Loppukiri kikkelille

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Loppukiri kikkelille

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2013 23:12

Psykopatologia kirjoitti:On ollut esillä, että jos ei kirjoita suunnilleen kuukauteen,
nimimerkki poistetaan.

Toivoisin linkkiä, missä tämä määritys ("suunnilleen kuukausi") on ollut. Kyllä sen pitäisi olla palstalla selvästi näkyvissä,
jos käyttäjien oletetaan sen ilman muuta tietävän!

Olen elänyt sellaisessa käsityksessä (tämän tiedon olen tällä toisella kierroksellani sinun, PP, kirjoittamanasi lukenut),
että ensimmäisen viestin (pitää laittaa heti kirjautumisen jälkeen) kirjoitettuaan on kirjauduttava palstalle säännöllisesti,
muuten nikki poistetaan. Olet selvästi sanonut, että muuta kirjoittamispakkoa ei ole.
Tämän olen uskonut, koska mm. GAD ja deontti ovat edelleen sitkeästi käyttäjinä, vaikka kirjoittavat vain muutaman kerran vuodessa
(esimerkiksi GAD kirjoittanut viimeksi 21.12.2012; deontti ollut välillä seitsemänkin kuukautta kirjoittamatta, normaalitahti noin kerran kuussa).

Tämä sopii myös siihen, että minun edellinen nikkini poistettiin, sillä en edes yrittänyt kirjautua palstalle kuukausiin.
Toisaalta, voihan sekin olla totta - niin kuin epäilit/muistelit? - että poistit nikkini vihan vimmoissasi. Ehkä raivoistuit siitä, etten kirjautunut tänne...?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2013 23:21

Ai "onnistuin" houkuttelemaan sinut kolostasi...

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Ai että olisi suostunut tasapeliin? No, olihan hän harkinnut sitä.
Toisaalta en ihmettele, että jatkoi toivoen saavansa asioihin selvyyden.
Valitettavasti sekin jäi toiveeksi vain.
Muuten olen mielestäni todistettavasti arvioinut Kahvia oikein...

Sinähän väitit, että Kahvi "aivan varmasti olisi suostunut" lopettamaan riidan jos olisin hänelle sellaista ehdottanut. Noin ei asia kuitenkaan ollut, joten Sinä Helmenkalajasta ja olet todistettavasti arvioinut Kahvia väärin.

Senhän minä olen myöntänytkin! Vai enkö muka ole? Lue tarkemmin. Tuossakin totean vain, että muissa asioissa arvioni ovat Kahvin vahvistusten perusteella menneet oikein (tuossa siis toisin sanoin sama asia, jonka olen yllä lihavoinut aiemmasta kirjoituksestani).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.05.2013 23:24

23:23
Nyt vasta huomaankin, että olin epätarkka, kun laajensin yksittäisestä yleiseen.

Jos iisa olisi kirjautunut ja kirjoittanut Psykopatologiaan suunnuntaina,
olisi hän foorumilla nytkin ja pitkälle kesäkuuhun, vaikka ei kirjoittaisikaan.

Ko. visiitin on täytynyt tapahtua viikkoja aiemmin, mikä jälkeen hän ei olisi
kirjoittanut mitään ja joutunut poistoon.

Todellakin, vain riittävää kirjautumista - ei kirjoittamista - edellytetään.

Anteeksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2013 23:43

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
(- -)
En siis epäile ollenkaan, etteikö poistettujen viestien määrä voisi helpostikin nousta kolmessa vuodessa
30 tuhanteen viestiin. Sitä paitsi alkuaikoina Kyllästyneellä oli tapana poistella viestejä, joita tai joiden
osia hän sitten kuitenkin omissa viesteissään kommentoi. Yhdessä eilen lukemassani ketjussa puutuin
tuohon asiaan. Kyllästynyt totesi alkuperäisen viestin olleen aina asiaton, kun taas hänen viestinsä olivat
asiallisia

(- -)

Kuvattua Kyllästyneen toimesta tapahtunutta melko suurta viestien poistoa ei ole tapahtunut. [huom! PP:n lisäämä lause!]

Kyllä on. Enimmäkseen viestit ovat olleet Kokemustuntijan ja kissin/aussin, muistaakseni myös Tristanin
(mutta hänestä en ole varma). Ihmettelin muinoin (foorumin alkuaikoina), kun Kyllästynyt oli viesteihinsä
kopioinut sellaisia muiden tekstejä, joita ei foorumilta mistään löytynyt. Tämä oli alussa varsin
systemaattista. Enää, tällä toisella kierroksellani, en ole tällaista toimintaa havainnut.

Voithan sinä väittää mustaa valkoiseksi; Kyllästynyt ei kuitenkaan itse ole edes kieltänyt näin toimineensa.

Kokemustuntijan (alias Hermit) viestejä en ole poistanut ainoatakaan!

Kissiltä olen (lukuisten varoitusten jälkeen) poistanut ne viestit joissa hän puhuttelee minua "Kyltsiksi".

Tristanin viesteistä olen poistanut vain ja ainoastaan huutamalla esitetyt haistatteluviestit + bannin aikana kirjoitetut viestit.

Sinä Helmenkalastaja puhut paskaa kun väität, että minä olisin poistanut suuren määrän viestejä.

Jos ollaan tarkkoja, niin minä en ole väittänyt, että sinä olisit poistanut suuren määrän viestejä. Olen väittänyt, että sinulla oli tapana poistaa viestejä ja vastata niiden osiin. Yhdessä PP:n poistamien käyttäjien ja näiden kaikkien kirjoitusten kanssa poistettujen viestien määrä on ollut suuri (VQP:n esittämä yli 30 000 viestiä ei tunnu minusta liioitellulta).

Kyllästynyt kirjoitti: Ymmärrettävästi en siis myöskään ole koskaan tullut moista erikseen kiistäneeksi, koska en ole tuollaista syytöstä koskaan kuullutkaan.

Okei. Minä olen nähtävästi kirjoittanut liian persoonattomasti, että olisit ymmärtänyt minun uskoneen juuri sinun poistaneen noita viestejä, joihin olet kuitenkin vastannut.
Koska et ole kiistänut, minä olen pitänyt sitä myöntämisenä (sillä kiistämisenhän sinä kyllä osaat).

Kun nyt siis kiistät asian, minun täytyy ajatella tämä viestienpoistamisasia uudelleen. Viestejä on siis urakalla poistellut Psykopatologia (sillä viestejä, joihin sinä omissa kirjoituksissasi viittaat, ei foorumilta löydy). Pahoittelen väärinkäsitystä.

Kyllästynyt kirjoitti: Olen tietoisesti ja tarkoituksella jättänyt koskematta niihin viesteihin joissa joku on hyökännyt kimppuuni - tai jotka on kirjoitettu sellaiseen ketjuun jossa olen itse ollut riidan osapuolena. Poikkeuksia ovat olleet vain ne Kisin viestit joissa hän on (lukuisista varoituksista huolimatta!) käyttänyt minusta nimitystä "Kyltsi".

Tämän tiedän ja uskonkin. Sen olen jo aiemminkin tuonut julki.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2013 23:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Ai "onnistuin" houkuttelemaan sinut kolostasi...

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Ai että olisi suostunut tasapeliin? No, olihan hän harkinnut sitä.
Toisaalta en ihmettele, että jatkoi toivoen saavansa asioihin selvyyden.
Valitettavasti sekin jäi toiveeksi vain.
Muuten olen mielestäni todistettavasti arvioinut Kahvia oikein...

Sinähän väitit, että Kahvi "aivan varmasti olisi suostunut" lopettamaan riidan jos olisin hänelle sellaista ehdottanut. Noin ei asia kuitenkaan ollut, joten Sinä Helmenkalajasta ja olet todistettavasti arvioinut Kahvia väärin.

Senhän minä olen myöntänytkin! Vai enkö muka ole? Lue tarkemmin. Tuossakin totean vain, että muissa asioissa arvioni ovat Kahvin vahvistusten perusteella menneet oikein (tuossa siis toisin sanoin sama asia, jonka olen yllä lihavoinut aiemmasta kirjoituksestani).

Sinun arviosi Kahvin toiminnasta ovat kokonaisuudessaan olleet yhtä vääriä kuin olivat arviosi minun tekemisistänikin.

Jos olet eri mieltä, kerropa missä ne "todisteet" oikeista arvioistasi luuraavat.

Todisteina pidän Kahvin vahvistuksia sanomisiini. Niitä löytyy siroteltuina ympäri foorumia.
Niitä asioita lukuun ottamatta, joiden osalta olen ilmoittanut erehtyneeni sinun tekemistesi suhteen, seison edelleen niiden sinun toimintaasi (kirjoitteluasi) ja sen vaikutuksia minuun (ja mahdollisesti joihinkin muihinkin lukijoihin) koskevien käsitysteni takana, jotka olen aiemmin esittänyt. Mikään, mitä sanot, ei voi sitä muuttaa, koska se on minun kokemukseni. Ainoa, mitä voisit tehdä, jos haluaisit, olisi laajentaa ymmärrystäni siitä henkilöstä ja hänen motiiveistaan, joka nimimerkkisi takana on. Se saattaisi muuttaa suhtautumistani sinuun, mutta kokemuksiani ja käsitystäni se tuskin muuttaisi. En usko, että lähdet tälle tielle, eikä siinä mitään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.05.2013 23:56

Beth kirjoitti:Helmenkalastaja, minua oikeasti kiinnostaa mitä Obelix-Wasso sanoi siinä lausessa, jossa hän puhuu vasenkätisyydestä ja sairaasta sadismista :|

Beth, en muista sellaista viestiä. Mistä se löytyy?
Nyt minun täytyy mennä nukkumaan, aamulla on aikainen ylösnousu,
mutta palaan asiaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 00:04

Helmenkalastaja kirjoitti:
Beth kirjoitti:Helmenkalastaja, minua oikeasti kiinnostaa mitä Obelix-Wasso sanoi siinä lausessa, jossa hän puhuu vasenkätisyydestä ja sairaasta sadismista :|

Beth, en muista sellaista viestiä. Mistä se löytyy?
Nyt minun täytyy mennä nukkumaan, aamulla on aikainen ylösnousu,
mutta palaan asiaan.

Jo on aikoihin eletty!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 01:35

Tulisi kirjoittaa "luulen" tai "vaikutelmani on" yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.05.2013 09:20

Näkisin, että Helmenkalastajan tulkinnat minusta/toiminnastani/motiiveistani ovat olleet 99% oikein - vastaavat Kyllästyneen luulot ja subjektiiviset käsitykset (mitäpä muutakaan kenelläkään on kenestäkään) ovat olleet totaalisen pahasti päin prinkkalaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 29.05.2013 09:22

Olisiko jo aika avata päiväkirjapuolen Kahvi <3 Kyllästynyt - Part II ketju?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 10:26

Ehkä, mutta luulen, että ei kannattaisi jatkaa saastuneessa ketjussa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Tukiasema.org

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2013 11:13

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) [2002]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
_____________________________________________________________________________________________