Minun Paradis-rasiani on yhtä konvehtia vaille syöty, joten tänään ostin kaupasta uuden konvehtirasian: Maraboun Symphony. Tuon nimen kohdalla taisin viime vuonnakin tässä ketjussa kangerrella, ja taas piti konvehtirasian kyljestä käydä katsomassa, että tuliko varmasti oikein.
Viimevuotinen Symphony-rasia maistui muistaakseni oikein hyvältä, joten toivottavasti tämänvuotinen ei tuota pettymystä.
Hyvä kirjata tänne joulukonvehtirasioiden ostamiset; tulee samalla seurattua jouluajan suklaan syöntiä...
Makuasiat ovat jännä juttu. Jo lapsuudestani muistan, että toiset vannoivat Maraboun nimeen yhtä kiihkeästi kuin toiset Fazerin. Hyvä ettei sentään tappeluja syntynyt... Minä kallistuin Maraboun puolelle, ja vieläkin pidän Maraboun suklaata paremman makuisena Fazeriin verrattuna. Kuitenkin olen huomannut, että on kiva syödä myös Fazerin makuista suklaata. Maistuu erilaiselta Marabouhun verrattuna, mutta ihan hyvältä.
Voi hyvin olla, että kunhan olen taas syönyt kaikki saatavilla olevat Maraboun konvehtirasiat, alan tähyillä Fazerin valikoimaa.