Trisse, niinpä, mutta minun niskaani ei puhalleta. Ei lastenpöytiä eikä muuta.trisse kirjoitti:santra kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:20.25
Minusta santra voisi kiinnittää enemmän huomiota viestiensä visuaaliseen ilmeeseen.
Miksi. ah miksi minut ja hyvät tarkoitukseni ymmärretään aina niin väärin?
Pertti haloo, täältä ei ole tarkoitus siirtää ketään "lasten pöytään" Ajattelin ,että täällä voisi purkaa ja päästellä ilman että lastenpöytä puhaltaa niskaan...
*yrittaa mielessaan visualisoida santran niskaan puhaltavaa lastenpoytaa*
santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?
kissi kirjoitti:Niin siis paluu asiaan. Uskon Santra, että vilpittömästi tarkoitit hyvää. Et ehkä ole ollut mukana "Jannen muinaisella palstalla" etkä voi tietää, kuinka kaunat ovat muotoilleet täällä kirjoittavia. Monikaan ei muista menneitä, mutta on joukossa yksi joka ei koskaan unohda ja siksi ei kannata paljon
katkeruuksiaan purkaa näissä olosuhteissa.
Kahvi kirjoitti:santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?
Asia on häirinnyt minuakin, mutta tuo ilmiö ei ehkä ole niin yleinen nykyään.
Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.
Ei mulla muuta.
----------Kahvi kirjoitti:Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:
Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168581
------Kahvi kirjoitti:trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...
viewtopic.php?f=9&t=12558&p=178273#p178273
Onnea merkkipäivän johdosta!
trisse kirjoitti:santra kirjoitti:kissi kirjoitti:Niin siis paluu asiaan. Uskon Santra, että vilpittömästi tarkoitit hyvää. Et ehkä ole ollut mukana "Jannen muinaisella palstalla" etkä voi tietää, kuinka kaunat ovat muotoilleet täällä kirjoittavia. Monikaan ei muista menneitä, mutta on joukossa yksi joka ei koskaan unohda ja siksi ei kannata paljon
katkeruuksiaan purkaa näissä olosuhteissa.
Mikähän se mahtaa olla? Se" Jannen muinainen palsta"? Ja mitä siellä viljeltiin?
porkkanoita, sipulia ja kesakurpitsaa (jotka jaivat kylla aika pieniksi ja raaoiksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?
Kahvin viime viikolla kirjoittamaa (17.7.2014)
----------Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.
Ei mulla muuta.
Raivohullu kusipää:
------Kahvi kirjoitti:trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=110
--------
Viime viikolla silkkaa riidanhaastamista (yllä ) - ja tällä viikolla kuvottavaa tekopyhyyttä sekä kaksinaamaisuutta Kahvilta.
Kahvi kirjoitti:santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?
Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.
Ei mulla muuta.
Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=110
--------Kyllästynyt kirjoitti:Viime viikolla silkkaa riidanhaastamista (yllä ) - ja tällä viikolla kuvottavaa tekopyhyyttä sekä kaksinaamaisuutta Kahvilta.Kahvi kirjoitti:En ymmärrä mitä Kyllästynyt tässä "keuhkoaa" - vaikuttaisi minusta jonkinnäköiseltä projektiolta tms (näkee toisessa omat jutut), koska itse koen viime viikkoisen Kyllästyneen responssin minulle riidanhaastamiseksi ja ylläolevan tekopyhyydeksi ja kaksinaamaisuudeksi.
Silmääni pisti (jälleen) myös se, että Kyllästynyt ei sinänsä lisä-argumentoi/perustele/tms omia toimiaan, vaan alkaa syyttelemään ym toisia.
Mutta niin tai näin, itseäni ei juuri kiinnosta tämän enempää asiasta vääntää.
Kahvi kirjoitti:... Mutta niin tai näin, itseäni ei juuri kiinnosta tämän enempää asiasta vääntää.
Kyllästynyt kirjoitti:...
Miten kummassa minä olisin voinut haastaa riitaa sinun kanssasi, koska sinähän se taas tuon vääntämisen aloitit?
...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Miten kummassa minä olisin voinut haastaa riitaa sinun kanssasi, koska sinähän se taas tuon vääntämisen aloitit?
...
Koska tässä lienee selvä kysymys minulle, ja koska ehkä on huonotapaista olla vastaamatta, niin vastaan: oman näkemykseni mukaan toin asian esiin, josta Kyllästynyt alkoi haastamaan riitaa - mihin haasteeseen en "tarttunut".
Jatkakaa toki te, keitä asian jatkaminen kiinnostaa.
Joten olisitko niin ystävällinen, ja kertoisit mikä on se viesti, jossa minä ryhdyin riitaa haastamaan (mihin haasteeseen sinä et "tarttunut")?
...
Ei mulla muuta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin on, etkä mitenkään puuttunut Trissen solvaamiseen vaikka se oli samassa viestissä ja jopa samassa lauseessa, jopa ennen sinulle osoitettua solvaamista - eli et mitenkään voinut olla huomaamatta sitä...
Vastasin kysymykseesi jo aiemmin, mutta jos sinun mielestäsi olen puolueellinen, olkoon sitten niin.
Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.
Kyllä.
Sinä myös tunget omia puheitasi minun suuhuni, ja sitten väität niitä minun sanoikseni.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Joten olisitko niin ystävällinen, ja kertoisit mikä on se viesti, jossa minä ryhdyin riitaa haastamaan (mihin haasteeseen sinä et "tarttunut")?
...
Tämä viesti:
----------------------
Re: Masentaa
17.07.2014 15:19Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä...
Kahvi kirjoitti:... Ei mulla muuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa