Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:takaovi kirjoitti:Oikein piti rekisteröityä (taas) ja tulla kysymään Kyllästyneeltä.
(- -)
Mitä tämä takoittaa?Riidankylväjä kirjoitti:Lause on passiivissa ja aika muoto imperfekti.
Anteeksi tuo on kyllä passiivissa, mutta kyseessä on paljon moni mutkaisempi verbien liitto muoto hässäkkä, jota en ihan suoralta kädeltä pysty jäsentämään.
Missähän Helmis on?
Psykopatologia kirjoitti:Niin minustakin. - Muilla vissiin on "eri näkemys".

Kyllästynyt kirjoitti:Pertti Luukkonen ei ole julistanut tekevänsä (yhdyssana)virheitä ärsyttääkseen minua, Kahvi (kahvi_68) on.

Hilppa kirjoitti:Onpa kiihkeää psykodynamiikkaa, kun nainen puolustaa aikuista(?) miestä.

takaovi kirjoitti:Olen sitä mieltä, että kis on kiusannut Kyllästynyttä monia vuosia.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Onpa kiihkeää psykodynamiikkaa, kun nainen puolustaa aikuista(?) miestä.
Onko siinä mielestäsi jotakin kummallista, että vääryyden kohteeksi joutunutta puolustetaan ihmisten sukupuoliin tuijottamatta? Toivottavasti et oikeasti ja elävässä elämässä ajattele noin.
Mirri kirjoitti:Minulla on tapana reagoida, jos näen ihmistä höyhennettävän perusteettomasti - aivan sama mitä sukupuolta kukin on. Kyllästynyt tekee mielestäni nyt väärin käydessään taas jälleen kerran kirjoittajan kimppuun oman katkeruutensa ja kaunaisuutensa vuoksi, enkä tajua mitä tekemistä tällä asialla on ihmisten sukupuolten kanssa.
Hilppa, selitä sinä.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pertti Luukkonen ei ole julistanut tekevänsä (yhdyssana)virheitä ärsyttääkseen minua, Kahvi (kahvi_68) on.
Tuskin on julistanut, vaan möläyttänyt paikkansa pitämättömän ajattelemattomuuden sinuun suivaannuttuaan. Aivan kuten yksi ja toinen muukin on vuosien varrella tehnyt sinun provosoimanasi. Joutuu sitten katumaan omaa tyhmyyttään vuodesta toiseen sinun roikkuessasi kiinni näykkimässä entistä innokkaammin.
Kyllä olisi ollut ihastuttava ihme, jos olisit toiminut kaavoistasi poikkeavasti ja ollut käymättä Kahvin kimppuun hänen ilmestyessään tänne. Mutta tiesin toki, että turha toivo. Silti nyt ottaa päähän.
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole kaivannut, halunnut tai toivonut tänne kirjoittajaa jonka teot muistan liiankin hyvin. Sellainen kirjoittaja on tänne nyt kuitenkin tullut, mutta minun pitäisi olla niin kuin en huomaisi tai muistaisi mitään?

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Minulla on tapana reagoida, jos näen ihmistä höyhennettävän perusteettomasti - aivan sama mitä sukupuolta kukin on...
Kerropa Mirri, kuinka usein olet puolustanut minua mm. Slim Johnin, Tristanin, Hermitin tai kahvi_68:n harjoittamaa kiusaamista ja minulle osoitettuja solvauksia vastaan?
Vastaus: Et koskaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Olen lukenut, muttei minulla ole niihin mitään sanomisen arvoista; mitkään tyhjät lauseet eivät saa tekemättömäksi sitä vahinkoa jonka hän täysin tietoisesti ja tarkoituksella on tehnyt.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen lukenut, muttei minulla ole niihin mitään sanomisen arvoista; mitkään tyhjät lauseet eivät saa tekemättömäksi sitä vahinkoa jonka hän täysin tietoisesti ja tarkoituksella on tehnyt.
Noinhan se varmaan on. Meitä on monia, jotka ollaan aiheutettu sinulle korjaamattomia vaurioita - ei sille asialle mitään ole tehtävissä. Vahingot ovat ja pysyvät sinun riesanasi, ei mahda mitään.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Valitettavasti en muista vuosien varrella nähneeni sinua höyhennettävän perusteettomasti. En silloinkaan, kun Psykopatologia oli näkevinään sinut potkittavana mummona...
Slim Johnista en ole ikinä kuullutkaan.
Veit kirjaimellisesti sanat suustani.
Ilmeisesti sinun mielestäsi on aivan normaalia ja asiallista solvata jotakuta vaikkapa, rajatilahuoraksi, haisevapilluiseksi/löysäpilluiseksi huoraksi, vitun debiiliksi, väittää jonkun "sormettavan itseään" viestejä kirjoittaessaan tai perustaa IRC-galleriaan uhrin nimimerkillä nimetyn sivun tämän kiusaamista varten.

Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen lukenut, muttei minulla ole niihin mitään sanomisen arvoista; mitkään tyhjät lauseet eivät saa tekemättömäksi sitä vahinkoa jonka hän täysin tietoisesti ja tarkoituksella on tehnyt.
Noinhan se varmaan on. Meitä on monia, jotka ollaan aiheutettu sinulle korjaamattomia vaurioita - ei sille asialle mitään ole tehtävissä. Vahingot ovat ja pysyvät sinun riesanasi, ei mahda mitään.
Tuoko on Mirri sinun osoittamaasi myötätuntoa Kyllästynyttä kohtaan? Mikäli noin, minulla on asiasta (myötätunnosta siis) eri käsitys kuin sinulla. Mutta sinähän olet myös nauranut minulle. Ehkä sekin selittyy vain erilaisella käsityksellä myötätunnosta.

Psykopatologia kirjoitti:13:45
On toki muitkin syitä puolustaa, olla puolustamatta, ottaa kantaa etc. kuin "oma tarve",
mitä se sitten kulloinkin onkaan.
Joku voi todeta, että "en tunne tarvetta käydä äänestämässä", "työssä", "kuntosalilla",
"nussittavana" etc, mutta "tunnen tarvetta käydä pesulla", "pusulla", kampaajalla" etc.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:13:45
On toki muitkin syitä puolustaa, olla puolustamatta, ottaa kantaa etc. kuin "oma tarve",
Joku voi todeta, että "en tunne tarvetta käydä äänestämässä", "työssä", "kuntosalilla",
"nussittavana" etc, mutta "tunnen tarvetta käydä pesulla", "pusulla", kampaajalla" etc.
Eikös tällaisilla foorumeilla yksi ja toinen toimi ja käyttäydy nimenomaan omien tarpeidensa sun muiden yllykkeidensä ohjaamana?
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:13:45
Eikös tällaisilla foorumeilla yksi ja toinen toimi ja käyttäydy nimenomaan omien tarpeidensa sun muiden yllykkeidensä ohjaamana?
Minusta on aika huono perustelu ja olettama omalle toiminnalle, että "yksi ja toinen" niin tekisivät. Ainakin pitäisi olla jonkinlainen halu ja yritys toimia toisin. Ei ainakaan anna kuvaa reilusta kirjoittajasta tuo perustelu.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa