin alkutaipaleella oli mahdollista, että bensamittari antoikin bensaa karvan yli katevarauksen. Esim oli näpytellyt laitteeseen 30eur varauksen, mutta mittarista tulikin bensaa 30,02 eurolla. Tällöin, jos tilillä oli just se 30 egeä, niin tuli 0,02 euron tilinylitys. Harvinaista toki, mutta teoriassa mahdollista.

Mulle on käynyt joskus noin. Tosin tilillä on ollut rahaa myös sen ylityksen kattamiseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 15:06

lappalainen kirjoitti:"OP-Visa Electron sopii hyvin ensimmäiseksi maksukortiksi. Tilin saldo tarkistetaan aina ajantasaisesti ja rahat ostoksen maksamiseen varataan tililtä saman tien." Pohjolan Osuuspankin sivulta.

Kieltämättä tuosta saa sellaisen mielikuvan, että Visa Electronilla ei voi tiliään ylittää - vaikka siinä ei suoraan niin sanotakaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 15:27

Obelix kirjoitti:Hämäävää mainontaa.

Sitähän se mainosmaakareiden touhu on: luodaan mielikuvia, mutta ei (ihan) valehdella...
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2013 16:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Olen nähnyt "Asiaton viesti" -ilmoituksesi, mutten ole ennenkään moderoinut niitä viestejä tai ketjuja joissa olen itse ollut osallisena. Tuossa ei ole kyse siitä, että pelaisin omaan pussiini vaan siitä, ettei kukaan pääsisi syyttämään minua omaan pussiin pelaamisesta.
On jokseenkin halpamaista, että sinä Mirri vähintäänkin vihjailet minun moderoinnissa toimivan omaksi edukseni vaikka mitään näyttöä sinulla ei sellaisesta ole.

Siirrätkö moderointivastuun Psykopatologialle nähdessäsi ilmoituksen viestistä tai ketjusta, jossa itse olet osallisena; vai kuittaatko ilmoituksen vastaanotetuksi ja jätät asian sikseen - eli miten toimit nähtyäsi ilmoituksen?
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 16:20

Karseeta, Kyllästyneen solvauksista ei pääse eroon vaikka kuolee.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2013 16:28

Kyllästynyt kirjoitti:Yleensä toimin niin, etten tee mitään.
Joissakin tapauksissa saatan lähettää Psykopatologialle viestin siitä, että tuollainen ilmoitus on tullut ja että hänen on tarpeen ilmoitus arvioida ja tehdä tarvittavat toimenpiteet.

Sinun viestisi siis jäävät sellaisenaan foorumille sinun ollessasi moderaattorina ilmoituksen vastaanottajana - vai miten? Ymmärsin vastauksesi niin, että kuittaat omaa viestiäsi koskevan ilmoituksen vastaanotetuksi, muttet välttämättä siirrä asiaa Psykopatologialle.

Mainitsemani kuittaus näkyy meille rivikirjoittajille sillä tavoin, että päästään taas painamaan huutomerkkiä, eikä enää tulekaan ilmoitusta, jossa sanotaan, että tästä viestistä on jo ilmoitettu.
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 16:30

Sutki tuo Kyllästynyt on.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 16:49

Jokainen sivistynyt ihminen, joihin sinä Kyllästynyt et kuulu, ymmärtää ettei kolme vuotta sitten kuollutta vainajaa tuoda mukaan nettiväitteilyihin.
Hän ei voi itseään puolustaa, jos et sitä ymmärrä.

y lisätty
Viimeksi muokannut lappalainen päivämäärä 17.01.2013 16:50, muokattu yhteensä 1 kerran
lappalainen

ViestiKirjoittaja Tris » 17.01.2013 16:50

Helmenkalastaja kirjoitti:Tämä [negatiivisten asioiden jatkuva esiin tuominen henkilöstä, joka on ollut kohta kolme vuotta kuolleena] on mielestäni tärkeä asia, johon ylläpidon pitäisi puuttua.
]

Turha toivo!
Tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2013 16:55

lappalainen kirjoitti:Jokainen sivistynyt ihminen, joihin sinä Kyllästynyt et kuulu, ymmärtää ettei kolme vuotta sitten kuollutta vainajaa tuoda mukaan nettiväitteilyihin.
Hän ei voi itseään puolustaa, jos et sitä ymmärrä.

Nimenomaan noin; ei vainajaa sanomisineen käytetä vastustajana nettiväittelyissä.
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:06

Ei siis mene jakeluun?
Siis kyse ei ole siitä puhutko perättömiä vai et, vaan siitä että sinä olet sivistymätön moukka.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:18

Etköhän sie ole samaa paskaasi jo ainakin 10 vuotta kattavasti jauhanut.
Et olisi vainajaa tarvinnut mukaan kattavaan jauhamiseesi.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 19:29

Kahvi @ 16.01.2013 17:28 kirjoitti:Kyllästyneelle siis riittäisi, että Mirri tunnustaisi olleensa tuollon väärässä?
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=800#p103137

Johon mr jalsan vastasi:
Kahvi @ 17.01.2013 08:10 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
mr jalsan kirjoitti:Ja toiselle osapuolelle riittää, että asia saa olla

Kompromissi

Minulle ei riitä.

Mikä riittäisi?
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=820#p103217

Kysyn uudelleen Kyllästyneeltä: mikä riittäisi?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 23:13

Minusta näyttää siltä, että kaipaat turpaasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 18.01.2013 01:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Kysyn uudelleen Kyllästyneeltä: mikä riittäisi?

Se, että Mirri
1. Myöntäisi kirjoittaneensa sen minkä kirjoitti.
2. Olleensa totaalisesti väärässä
3. Ettei hän enää kieltäisi ketään kirjoittamasta aiheesta jossa kyseisellä kirjoittajalla on parempi ja laajempi asiantuntemus kuin Mirrillä itsellään.
3. Eikä muutenkaan ikinä mestaroisi asioissa johon hänellä ei ole koulutusta tai muuta osaamista.

Anteeksi vaan Kyllästynyt, mutta nyt laitan minäkin kommentin. Tuota viimeistä ehtoa et voi mielestäni vaatia Mirriltä etkä muilta maallikkokirjoittajilta, joita on suurin osa kirjoittajista, tämä ei ole asiantuntijapalsta eikä ole Tukiasemakaan.
Kaikkihan me täällä joskus kirjoitamme myös mielipiteitä aiheista, joihin meillä ei ole koulutustaustaa.

Mitä tulee tuohon Visa Electron asiaan, en aikoinani osallistunut koko keskusteluun, en ole sitä alkuperäistä keskusteluketjua lukenutkaan. Kommentoin kuitenkin sen verran, että muistan itsekin että kyseistä korttia todella mainostettiin aikoinaan nuorille sopivaksi ensimmäiseksi kortiksi siksi, että sillä ei muka voisi ylittää saldoa. Monille muillekin on ilmeisesti syntynyt tällainen virheellinen mielikuva, jota on mainonnalla edistetty.
Kuutar

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 18.01.2013 11:30

Naurettavat vaateet rouva kylläsellä. Millä oikeudella katsot voivasi esittää tuollaisia? Perustuslaki?
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Kahvi » 18.01.2013 12:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... Kysyn uudelleen Kyllästyneeltä: mikä riittäisi?

Se, että Mirri
1. Myöntäisi kirjoittaneensa sen minkä kirjoitti.
2. Olleensa totaalisesti väärässä
3. Ettei hän enää kieltäisi ketään kirjoittamasta aiheesta jossa kyseisellä kirjoittajalla on parempi ja laajempi asiantuntemus kuin Mirrillä itsellään.
3. Eikä muutenkaan ikinä mestaroisi asioissa johon hänellä ei ole koulutusta tai muuta osaamista.

Ei mahdottomia vaatimuksia minusta. Jos toki hieman epämääräisiä (poislukien kohdat 1. ja 2.) - mutta ei tosiaan mitään mahdottomia.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.01.2013 15:55

...tai käteen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko