Nimimerkki Telaketjusiipi?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nimimerkki Telaketjusiipi?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2017 05:56

Olen antanut mm. Sievän sotkea palstaa, mutta minulla on käsitys, että hän kannattaa sukupuolten tasa-arvoa yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 21.08.2017 07:03

Ja kiitos kun annat niin reilusti minunkin sotkea palstaa vaikka en hyväksy naispappeutta enkä sateenkaari-ihmisiä enkä haluaisi maksaa eläkeläisten eläkkeitä enkä varsinkaan mitään takuueläkettä. Sosiaalipummit oksettaa ja juoppoja kadehdin. Muuten voivat kaikki olla mielensä mukaan tasa-arvoisia foorumilla.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 21.08.2017 09:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:... Tasa-arvo-mielessä kaikki foorumin kirjoittajat ovat feministejä siitä erikseen ilmoittamatta...

Eivät ole.
Täällä on/on ollut kasapäin naisia/naiseutta loukkaavia ja halventavia kirjoituksia. Muistaakseni niistä tein kerran ketjunkin, johon kokosin yli sata viestiä.
Hyvin nopeasti kyseinen ketju poistettiin (miehen toimesta, ja luultavasti miehen/miesten valitusten vuoksi).

Tämä palsta ei edusta, eikä selvästikään pyri edistämäänkään - saati toteuttamaan, tasa-arvoa/yhdenvertaisuutta miesten ja naisten välillä.

Sinäkin olet saanut ihan tasapuolisesti haukkua minua ja muita miehiä, vaikka olet naisoletettu.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 21.08.2017 09:49

Psykopatologia kirjoitti:Olen antanut mm. Sievän sotkea palstaa, mutta minulla on käsitys, että hän kannattaa sukupuolten tasa-arvoa yms.

Kannatan aitoa tasa-arvoa. Mutta feminismi on minulle kauhistus. :shock:
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2017 10:19

Etenkin ja tietysti naiset kannattavat sukupuolten tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, mutta vierastavat feminismiä eivätkä halua mahdollisesti "leimautua". Asiantila on ristiriitainen ja kuvastanee sitä, että naisillakin on käsitys, että feminismissä on lisäksi jotain heille vierasta ekstraa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 21.08.2017 11:19

Sievä Sigismund kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Olen antanut mm. Sievän sotkea palstaa, mutta minulla on käsitys, että hän kannattaa sukupuolten tasa-arvoa yms.

Kannatan aitoa tasa-arvoa. Mutta feminismi on minulle kauhistus. :shock:

Mitähän tuo tuommoinenkin on? Ai että samalle viivalle ja saunan taakse, jos ei kykene (tai pärjää samalta viivalta)?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2017 11:43

Sievä Sigismund kirjoitti:Sinäkin olet saanut ihan tasapuolisesti haukkua minua ja muita miehiä, vaikka olet naisoletettu.

Montako sovinistista vitsiä tai miehiä pilkkaavaa ja halventavaa kuvaa minä olen tänne postannut?

Luettavaksi:

http://blogit.image.fi/analoginenaivoky ... sovinismi/
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2017 11:52

Sievä Sigismund kirjoitti:... Kannatan aitoa tasa-arvoa...

Silti et ole aloittanut ainoatakaan ketjua jossa pilkkaat tai halvennat miehiä.

Vastaavia naisia koskevia ketjuja ja viestejä olet kirjoittanut varmasti satoja.

Ainoatakaan miesten ulkonäköä koskevaa "YÖÖÖK, mitkä heltat" -viestiäkään et ole luettavaksemme postannut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2017 11:56

Psykopatologia kirjoitti:... ja kuvastanee sitä, että naisillakin on käsitys, että feminismissä on lisäksi jotain heille vierasta ekstraa.

Käsitys, jonka miehet ovat naisille syöttäneet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 21.08.2017 16:11

Kyllästynyt kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:... Kannatan aitoa tasa-arvoa...

Silti et ole aloittanut ainoatakaan ketjua jossa pilkkaat tai halvennat miehiä.

Vastaavia naisia koskevia ketjuja ja viestejä olet kirjoittanut varmasti satoja.

Ainoatakaan miesten ulkonäköä koskevaa "YÖÖÖK, mitkä heltat" -viestiäkään et ole luettavaksemme postannut.

Heltathan ovat sukupuolineutraalit. Minullakin on jo pienet heltan alut. Pertillä myös.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2017 16:21

Sievä Sigismund kirjoitti:... Heltathan ovat sukupuolineutraalit. Minullakin on jo pienet heltan alut. Pertillä myös.

Viestisi paljastaa (jälleen kerran), ettet sinä ole tasa-arvon kannattaja; et ole yökötellyt yhdenkään miehen kuvaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 21.08.2017 17:26

YÄK Pertin heltat on sitten kamalat. Kuva

Onneksi hän on peittänyt ne korkeakauluksisella paidalla.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2017 18:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:... ja kuvastanee sitä, että naisillakin on käsitys, että feminismissä on lisäksi jotain heille vierasta ekstraa.

Käsitys, jonka miehet ovat naisille syöttäneet.

Ilmankos Feministinen puolue on niin suosittu ja Naisunionin jäsenmäärä jopa 2200.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 23.08.2017 11:24

Feministinen puolue näytti, kenen asialla se on – ei ainakaan kantasuomalaisten naisten

https://www.suomenuutiset.fi/feministin ... n-naisten/
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.08.2017 13:47

Hyvä Sigismund,

Jokin aika sitten sinä väitit, etteivät feministit ole (sinun mielestäsi riittävän voimakkaasti) kampanjoineet muiden maiden naisten puolesta (esim. huivipakko) vaan/ja suosivat islaminuskoisia miehiä.

Nyt arvostelet sitä, että femistinen puolue on ajamassa ns. paperittomille henkilöille (erityisesti naisille) mahdollisuutta saada terveydenhoitoa.

Jotenkin ymmärtäisin jommankumman, mutta en sitä, että sinä ruikutat kummastakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 23.08.2017 14:15

Pari vuotta sitten kaatui eduskunnassa lakialoite, jossa olisi taattu terveydenhuolto kaikille paperittomille. Onneksi kaatui sillä se olisi merkinnyt Suomen konkurssia.

Mitä anteliiaampia etuja tarjoamme sitä enemmän tänne kerääntyy etujen käyttäjiä muusta maailmasta. Esimerkiksi jos kaikki Afrikan huono-osaiset tulisivat Suomeen sinunkin vastuullesi tulisi yli 200:n afrikkalaisen elatus. Selviäisitkö siitä?

Ei ole kyse haluttomuudesta auttaa vaan rahkeet ei kertakaikkiaan riitä.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.08.2017 16:46

Sievä Sigismund kirjoitti:Pari vuotta sitten kaatui eduskunnassa lakialoite, jossa olisi taattu terveydenhuolto kaikille paperittomille. Onneksi kaatui sillä se olisi merkinnyt Suomen konkurssia...

Tuskin olisi. Tai ainakaan minä en usko, että Suomi olisi tuosta konkurssiin mennyt. Ei niitä paperittomia sentään niin paljon ole.
Yhteiskunnan tarjoaman terveydenhoidon suurimpana uhkana pidän Keskustapuolueen keksintöä; maakuntauudistusta ja SOTE-lakia. Ne meidät konkurssiin ajavat, eikä suinkaan Suomen paperittomien terveydenhoito.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Mitä anteliiaampia etuja tarjoamme sitä enemmän tänne kerääntyy etujen käyttäjiä muusta maailmasta. Esimerkiksi jos kaikki Afrikan huono-osaiset tulisivat Suomeen sinunkin vastuullesi tulisi yli 200:n afrikkalaisen elatus...

Miten tuo liittyy tähän palstaan ja täällä esitettyihin mielipiteisiin???

Miksi sinä vuosi toisensa jälkeen terrorisoit tätä palstaa feminismivihasi ilmentymillä. Pyydän hartaasti, että jatkat agendaasi siellä missä esitetään niitä ajatuksia joista olet katkeroitunut. Ei täällä ole kukaan ehdotellut, että kaikkien Afrikan huono-osaisten pitäisi tulla Suomeen hoidettaviksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 23.08.2017 17:51

Sinä olet niin jukopää, ettet usko vähemmällä.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.08.2017 21:03

Mitä minun pitäisi uskoa?

Uskon, että sinä olet jostain syystä katkera ja kaunainen feministeille. Ja sillä verukkeella sinä olet päättänyt provosoida, häiritä keskustelua ja kiusata (erityisesti naisia) tällä palstalla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 23.08.2017 22:44

Kiistän katkeruuden, kaunaisuuden ja kiusaamisen. Minähän vain yritän keskustella feminismin eri ilmenemismuodoista ja päivittelen miten kauas naisasialiikkeen hienot perinteet, periaatteet ja päämäärät ovat karanneet vasemmistolaisten feministien käsissä.
Sievä Sigismund

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko