Psykopatologia kirjoitti:Tuollaiset arviosi ovat kaikkein rankimpia eivätkä vain pelkkää mollaamista yms.
Niin minustakin
Psykopatologia kirjoitti:Tuollaiset arviosi ovat kaikkein rankimpia eivätkä vain pelkkää mollaamista yms.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Diagnostiset termit ovat "cool" ja vittu-loukkaukset "hot".
Niillä on aivan eri sävy; ensiksi mainituissa riistetään ihmisarvoa.
Väitätkö sinä, ettei solvauksissa "itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpärä" riistetä kohteelta hänen ihmisarvoaan?
Ja että todistetusti toistuvasti ja pitkään valehdelleen ihmisen arvioimisessa patologiseksi valehtelijaksi niin tapahtuu?
Psykopatologia kirjoitti:Diagnostiset termit ovat "cool" ja vittu-loukkaukset "hot".
Lette kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Diagnostiset termit ovat "cool" ja vittu-loukkaukset "hot".
Mainitsin kerran opiskelutoverilleni, että netissä käytetään ilmaisua "hph".
Hän sanoi, ettei halua kuulla moista.
Ei ole kysymys vaan Kyllästyneen näkemyksestä, vaan sitä, että "hph"
kuten muutkin palstalla esiin tuodut ilmaisut ovat epäkunnioittavia,
loukkaavia ja hyvien tapojen vastaisia.Tästä syystä niitä ei tule käyttää.
Asiasta on vastuussa Pertti Luukkonen.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku toivoton pässi haluaa asiaa testata, ehdotan että pässi menee vaikka kadulla solvaamaan jotakuta noilla sanoilla.
Herääminen sairaalan ensiavussa saattaisi toivottomalle pässillekin kirkastaa sen, ettei tuolla tavalla puhuta tai kirjoiteta kenellekään.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku toivoton pässi haluaa asiaa testata, ehdotan että pässi menee vaikka kadulla solvaamaan jotakuta noilla sanoilla.
Herääminen sairaalan ensiavussa saattaisi toivottomalle pässillekin kirkastaa sen, ettei tuolla tavalla puhuta tai kirjoiteta kenellekään.
Ylireagointia.
Tietääkseni, sinulla Mirri ei ole minkäänlaisia valtuuksilla määrätä tai määritellä mikä on yliarviointia ja mikä ei.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku toivoton pässi haluaa asiaa testata, ehdotan että pässi menee vaikka kadulla solvaamaan jotakuta noilla sanoilla.
Ylireagointia.
Tietääkseni, sinulla Mirri ei ole minkäänlaisia valtuuksilla määrätä tai määritellä mikä on yliarviointia ja mikä ei.

Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku toivoton pässi haluaa asiaa testata, ehdotan että pässi menee vaikka kadulla solvaamaan jotakuta noilla sanoilla.
Ylireagointia.
Esimerkkisi ei vastaa toimintaa täällä. Eivät vertailukelpoisia.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Odotan edelleenkin, että Kyllästynyt kantaa vastuun solvauksestaan "patologinen valehtelija" oman määritelmänsä mukaisesti:
Vastuun kantaminen sanoistaan ja teoistaan tarkoittaa esimerkiksi sitä, että 1. poistaa itse omat törkynsä 2. pyytää niitä anteeksi 3. saa ja kärsii teoistaan rangaistuksen ja 4. ei enää ikinä tee samaa.
1. Ei minulla ole mitään syytä poistaa mitään, enhän ole mitään asiattomuuksia kirjoittanut.
2. Miksi minun pitäisi pyytää anteeksi, ja mitä? Sinähän se olet valheita ja solvauksia tehtaillut.
3. Kuten olen jo sanonut, olen kärsinyt vuosien bannin Tukiasema.net -palstalla - ja olen pysyvässä bannissä Tukiasema.org -palstalta. Helun palstalta minut bannattiin taannehtivasti (uusi sääntö tuli voimaan vasta jälkeenpäin).
4. Voit olla täysin varma, etten aio jatkossakaan muuttaa suhtautumistani sinuun. En ainakaan niin kauan kuin sinä et ole omia törkyjäsi siivonnut, pyytänyt anteeksi tekojasi, kärsinyt niistä rangaistusta - ja ilmoittanut, ettet enää ikinä tee samaa.
Kyllästynyt kirjoitti:En kehota pahoinpitelemään ketään, ja esimerkkini tarkoitus oli havainnollistaa se, ettei missään yhteydessä tai ympäristössä pidä ketään kohtaan käyttäytyä tavalla jota esimerkiksi Kahvi on minua kohtaan käyttäytynyt.
En vieläkään voi ymmärtää miten jonkun tuntemattoman netissä lausumat solvaukset voivat vaikuttaa henkilön mielialaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa