Gyver kirjoitti:Pilkku katkaisee ajatuksen, ja jos tuohon ei laita pilkkua, minun pääni menee solmuun.
Riidankylväjä kirjoitti:Gyver kirjoitti:Pilkku katkaisee ajatuksen, ja jos tuohon ei laita pilkkua, minun pääni menee solmuun.
Minusta tuntuu, että tuossa rypäleessä on jotain liikaa: "[pilkku], ja jos"
Psykopatologia kirjoitti:Mirri on esiintynyt täällä "nykyään saa jos haluaa" -advokaattina,
ikään kuin huolellisesta kielestä ei tarvitsisi välittää.
Älkää antako pahalle pikkusormea!
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Gyver kirjoitti:Pilkku katkaisee ajatuksen, ja jos tuohon ei laita pilkkua, minun pääni menee solmuun.
Totta kai pää- ja sivulauseen väliin pannan pilkku, ellei ole painavia peusteita olla panematta.
Gyver kirjoitti:Helmis kirjoitti:Mikon mukaan satoi eikä taloa maalattu.
Minusta tuohon olisi paikallaan laittaa pilkku?
Riidankylväjä kirjoitti:Gyver kirjoitti:Pilkku katkaisee ajatuksen, ja jos tuohon ei laita pilkkua, minun pääni menee solmuun.
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Gyver kirjoitti:Pilkku katkaisee ajatuksen, ja jos tuohon ei laita pilkkua, minun pääni menee solmuun.
Totta kai pää- ja sivulauseen väliin pannan pilkku, ellei ole painavia peusteita olla panematta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa