Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.01.2013 21:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?

Se, mitä sillä aiheutettiin (minulle).

No mitä aiheutettiin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.01.2013 21:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kohdallasi on kyse siitä, etten pääse sinuun "käsiksi", ts. en voi tehdä sinulle samaa kuin mitä Mirri ja Mariaana (mm.) sekä Janne Pöyhtäri tekivät minulle.

Mutta väität että olen jotenkin satuttanut (tms) sinua Tukiasema.netin aikaisellani kirjoittelulla - mikä ero siis on minulla ja sinulla?

Se, että sinä pystyit vahingoittamaan minua, koska Janne Pöyhtäri sen salli - ja sitä suosi sekä teki itsekin.

Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan, rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.

Miten vahingoitin sinua?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.01.2013 21:57

Kyllästynyt ei nyt vastaa kysymyksiin, vaan välttelee, kiertelee ja kaartelee. Akkamaista länkystystä sanon minä!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.01.2013 22:00

Solvaamalla, nimittelemällä, vähättelemällä, leimaamalla tyhmäksi.
Miten nämä vahingoittivat sinua - ja miksi vastaava (tms) ei vahingoittaisi minua?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.01.2013 23:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Solvaamalla, nimittelemällä, vähättelemällä, leimaamalla tyhmäksi.
Miten nämä vahingoittivat sinua - ja miksi vastaava (tms) ei vahingoittaisi minua?

Tuohonkin kysymykseen olen jo vastannnut.

Älä länkytä vaan kerro!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2013 23:43

Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.
Kahvi on aiemmin ilmoittanut, että hän puolestaan ei ole (ollut) ylen vahingoittunut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tris » 16.01.2013 03:58

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sillä niin kauan minä väännän, että sinä vihdoinkin tajuat miten typerästi olet toiminut.
viewtopic.php?f=9&t=8132&start=650#p102492
Lihavointi minun.

Käytännössä tässähän on lupaus jatkaa vastapuolen kiusaamista niin kauan, kunnes tämä toimii niinkuin kiusaaja haluaa.

Jep. Käytännössä paha mieli on eskaloitunut siinä määrin että mitään korjaavaa toimintatapaa ei ole olemassakaan . Hämmentävää että psykiatrian ammattilainen haluaa profiloitua tuon kaltaiseen "emotionaalinen kiristys" -pelleilyyn. Mutta tosiaan hänhän eläkevuotensa omistaa kirjojen kirjoittamiselle. Maine - saatu taikka menetetty - ei ole enää relevantti.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 16.01.2013 03:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Obelix kirjoitti:Mistä sinä kärsit ja mitä?

Solvaamista mm. suuruudenhulluksi (Mirri), "hullu mikä hullu", "typerä" jne. (Mariaana) - ja pitkän bannin.

Ja ajatella... kuolemaankin vielä joudut! :(
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 16.01.2013 04:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?

Entä se mitä sinä olet aiheuttanut minulle?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 16.01.2013 04:04

Kyllästynyt kirjoitti:

Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan, rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.

Psykopatologia salli minua rääkättävän täällä mielinmäärin Raatelulampaan ja sinun toimesta - ja ryhtyi siihen joutohetkinään toisinaan itsekin. Jos sinun kokemuksistasi saa puhua niin varmaan saa minunkin. Eller hur?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 16.01.2013 04:05

Psykopatologia kirjoitti:Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.
Kahvi on aiemmin ilmoittanut, että hän puolestaan ei ole (ollut) ylen vahingoittunut.

Minä olen.
Tris

ViestiKirjoittaja lappalainen » 16.01.2013 04:43

Tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Psykopatologia salli minua rääkättävän täällä mielinmäärin Raatelulampaan ja sinun toimesta - ja ryhtyi siihen joutohetkinään toisinaan itsekin. Jos sinun kokemuksistasi saa puhua niin varmaan saa minunkin. Eller hur?

Mihin muuten hävisi tuo nimimerkki Eller hur? Rääkkäsitkö hänetkin pois tältä foorumilta vaikka hän oli sangen mukava kirjoittaja eikä ketään koskaan kiusannut.
lappalainen

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 16.01.2013 06:24

Sitä olet, mitä kannat.

Monesti nähnyt sanottavan/ kirjoitettavan, ettei kukaan ole vastuussa toisen tunteista. Ei pitäne paikkansa?
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2013 11:01

lappalainen kirjoitti:
Tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan,
rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.

Psykopatologia salli minua rääkättävän täällä mielinmäärin Raatelulampaan ja sinun toimesta -
ja ryhtyi siihen joutohetkinään toisinaan itsekin. Jos sinun kokemuksistasi saa puhua
niin varmaan saa minunkin. Eller hur?

Mihin muuten hävisi tuo nimimerkki Eller hur? Rääkkäsitkö hänetkin pois tältä foorumilta
vaikka hän oli sangen mukava kirjoittaja eikä ketään koskaan kiusannut.

Raatelulammas toimi sittemmin jonkun aikaa Tukiasema.netin yhden osion moderaattorina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.01.2013 12:12

Psykopatologia kirjoitti:Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.

Enpä ole vahingoittunut, kiitos paksun nahkani. Herkkänahkaisempana olisin voinutkin vahingoittua - tai ainakin pahoittaa mieleni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2013 13:20

Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllästynyt, mitä sinulle aiheutettiin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2013 13:33

Psykopatologia kirjoitti:Raatelulammas toimi sittemmin jonkun aikaa Tukiasema.netin yhden osion moderaattorina.

Toimi, kunnes jäi kiinni siitä, että silläkin foorumilla pääasiallisena tarkoituksena oli Trisin raateleminen. Kiinni jäätyään häipyi loukkaantuneena vähäksi aikaa, ja tuli sitten takaisin uudella nimimerkillä. Jotenkin noin muistelen asian menneen. Tukiasemalla kuitenkin tehtiin töitä yhteen kirjoittajaan kohdistuneen rääkkäämisen estämiseksi - toisin kuin täällä.

Ja minua tietysti on syytetty kyseisen kirjoittajan 'lähdöistä'; sillä foorumilla on tapana uskoa, että jos joku 'lähtee', se on Mirrin syy.
Tosiasiassa minä 'syyllistyin' vain siihen, että kerroin ylläpidolle moderaattorista, joka on foorumilla lähinnä vain raadellakseen yhtä kirjoittajaa (ja sitäkään en tehnyt yksin...); sen jälkeisissä lähtemisissä ja tulemisissa nimimerkkien vaihtoineen minulla ei tietääkseni ollut osaa eikä arpaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.01.2013 13:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllästynyt, mitä sinulle aiheutettiin?

Lue aiemmat vastaukseni.

Et sinä, Kyllästynyt, kyllä ole vastannut kysymykseen, mitä sinulle aiheutettiin.
Tämä kysymys on sinulle esitetty vuosien varrella monta kertaa ja vastaukseksi on aina saatu kuvaus siitä, mitä vastapuoli on tehnyt.
Mitä vastapuolen sanomiset ovat sinulle aiheuttaneet, on aina jäänyt lukijoiden pääteltäväksi. Henkistä kärsimystä? Pahaa mieltä?
Psyykkisen tilasi pahenemista? Mitä?
Helmenkalastaja

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2013 14:16

Ei kai tänne sairauskertomusta tms. tarvitse kirjoittaa.

Suljen ketjun siksi ajaksi kun olen poissa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.01.2013 16:53

Kyllästyneelle on siis aiheutunut henkistä kärsimystä, pahaa mieltä ja psyykkisen tilan pahenemista. Näinkö?
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko