(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutten vieläkään aio Mirrille kertoa millä pätevyydellä esitän arvioitani Tukiasema.net -palstan lopettamisen syistä.
Minäkö olen kysynyt pätevyyttäsi esittämässäsi asiassa?
Varauduin vain, sinähän et hyväksy auktoriteetiksesi ketä tahansa (kuin korkeintaan asiasta mitään tietämättömiä).
Kyllästynyt kirjoitti:Eikö ole itsestään selvää, ettei sinun osaamiseesi lähdekritiikin käyttämisessä ole kelvollista?
Kyllästynyt kirjoitti:Tarkemmin ajatellen, en muista milloin sinä olisit osoittanut omaavasi hyvät taidot lähdekritiikin käyttämisessä.
Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole.
Maria kirjoitti:Ai, mielestäni voisimme siirtyä keskustelemaan pankkikorteista. Itselläni sattuu olemaan kaksi tapausta melko tuoreessa muistissa.
Mirri kirjoitti:Maria kirjoitti:Ai, mielestäni voisimme siirtyä keskustelemaan pankkikorteista. Itselläni sattuu olemaan kaksi tapausta melko tuoreessa muistissa.
Eikö siihen tarkoitukseen voisi avata ihan oman otsikon ja ketjun?
Kyllästynyt kirjoitti:Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole.
Tuossa esitetään painava arvio nimeltä mainitun asiantuntijan tietämyksestä, joten laitan tämänkin linkin, jotta tiedetään kuka oli Kyllästyneen 'asiantuntevan' arvioinnin kohteena:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Markku_Myllykangas
Maria kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole.
Tuossa esitetään painava arvio nimeltä mainitun asiantuntijan tietämyksestä, joten laitan tämänkin linkin, jotta tiedetään kuka oli Kyllästyneen 'asiantuntevan' arvioinnin kohteena:
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Wikipedian nimittäminen painavan arvion esittäjäksi on koominen ja lähinnä pöyristyttävä lähdekritiikin näkökulmasta. Sinänsä linkki on kiintoisa. Siitä käy ilmi mm. eräs kyseisen henkilön yhteistyökumppaneista.
Mirri kirjoitti:Maria, jospa et itkisi etkä nauraisi; toteaisit vain käsittäneesi väärin.
Maria kirjoitti:Mirri kirjoitti:Maria, jospa et itkisi etkä nauraisi; toteaisit vain käsittäneesi väärin.
Jospa en kuitenkaan toteaisi käsittäneeni väärin, koska mielestäni sellaista ei ole tapahtunut.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Wikipedian nimittäminen painavan arvion esittäjäksi on koominen ja lähinnä pöyristyttävä lähdekritiikin näkökulmasta. Sinänsä linkki on kiintoisa. Siitä käy ilmi mm. eräs kyseisen henkilön yhteistyökumppaneista.
Mirri kirjoitti:Maria kirjoitti:Mirri kirjoitti:Maria, jospa et itkisi etkä nauraisi; toteaisit vain käsittäneesi väärin.
Jospa en kuitenkaan toteaisi käsittäneeni väärin, koska mielestäni sellaista ei ole tapahtunut.
Ahaa; ilmeisesti minä käsitin viestisi väärin. Luulin sinun ymmärtäneen minun kirjoittamani viestin niin, että olisin siinä sanonut Wikipediaa painavan arvion esittäjäksi. Hyvä, ettet kuitenkaan käsittänyt asiaa niin.
Mirri kirjoitti:Tuossa esitetään painava arvio nimeltä mainitun asiantuntijan tietämyksestä, joten laitan tämänkin linkin, jotta tiedetään kuka oli Kyllästyneen 'asiantuntevan' arvioinnin kohteena:
Psykopatologia kirjoitti:Minä luin viestit automaattisesti "oikein", vaikka formaalinen virhe saattoikin olla kyseessä.
Myllykangas vs. Räsänen voi olla samanlainen kirja, joita mm. pispat ja tähtitieteijät ovat julkaisseet kirjeenvaihdostaan;
siis ei välttämättä kritiikitöntä.
Psykopatologia kirjoitti:Miriin, josta ko. lähti. - Aiemmin Mirri ylvästeli sillä, että luki minun viestini oikein eli "väärin".
(lihavointi minun)Maria kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole.
"Eikä tuo sinun tänne postaama Myllykangas et al. -artikkelikaan mikään tiedon kultajyvä ole." Tuossa esitetään painava arvio nimeltä mainitun asiantuntijan tietämyksestä, joten laitan tämänkin linkin, jotta tiedetään kuka oli Kyllästyneen 'asiantuntevan' arvioinnin kohteena:
Tulkinta jää salatieteeksi. Tulkitsijan on aina tekstejä lukiessaan mietittävä, mahtaako kirjoittaja sittenkään tarkoittaa sitä, mitä kirjoittaa eikä mahdollisesti aivan jotakin muuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa