Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Asko vain tuo esiin epäkohtia. Ei silti tarvitse olla pyhimystäkin pyhimysmäisempi
vaan on hänelläkin lupa kommentoida/vastata ketjuihin, joiden aihe on muuttunut
matkan varrella ties kuinka monta kertaa

.
Onko nyt "todistettu", että "vanha tuttusi" Obelix = Vasso (tms.)?
Kalabaliikin aloittaja on viisaasti vaiennut.
Minultako kysyt?
Toistan sen, mitä olen aiemminkin sanonut: kun tapaan Obelixin, joka pystyy osoittamaan olevansa Obelix,
eikä hän ole se henkilö, jonka olen tavannut VQP:na, muutan mieleni. Muista mielenliikkeistäni siihen asti katson parhaimmaksi vaieta.
Tuskin kukaan (muu) noin tyhmiä olisi puhunut!
Tässä taas pieni esimerkki minuun kohdistamastasi "mustamaalauksesta", halventamisesta tai miksi sitä kukin nyt haluaakaan kutsua.
Kommentoin tätä VQP = Obelix? -aihetta nyt viimeisen kerran.
Alunperin olin utelias tietämään, onko kyseessä sama henkilö. Mitään en väittänyt enkä väitä.
Sain osakseni hyökkäyksiä, ja vastasin niihin. Näin kietouduin "keskusteluun", jonka varsinainen aihe ei minua enää kiinnostanut.
Kukaan täällä (polemiikin aiheena olevia lukuun ottamatta) ei kykene uteliaisuuttani tyydyttämään.
Niin kauan kuin näin on, minua ei koko aihe kiinnosta, vaikka minua yritetään tuon tuostakin provosoida reagoimaan.
Käsittääkseni yrittäjien toive on saada minut jotenkin puhumaan itseni pussiin?
Minun puolestani olkoot sama tai eri, ei se minua hetkauta; uteliaisuuteni vain jäi tyydyttämättä. Ei se
minun maailmaani kaada.