Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jill kirjoitti heittonsa ennen kuin sinä kerroit omasta Juhannuksestasi, joten hänen heittonsa ei liittynyt millään lailla sinun Juhannukseesi. Niinpä kommenttisi hänen viestiinsä vaikuttaa oudolta.
Olet täysin väärässä. Kommenttini ei ole outo, sinä et vain pidä siitä, mikä ei ole mikään yllätys minulle. Jillin viesti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän...", on kirjoitettu minun juhannuskuvausviestini jälkeen. Viittaan lainaamaani viestiin.
Jill kirjoitti näin:
Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän juhannusta jotenkin
hienosti ja minun heittoni oli vain sellainen ajatus että
ei sen väliä miten sen viettää, kuhan pysyy hengissä.
Sinä otit hänen viestinsä itseesi, aivan kuin hän olisi kirjoittanut sinun Juhannuksestasi:
Jos tarkemmin luit, huomasit, että Juhannukseni ei ole mitenkään hieno tai erikoinen. Ihan tavallinen, paitsi, että runsas alkoholin käyttö puuttuu meiltä.
Jill kuitenkin selitti omaa aiempaa heittoaan; sitä, joka oli kirjoitettu ennen sinun viestejäsi. Olisit varmaan huomannut, jos olisit lukenut tarkemmin.
Sinä olet väärässä Mirri, kuten hyvin usein. Lisäksi teet tuon, koska et ole kiinnostunut kirjoituksistani etkä halua, että kirjoitan palstalla tai että etenkään osallistuisin viestiketjuihin interaktiivisesti. Teksti, joka alkaa sanoilla "Kaikki tuntuvat erityisesti viettävän..." on viittauksena yleistävä, jolloin sisältökin pitäisi jollain tavalla viitata muihinkin kuin yhteen kirjoittajaan. Huomautan edelleen, että olin ennen tuota lausumaa jo kuvannut Juhannuksenviettotapaani. Lisäksi
tuntuvat on preesensissä. Ei imperfektissä, jolloin se olisi viitannut vain aloitusviestiin. Sinä olet pahasti väärässä Mirri ja aivan tahallisesti, jolloin voin aivan hyvin tulkita toimintasi kiusaamiseksi. Koska harjoitat tuota, olen lopen kyllästynyt kirjoittamaan tällä palstalla. Taas sama kuvio. Ei tarvinnut kuin pari viestiä kirjoittaa loman jälkeen yleisellä, niin kirjoittaja Mirri on kimpussa. Perusteena hänellä on
"mielenkiinto kirjoituksien merkityksiä kohtaan". Minusta tuota voidaan kutsua loputtomasti uteliaisuudeksi, jolla hän piinaa minua kuitenkin samalla ignoroiden itse aiheen, josta kirjoitin. Eli sisältö ei kiinnosta häntä eikä persoona, vaan tarve ohjailla, korjata, ojentaa, määrätä ja vaikuttaa on hallitseva motiivi.