tris & Tuuve

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: tris & Tuuve

ViestiKirjoittaja Kiss » 30.05.2014 22:18

Ei kannattais paeta Satra. Täällä kun ei unohdeta. Parempi ois selvittää, miksi et halua olla jutuissa kenenkään kanssa, kun kumminkin haluaisit. Kyllähän meitä kaikkia kiinnostaa kuka ja miksi sinä olet. Eikä Mirri ole nipottaja, hän vaan haluaa tutustua sinuun.
Kiss

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 05:17

santra kirjoitti:Ammattikorkeakouluun pääsee ammattikoulun kautta vaikka kansakoulupohjalta
ja väitöskirjaa voi suunnitella ihan kuka tahansa. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä yliopistollisten opintojen kanssa.Eri asia on otetaanko se koskaan edes käsittelyyn.
Antaa Tuuven kuvitella ja kirjoitella, kyllä maailmaan sanoja mahtuu. On lukijan omassa vallassa mitä uskoo ja mitä ei ja mistä edes kannattaa alkaa kinaamaan.
Ja osaako käyttää humpuukisuodatinta.

Minä kirjoitan kirjaa tukiaseman ja mt.saittien erilaisista persoonallisuus -ym mielenhäiriöistä, on koossa paljon mielenkiintoista materiaalia :shock:
Saa nähdä kun kirjani julkaistaan, kuinka moni tunnistaa sen sivuilta itsensä. :roll:
Ehkäpä vielä väittelen väittelytieteen professoriksi asti.

Kovasti sinulla santra riittää minusta juttua joka ketjuun vaikka sanojesi mukaan olen sinulle tällä hetkellä yhdentekevä ihminen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sinä tuskin pääset väittelemään, kun kopioit lähes kaikki tekstisi muiden kirjoituksista.
Kopioi vaikka HERMITIN kirja mt-saittien ihmisistä ja julkaise se uudelleen.

Muuten ilmoitus teille kaikille, minä en paskan vertaa välitä teidän vittuilusta väitöskirjastani.
Olette vain kateellisia, kun ette mitään itse viitti yrittää.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 09:01

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Muuten ilmoitus teille kaikille, minä en paskan vertaa välitä teidän vittuilusta väitöskirjastani.
Olette vain kateellisia, kun ette mitään itse viitti yrittää.

Kiitos ilmoituksesta ja hyvä tietää. Taidan sitten minäkin alkaa vittuilla asiasta. Ja kadehtimaankin ryhdyn.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 09:17

Nyt rupesi jo naurattamaan, kuhan ei käy niin siinä mahdollisessa väitöstilanteessa, että sanon vastaväittelijälle, että vitut välitän sun väitöksistä.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 09:38

Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 10:00

Jaa, nytpä sitten en ymmärrä
Pitäisikö minun jollain muulla tavoin suhtautua siihen kun kaikki luuserit käyvät minulle vittuilemassa kuinka väitöskirja ei ole juuri mitään?
Sellainenkin henkilö joka ei ole juuri mitään yleisessä ketjuissa kirjoitellut, sai kyllä aikaiseksi tulla selittelemään kuinka vähäpätöistä opiskeluni on.
Kyllä sillä nyt vaan nauran..
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 10:05

M.Aitoparta kirjoitti:Eihän akateemisuus ole oikeastaan tae muusta kuin mahdollisuuksista opiskella sekä oppimiskyvystä sekä motivaatiosta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin korkeakouluopinnot harjoittavat analyyttistä ajattelua, eikä tämä ajattelu takaa yhtään mitään henkilön kypsyydestä tms.

Näin offtopicina mietiskelen.

Oikein hienoa kun heräsit mietiskelemaan ja osallistasi myös ivailemaan.
Mitähän itse olet elämässäsi saanut aikaiseksi?

Ja hoks minulla on myös ihan oikea ammattikin, jos sitä enempi kunnioitat kuin akateemista koulusta.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2014 10:48

Tuuven esittämä muiden kateellisuus väitöskirja-suunnitelmista
on joidenkin rekisteröityneiden suhteen suorastaan absurdi.

Itse olen "kateellinen" vain nykyisten väitöskirjojen teon
helppoudesta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 11:27

No kun on niin helppoa, kai sitten kaikki tekevät sen minua ennen, työväenvopiston kurssiopintojen ohessa.' Näyttäkää nyt kaikki ivailijat kuinka helppoa se on ja tehkää väitöskirja.
Mulle oli aapisen lukukin vaikea.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 31.05.2014 12:10

Tuuve, siltä varalta, että haluat kuulla, mikä on minun käsitykseni tästä väitöskirja-asiasta...

En usko, että ihmiset täällä ovat kateellisia sinulle. Eli kateuden en usko olevan motiivina irvailuihin.
Pikemminkin minusta tuntuu siltä, että moni ei usko sinun mitään väitöskirjaa olevan tekemässäkään.
Minä uskon kyllä; olen sinun elämääsi seuraillut näin ruudun takaa jo kahdeksan vuotta, enkä epäile
hetkeäkään. Sinulla ei ole tapana valehdella mistään.

Hilpan tarkoitus oli todennäköisesti antaa ymmärtää, ettei sinun kirjoitustyylisi (täällä) ole hänen mielestään sopiva tulevalle tohtoris-ihmiselle. Hän on siis oikeasti sitä mieltä. Se, miten hän asian ilmaisi, liittyy sinun ja hänen väleihin. Jollekin toiselle hän olisi voinut vain ystävällisesti huomauttaa asiasta. Niin kuin olen jo aiemmin ilmaissut, mielestäni hänen toteamuksensa oli vittuilua puhtaimmillaan (vaikka siinä olikin asiaa takana).

Minusta on mahtavaa, että sinulla on mahdollisuus väitöskirjan tekemiseen eikä luki-vaikeus sitä estä!

ps. Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 31.05.2014 12:59

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
M.Aitoparta kirjoitti:Eihän akateemisuus ole oikeastaan tae muusta kuin mahdollisuuksista opiskella sekä oppimiskyvystä sekä motivaatiosta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin korkeakouluopinnot harjoittavat analyyttistä ajattelua, eikä tämä ajattelu takaa yhtään mitään henkilön kypsyydestä tms.

Näin offtopicina mietiskelen.

Oikein hienoa kun heräsit mietiskelemaan ja osallistasi myös ivailemaan.
Mitähän itse olet elämässäsi saanut aikaiseksi?

Ja hoks minulla on myös ihan oikea ammattikin, jos sitä enempi kunnioitat kuin akateemista koulusta.

Kiitos ja missähän kohti ivailen? Mitä saanut aikaiseksi elämässäni? Hyvä kysymys, ainakin olen selättänyt skitsofrenian, en tosin parantunut, mutta kykenen elämään ihmisiksi.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 13:07

ET OLE VASTAUKSEN ARVOINEN.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 31.05.2014 13:10

Semmosta.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 13:26

Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.

Kirjoitin näin: Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata. Ja tarkoitin sitä mitä sanoin.
Tiedän senkin, etten ole nuoleskellut perseitä, kuten Tuuve väittää minun tehneen. En Tuuven, enkä muiden.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2014 13:31

Tuuve, ilmoitin ylläpitoon vastauksesi M.Aitoparralle. Minusta se oli törkeyden huippu. Arvelen, että olet järjestämässä itsellesi kirjoituskieltoa, koska et itse onnistu pysymään täältä luusereiden joukosta poissa, vaikka miten tahtoisit.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:13

M.Aitoparta kirjoitti:Semmosta.

Anteeksi.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:18

Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrin oli minusta tarpeetonta loukkaantua siitä, että olit osoittanut ilmoituksesi 'teille kaikille'. Kyllähän hän itse tietää, ettei ole sinulle väitöskirjasta vittuillut, päinvastoin. Vai olisiko pitänyt laittaa: ilmoitus teille kaikille, paitsi Mirrille ja Helmenkalastajalle (ja keitä niitä muita on ollutkaan, jotka vittuiluun eivät ole osallistuneet)? Ehkä olisi ollut parempi sanoa: kaikille vittuiluun osallistuneille, mutta tämä lähentelee nyt pilkun fiilaamista.

Kirjoitin näin: Minua ilkeiden sanomistesi kohteena ei naurata. Ja tarkoitin sitä mitä sanoin.
Tiedän senkin, etten ole nuoleskellut perseitä, kuten Tuuve väittää minun tehneen. En Tuuven, enkä muiden.

Et sinä Mirri tosiaan ole nuoleskellut perseitä, olet sekaisin enempi kuin käkikello.
Vuoroin olet niin kaveria esim. santran kanssa ja seuraavassa hetkessä olet taas sen kimpussa, samaa teet myös minun ja tristanin kanssa.

Minä luulin, että se on tyypillistä perseennuolentaa mutta kun tänään kesken ketjun sekosit vaikka en sulle mitään oikeastaan sanonut, niin huomasin, että olet tällä hetkellä todella sekaisin ja sun kanssasi on turha keskustella.
Olet kuin tuuliviiri juuri nyt.

Toivotan pikaista paranemista.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 31.05.2014 15:24

Psykopatologia kirjoitti:Ketju suljetaan viimeistään konsertin päätyttyä.

Helvetin pitkä konsertti on, taitavat jo laulaa Suvivirttä.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 31.05.2014 15:29

Mirri kirjoitti:

Ahaa, tarkoitit noita muita juttuja, mitä Tuuve on sinulle suoraan sanonut. Nyt ymmärrän. Enkä ihmettele.
Et olekaan nuoleskellut. On ikävää, että Tuuve kokee perseiden nuolemiseksi sen, jos osoittaa tajunneensa jotakin,
mitä ei ole aiemmin tajunnut yms.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 31.05.2014 15:30

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:
M.Aitoparta kirjoitti:Semmosta.

Anteeksi.

Kaikki ok.
M.Aitoparta

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko