Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Uutisessa ei ollut mitään uutisoitavaa, mikä ikävä kyllä ei yllätä. Ehkä ainoa syy uutisointiin oli se, että väärässä hytissä nukkuva henkilö oli mies - mitään uutisoitavaa tuskin olisi syntynyt siinä tapauksessa, että nukkuja olisikin ollut nainen?
Entä sitten? Ei taatusti olisi ensimmäinen eikä viimeinen iltapäivälehden lööppi jossa ei ole mitään uutisoitavaa, mutta tässä sentään sen verran, että laivayhtiö mokasi.
Riidankylväjä kirjoitti:Verinen loukkaus.
Otan nokkiini.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Verinen loukkaus.
Otan nokkiini.
Minusta riidanhaasto-mielessä tehty asiaton loukkaus.
Juu, niin minustakin.
Obelix kirjoitti:Kylvis on herras mies!
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Jaaha Kultsi. Tunnustat siis haastavasi riitaa tarkoituksella?
En. Kyse oli sinun viestistäsi; sinähän tuossa riitaa haastat.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin siis sinä tunnut minusta kirjoittelevan riidanhaasto-mielessä; mukana saattaa olla ehkä myös kiukuttelu-elementtiäkin.
Millaisilla perusteilla tuollaista väittää kirjoittaja joka on uhkaillut, nimitellyt ja solvannut minua sekä aiemmin levittänyt väitettä jonka mukaan minä olen hänelle lähettänyt seksuaalisesti loukkaavaa sähköpostia ja ettei minulle ole kukaan lähettänyt mitään "lähetä kuva tisseistäsi" ym. viestejä vaan että tuollaista olisi tapahtunut vain "minun ajukopassani"?
Psykopatologia kirjoitti:Mitä täällä tapahtuu?
Riidankylväjän osalta huonon maun rajat ylittyvät yhä uudelleen.
Luulisi, että vertaistukenkin nimiin menevällä foorumilla ote olisi toisenlainen.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin siis sinä tunnut minusta kirjoittelevan riidanhaasto-mielessä; mukana saattaa olla ehkä myös kiukuttelu-elementtiäkin.
Millaisilla perusteilla tuollaista väittää kirjoittaja joka on uhkaillut, nimitellyt ja solvannut minua sekä aiemmin levittänyt väitettä jonka mukaan minä olen hänelle lähettänyt seksuaalisesti loukkaavaa sähköpostia ja ettei minulle ole kukaan lähettänyt mitään "lähetä kuva tisseistäsi" ym. viestejä vaan että tuollaista olisi tapahtunut vain "minun ajukopassani"?
Perustelen oikeuttani kirjoittaa näkemyksiäni sananvapaudelle.
Miksi muuten taas yrität kääntää puheenaiheen omasta käytöksestäsi muiden synteihin?
Sinähän aloitit syyttämällä minua, vaikkakin ilman yksilöityjä perusteita tai muutakaan näyttöä. Kunhan ryhdyit syyttämään minua riidanhaastamisesta ketjussa jonka sisällön, annin sekä vertaistuellisen merkityksen voi kukin itse arvioida.
Sanavapauteen vetoaminen silloin kun kyse on uhkailusta, nimittelystä ja solvaamisesta on pöyristyttävän omahyväinen teko.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Et ole ottanut varsinaiseen asiaan kantaa, vaan olet keskittynyt sättimään minua. Se ei ole pelkästään riidan haastamista, vaan riitelyä ja torailua. Puutut kaiken aikaa lillukanvarsiin etkä itse asiaan. Siksi sinun kanssasi on (vaikea), korjaan haasteellista keskustella.
Aloitusviestissäsi ei ollut mitään asiaa vaan se oli vain uusi lisä niihin sovinistisiin paskanjauhamisketjuihin joita tällä palstalla on jo entuudestaan leegio.
Mikään lillukanvarsi ei ole se, että (jälleen kerran) aloitetaan keskustelu jossa tällä kertaa implikoidaan naisten kokemaa pelästymistä omassa hytissä olevasta sammuneesta miehestä sanoilla "ikävä" yllätys viitaamalla, että kyse olisi vain "ikävästä" yllätyksestä ja vieläpä sen takia, koska sammuneesta miehestä ei olisi ollut "miesten hommiin".
Ymmärrän, että tuo on sinun mielestäsi hauskaa, mutta naisena (tähän taas Psykopatologia tarttunee) totean, että sinun aloituksesi oli räkänokkakloppimaista hihittelyä ja naisten halventamista ja pilkkaamista. Ei naurata - ei sitten yhtään.
Obelix kirjoitti:Olet haukkunut minua ja Kylvistä, syyttömiä miehiä!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysyn uudestaan:
Miksi muuten taas yrität kääntää puheenaiheen omasta käytöksestäsi muiden synteihin?
Mistä synneistäni minun pitäisi puhua ja miksi?
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjälle sanon, että sinä olet osaltasi ollut romuttamassa Psykopatologiaa vertaistukifoorimina
(yhdessä ja erikseen Obelixin kanssa).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 6 vierailijaa