Sateentekijä kirjoitti:En tiiä, ehkä Jaska ei pohjimmiltaan halua kellekkään mitään pahaa, hän vaan tykkää provoilla. Nytkin laittoi luontoketjuun niin ihanan kuvan miekkosesta ja nallukasta♥
Ei Jaskan jutuista kannata aharistua, jos oikein kiukkuuntuu, antaa takaisin, uskon, että hän tykkää kun sanotaan suoraan eikä kiukutella ketjutolkulla?
jardin kirjoitti:Minulla ei ole mitään mahdollisuutta puuttua kiusaamiseen mutta Kyllästyneellä ja Psykopatogilla on ja ihmetellä täytää miksi nämä kaksi henkilöä vaan vierestä katsovat kun foorumin naisia kiusataan.
Erään ihmisen teorian mukaan myös Kyllästynyt ja Psykopatogi ovat näin toimiessaan myös kiusaajia.
Onko tämä tuttu teoria?
jardin kirjoitti:Helpostihan siitä tilanteessa lähdet pois, koska Jaska ei juuri sinuun kohdista kiusaamista vaan huhupuheiden mukaan kaikkiin foorumin naisiin. Toimintasi on pelkurimaista ja olisi kaikkien kannalta parasta, että itse eroaisit tehtävästäsi ja ottaisit vastuun siitä ettet puuttunut nettikiusaamiseen vaikka sinulla olisi ollut siihen hyvä mahdollisuus.
Tai voisit ainakin myöntää ettei sinuakaan kiinnosta muu kuin pillusta ja perseestä puhuminen.
Sateentekijä kirjoitti:Minun mielestäni paras keino provojen loppumiseen on totaalinen vaikeneminen. Jos kukaan ei ottaisi kantaa provoihin, ei ko. henkilö pitkään jaksaisi/ viitsisi jauhaa aiheesta joka ei ketään kiinnosta. Niin pitkään kun "provo" saa vastakaikua, oli se sitten nega- tai positiivista, hän katsoo oikeudekseen jatkaa.
Sateentekijä kirjoitti:Minä käsitän nettikiusaamisen jatkuvaksi nimellä tai nimimerkillä varustettuun ihmiseen kohdistuvaksi. Kiusaamiseksi ei voi lukea naisenkuvia tms yleistä...
Sateentekijä kirjoitti:... Tuskin ketään henk. koht. näillä jaska on tarkoittanut, kunhan provoilee ja kalastaa, josko joku kävis syöttiin...
Kissi kirjoitti:Niinhän se on.
Mutta onkin jännää se, miten esim. Kyllästynyt ei voi mitenkään/koskaan ohittaa sellaisia kuvia, missä vilahtaa tissi tai pimpula. Vaikka tajuaa ne provoksi...
Kissi kirjoitti:... Nyt on vallalla käsitys, että Jaska kiusaa.
Tietenkin Jaskaa houkuttaa, kun yks pärähtää aina.
Siinä mielessä Jaska kiusaa, mutta voiko jotain kirjoittajaa syyttää kiusaajaksi, siksi että hänen jutut
Ärsyttää jotain toista...
Kissi kirjoitti:... Kyllästynyt haluaa taas käskyttää, ei siinä muuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa