Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?
Se, mitä sillä aiheutettiin (minulle).
No mitä aiheutettiin?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kohdallasi on kyse siitä, etten pääse sinuun "käsiksi", ts. en voi tehdä sinulle samaa kuin mitä Mirri ja Mariaana (mm.) sekä Janne Pöyhtäri tekivät minulle.
Mutta väität että olen jotenkin satuttanut (tms) sinua Tukiasema.netin aikaisellani kirjoittelulla - mikä ero siis on minulla ja sinulla?
Se, että sinä pystyit vahingoittamaan minua, koska Janne Pöyhtäri sen salli - ja sitä suosi sekä teki itsekin.
Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan, rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Solvaamalla, nimittelemällä, vähättelemällä, leimaamalla tyhmäksi.
Miten nämä vahingoittivat sinua - ja miksi vastaava (tms) ei vahingoittaisi minua?
Tuohonkin kysymykseen olen jo vastannnut.
Kahvi kirjoitti:viewtopic.php?f=9&t=8132&start=650#p102492Kyllästynyt kirjoitti:Sillä niin kauan minä väännän, että sinä vihdoinkin tajuat miten typerästi olet toiminut.
Lihavointi minun.
Käytännössä tässähän on lupaus jatkaa vastapuolen kiusaamista niin kauan, kunnes tämä toimii niinkuin kiusaaja haluaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Mistä sinä kärsit ja mitä?
Solvaamista mm. suuruudenhulluksi (Mirri), "hullu mikä hullu", "typerä" jne. (Mariaana) - ja pitkän bannin.
Kyllästynyt kirjoitti:
Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan, rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.
Psykopatologia kirjoitti:Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.
Kahvi on aiemmin ilmoittanut, että hän puolestaan ei ole (ollut) ylen vahingoittunut.
Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia salli minua rääkättävän täällä mielinmäärin Raatelulampaan ja sinun toimesta - ja ryhtyi siihen joutohetkinään toisinaan itsekin. Jos sinun kokemuksistasi saa puhua niin varmaan saa minunkin. Eller hur?
lappalainen kirjoitti:Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Täällä Psykopatologia pitää taatusti huolen siitä, ettei sinua tai ketään muutakaan,
rääkätä ja kiusata niin kuin minua Tukiasemalla kiusattiin.
Psykopatologia salli minua rääkättävän täällä mielinmäärin Raatelulampaan ja sinun toimesta -
ja ryhtyi siihen joutohetkinään toisinaan itsekin. Jos sinun kokemuksistasi saa puhua
niin varmaan saa minunkin. Eller hur?
Mihin muuten hävisi tuo nimimerkki Eller hur? Rääkkäsitkö hänetkin pois tältä foorumilta
vaikka hän oli sangen mukava kirjoittaja eikä ketään koskaan kiusannut.
Psykopatologia kirjoitti:Minusta mahdollisen vahingoittumisen yms. tarkempi kuvaus tässä on tarpeeton.
Kahvi on aiemmin ilmoittanut, että hän puolestaan ei ole (ollut) ylen vahingoittunut.

Psykopatologia kirjoitti:Raatelulammas toimi sittemmin jonkun aikaa Tukiasema.netin yhden osion moderaattorina.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mikä tässä Thö Pankkikortti -jutussa on vuosien vatvomisen arvoista?
Kyllästynyt, mitä sinulle aiheutettiin?
Lue aiemmat vastaukseni.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa