Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Tässä kirjoituksesi, kun siitä on poistettu väleihin tunkemasi siteeraukset.
Ei niitä siteerauksia ole mihinkään "tungettu". Ne ovat lainauksia siitä viestistä johon vastaan tai jota kommentoin.

Kyllästynyt kirjoitti:Ei siinä mitään lainvastaista ole.Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ainakaan minä siteeraustesi kohteena en hyväksy virheellistä siteeraustyyliäsi...
Mielipiteitäni ilmaisemista varten minä niitä teen.
Lainaukset ovat myös oikeusturvani; ei ole erehtymisen mahdollisuutta.
Se oli toivomus, josta ymmärtääkseni ei koidu Kuuttarelle muuta vaivaa kuin se, ettei hän paina Enteriä niin usein kuin hänellä on tapana.
Ei ole mikään pakko muutaa.Se oli vain toivomus, jonka Psykopatologia on jo aiemmin esittänyt.

Kyllästynyt kirjoitti:No lue viestini Kuuttarelle vielä pari kertaa uudelleen - ja mieti sitten onko kyse vaatimuksesta vai pyynnöstä.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No lue viestini Kuuttarelle vielä pari kertaa uudelleen - ja mieti sitten onko kyse vaatimuksesta vai pyynnöstä.
Muistanko oikein, että olet pyytänyt samaa asiaa kahdessa viestissä?
Kyllä. Koska sain sen käsityksen, ettei Kuutar tiennyt mitä ylimääräisiä rivivälejä tarkoitin.
Reinikäinen kirjoitti:Pertti ei yleensä suoranaisesti valehtele, ellei ole pakko.
Kiemurtelee vain kuin pitkäsiiman koukkuun jäänyt ankerias.
Itse laatimaansa protolokollan Pertti kuitenkin näyttää unohtaneen
yhtä autuaasti kuin keskeneräisen väitöskirjatekeleensä. Viimeksi
mainitut voinemme laittaa korkean iän piikkiin.
Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Reinikäinen kirjoitti:Pertti ei yleensä suoranaisesti valehtele, ellei ole pakko.
Kiemurtelee vain kuin pitkäsiiman koukkuun jäänyt ankerias.
Itse laatimaansa protolokollan Pertti kuitenkin näyttää unohtaneen
yhtä autuaasti kuin keskeneräisen väitöskirjatekeleensä. Viimeksi
mainitut voinemme laittaa korkean iän piikkiin.
Aivan, en valhehtele, miksi tekisin niin?
Miksi minä valehtelisin? (Tuotahan esität useinkin)
Tris kirjoitti:Onko huomioitu että lopetetaan sinulle maksaminen?
Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tris kirjoitti:Onko huomioitu että lopetetaan sinulle maksaminen?
Niin, mutta kuka minulle maksaa ja mistä?
EN VITTU TIEDÄ! Sanoinhan että kirjoitin tuon humalassa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa