Päiväkirjat

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjat

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:18

tuolla aiemmin joku kysyi sinulta, että halusitko vain huomiota ja vastasit että se oli tarkoituksellista.

Kirjoittaja Mirri » 16.08.2020 13:45
Jospa tämä onkin tarpeellista huomion hakemista.
Mirri

no nyt olet sitä huomiota taas saanut. ole hyvä
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 00:28

Katla kirjoitti:tuolla aiemmin joku kysyi sinulta, että halusitko vain huomiota ja vastasit että se oli tarkoituksellista.

Valehtelet taas.
Sitä paitsi uskon, että se on sinun huomiohakuisuutesi, joka panee sinut päiväkirjassasi kirjoittamaan minusta niin provosoivasti ja inhottavasti, että varmasti huomaan sinut.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 27.08.2020 00:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:30

kun et uskalla ostaa lamppua ellei siinä ole pistoketta, kuten blogissasi pohdit niin tässä siihen ohje. ole hyvä on ilo auttaa poropeukaloa, ettei mene himoitsemasi lamppu sivusuun siksi, että siinä ei ole pistoketta valmiina https://youtu.be/42HLKmi_t5I
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:37

Mirri kirjoitti:
Katla kirjoitti:tuolla aiemmin joku kysyi sinulta, että halusitko vain huomiota ja vastasit että se oli tarkoituksellista.

Valehtelet taas.
Sitä paitsi uskon, että se on sinun huomiohakuisuutesi, joka panee sinut päiväkirjassasi kirjoittamaan minusta niin provosoivasti ja inhottavasti, että varmasti huomaan sinut.

joku kirjoittin:Olen samaa mieltä, päiväkirjoja koskevan ketjun aloittaminen muualla kuin päiväkirjoissa on tarpeetonta huomion hakemista. ja siihen vastasit, että oli tarkoituskin tms.

jaa että huomionhakuinen minä. Minua kiinnostaa sun blogin kirjoitukset, olen siis utelias
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 00:51

Katla kirjoitti:kun et uskalla ostaa lamppua ellei siinä ole pistoketta, kuten blogissasi pohdit niin tässä siihen ohje. ole hyvä on ilo auttaa poropeukaloa, ettei mene himoitsemasi lamppu sivusuun siksi, että siinä ei ole pistoketta valmiina https://youtu.be/42HLKmi_t5I

Katla vääristelee taas; tarkoituksella vai jostakin muusta syystä, sitä en tiedä.

Täältä halukkaat pääsevät lukemaan, mistä todellisuudessa on kysymys:
https://perhonen.blogi.net/blog/162/lamppua-ostamassa/
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:58

mitä mää nyt valehtelin. eks sää sanonu et pitää olla tarkkana että löytää sopivan pistokkeen. ni eihän niitä nykyään ole pakko myydä lampun mukana, että ei sun sen perusteella tarvia lamppua valita, ostat osat ja laitat itse ne.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 01:02

Katlan päiväkirjasta:
eräästä Blogista noukittua:
"Olen viimeisen käyntini jälkeen ajatellut, että minun olemiseni etäällä on Poitsulle onni. Voisin tehdä Poitsulle karhunpalveluksen hyysäämällä häntä liikaa ja pelkäämällä liikaa hänen puolestaan, tai hänen menettämistään."

Jo vain olet ajatellut, että onneksi asut kaukana, ettei poitsun ongelmat ole sun murheena. Ja takuulla poika ilahtuu kun kerran vuodessa sen luona käydessäsi valitat pojalle, että en kestä, kun sää kuolet ja itket kuin kauheeta sinulle on kun hän kuolee. Tosiaan piristää poikaa tuollaiset puheet kovasti.

viewtopic.php?f=11&t=23557&start=840

Olen ilmoittanut kyseisen viestin ylläpitoon. Käsittääkseni Katla käyttää päiväkirjaansa kiusaamiseen - tässä tapauksessa minun kiusaamiseeni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 01:11

sen kun ilmoittelet, ketä kiinnostaa enää.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 20:19

Saastaista arkea koirakodissa

Mirri järjesti kärpäsinvaasion
Meil on hitonmoinen määrä sellasii pikkukärpäsii. Ne rupes pursuilee biojäteastiast ennen ku mami tajus yhtään mitään. Ei meil oo syöty banaania ei mut silti niit piisaa. Ne tykkää ainaski mun ruokapurkkien jämist. Mä huomasin ne lentelevät otukset paljo Mirrii ennen ku must on kiva saalistaa. Mä jahtaan niitä. Kyl mä muitaki jahtaan mut näit kärpäsii on nyt niin hirveesti et saan olla vahdissa koko ajan.

Mä oon ain välil hiipiny partsil jonku kärpäsen nähtyäni ja Mirri on nyt sitä mieltä et mä voisin hoitaa nää pikkuotukset pois päivilt. Mul on kuulemma kissamaisii ominaisuuksii. Niinku se et hiivin saaliin lähelle ja yritän olla säikyttämättä sitä.

Mami ei kyl yhtään tajuu aatella sitä et nää pikkuotukset häiritsee mun nukkumista. Just ku mä oon pääsemäs uneen mä nään jossaki lentävän otuksen ja mun on pakko ryhtyy jahtaan sitä. Mami vaa tuumaa et ompaha mul jotaki tekemistä enkä pääse lihomaan. Voitteks te kuvitella!

Eikä täs viel kaikki. Mä jo tiedän et Mirri suunnittelee ottavansa kävelysauvat mukaan ku me lähetään lenkille. Se sanoo niit kävelysauvoiks vaik musta ne näyttää seipäiltä. Tai kepeiltä. Ei se oo viel kertonu mitään mut se kattelee niit keppei siihen malliin et sil on jotaki mieles. Mamin mielest mä kuljen hihnatta niin hienosti et se vois hyvin ulkoiluttaa seipäitään samaan aikaan ku mua.

En mä tajuu tätäkää, miksei se muka voi tehä niiden kans eri lenkkii? Nii tai toisaalt en mä kyl tykkäis jos se lähtis ulos keppien kans ja jättäs mut yksin kotiin. Mä oon ajatellu hiljaa mun mieles et jos mä kuiteski tekisin varovaisesti tuttavuutta seipäiden kans ja me sit voitaski mennä ulos kaikki yhes. Ne lojuu tuol kylppärin nurkas ja on lojunu jo vaikka kuinka kauan. Mä vähä luulen et ne oli siel jo paljo ennen ku mä tulin asuun tänne. Heti ku mä nään mamin tarttuvan niihin tai muuten liikauttavan mä meen haistelee ja tutustuun. Oisha se kyl tosi kiva et kepit vois ulkoilla yhes mun ja mamin kaa. Tai ainaski se ois kivempaa ku se et mami jättäs mut yksin kotiin ku on keppien vuoro päästä ulos.

Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 20:23

Katla ei huomannut mainita kopioimansa tekstin lähdettä, joten tässä taas linkki blogiini:
https://perhonen.blogi.net/blog/161/mir ... invaasion/
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 20:31

Katla pahastui päiväkirjapuolella siitä, että väitän meitä tämän foorumin aktiivikirjoittajia enemmän ja vähemmän sekopäisiksi, toisin sanoen mielenterveysongelmaisiksi. Väitän myös, että psyykkiset ongelmamme näkyvät niin kirjoittelussamme kuin myös siinä, miten reagoimme toisten kirjoittajien viesteihin.

Esitin kysymyksen, jonka hyvin voin julkaista tässä ketjussa:
Katla, pidätkö omaa käyttäytymistäsi tällä foorumilla terveenä, tasapainoisena, ja normaalina - toisin sanoen täysijärkisenä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 20:36

älä pelkää teen sen niin hitaasti, että varmasti ehdit tuntea huolella jokaisen viillon syvyyden.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 20:44

Katla kirjoitti:älä pelkää teen sen niin hitaasti, että varmasti ehdit tuntea huolella jokaisen viillon syvyyden.

Katla, pidätkö omaa käyttäytymistäsi tällä foorumilla terveenä, tasapainoisena, ja normaalina - toisin sanoen täysijärkisenä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 20:54

Nyt alkaa se aika kun maksat jokaisesta loukkauksesta, jokaisesta ivaamisesta haukkumisesta ja nolaamisesta. Lopetan jos pyydät julkisesti anteeksi kaikkea pahaa sanomaasi mitä olet tehnyt minulle. Sota on julistettu.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 21:07

Katla kirjoitti:Nyt alkaa se aika kun maksat jokaisesta loukkauksesta, jokaisesta ivaamisesta haukkumisesta ja nolaamisesta. Lopetan jos pyydät julkisesti anteeksi kaikkea pahaa sanomaasi mitä olet tehnyt minulle. Sota on julistettu.

Ikävää, että olet pahoittanut mielesi ja loukkaantunut tuodessani julki sen, että valehtelet minun elämästäni sen minkä kerkiät, ja valehtelun lisäksi kirjoittelet elämäni kokemuksista erittäin pahansuovasti ja raatelevasti.
Asia on niin, että minulla on oikeus korjata omaa elämääni koskevat valehtelut, virheelliset tulkinnat, tai mitä ne tekstit lienevätkään, joita sinä päästelet näppiksestäsi nettiin.

Päiväkirjapuolella Katla kirjoitti näin:
Olen koittanut sietää sinua yli sietokykyni ja nyt olen saanut tarpeekseni En olisi halunnut tätä, mutta kun kerran julistit sodan, niin soditaan sitten ja minä en tule antamaan sinulle armoa niinkuin et sinäkään ole antanut minulle koskaan pienintäkään myönnytystä ja olet tehokkaasti käyttänyt palstaa nolataksesi ja ivataksesi minua. Olet leimannut minut valehtelijaksi ja mielipuoleksi. Mirri tämä ei lopu, ennekuin pyydät anteeksi ja kerrot aiheetta puhuneesi minusta pahaa. Mutta ellet tee niin, niin tervetuloa helvettiin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 21:54

Minä tulen luikertelemaan kaikkeen kirjoittamaasi olipa se missä tahansa ja julkaisemaan ne missä haluan. Mä tulen arvostelemaan, ivaamaan ja haukkumaan niinkuin sinä olet minulle tehnyt vuosia niin kauan kunnes olen saanut rauhan. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä taatusti tiedä mihin kaikkeen minä olen kykeneväinen, kun munt on ajettu tähän pisteeseen.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 22:10

Katla kirjoitti:Minä tulen luikertelemaan kaikkeen kirjoittamaasi olipa se missä tahansa ja julkaisemaan ne missä haluan. Mä tulen arvostelemaan, ivaamaan ja haukkumaan niinkuin sinä olet minulle tehnyt vuosia niin kauan kunnes olen saanut rauhan. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä taatusti tiedä mihin kaikkeen minä olen kykeneväinen, kun munt on ajettu tähän pisteeseen.

Kovaa tekstiä. Sinut on peräti ajettu - minä olen ajanut? - johonkin pisteeseen... :o
Kuvittelen tietäväni sinusta sen verran, että uskon sinun olevan kykeneväinen vaikka mihin tuntiessasi itsesi vakavasti loukatuksi.

Toistan taas kysymyksen, johon sinä et taida pystyä vastaamaan, tai et halua vastata:

Hiljaa mielessäni ajattelen ja toivon, etteivät uhoavat kirjoituksesi ole totta ja että sinä vain esität. Ja että minun kuvitelmani sinusta eivät ole totta. Toivon tosissani ja kovasti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 22:23

Pidätkö omaa käyttäytymistäsi tällä foorumilla terveenä, tasapainoisena, ja normaalina - toisin sanoen täysijärkisenä?

Luulen, että tämän foorumin kirjoittajilla olisi helpompaa, jos miettisivät yllä olevaa kysymystä omalla kohdallaan ja vastaisivat siihen hiljaa mielessään. Luen itseni samaan joukkoon, joten en puhu heistä vaan meistä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 22:31

Sinä aloiti tän paskan, Minä olen korviani myöten täynnä sun paskanjauhantaa minusta, niin että tällä kertaa että asia viedään loppuun niin ettei sulle tule pieneen mieleesikään haukkua tai ivata tai millään muullakaan tavalla loukata minua. Minulla on pitkä pinna ja olen joustava luonne. Kaverina olen oikein joustava ja empaattinen, mutta kun olet niin helvetin typerä, ettet osaa lopettaa ajoissa, niin joskus minunkin mittani tulee täyteen. Ja vihollisena minä en ole ollenkaan mukava tai empaattinen.Sinä voi vielä hoitaa helpoimman kautta tämän ja pyytää anteeksi ja vetää takasin kaiken paskan jota olet minusta suoltanut palstalle, vannot ettet enää koskaan rienaa minua. Pysyt tästä lähtien omissa oloissasi, et häiritse, et uhkaile, etkä kiristä et kirjoita koskaan enää minulle, etkä minusta.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 22:38

Katla kirjoitti:Sinä aloiti tän paskan, Minä olen korviani myöten täynnä sun paskanjauhantaa minusta, niin että tällä kertaa että asia viedään loppuun niin ettei sulle tule pieneen mieleesikään haukkua tai ivata tai millään muullakaan tavalla loukata minua. Minulla on pitkä pinna ja olen joustava luonne. Kaverina olen oikein joustava ja empaattinen, mutta kun olet niin helvetin typerä, ettet osaa lopettaa ajoissa, niin joskus minunkin mittani tulee täyteen. Ja vihollisena minä en ole ollenkaan mukava tai empaattinen.Sinä voi vielä hoitaa helpoimman kautta tämän ja pyytää anteeksi ja vetää takasin kaiken paskan jota olet minusta suoltanut palstalle, vannot ettet enää koskaan rienaa minua. Pysyt tästä lähtien omissa oloissasi, et häiritse, et uhkaile, etkä kiristä et kirjoita koskaan enää minulle, etkä minusta.

Samat sanat toiseen tahtiin.

Sinun minuun ja elämääni liittyvä paskanjauhanta on toistaiseksi luettavissa päiväkirjassasi. Kaikki ivaaminen, haukkuminen ja loukkaaminen. Samaa olet tehnyt tässä ketjussa.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko