Psykopatologia kirjoitti:Klo 22.07, kis)
No miksi et erittäin hyvänä ystävänä puutu mitenkään Trisin rajatilahaisevapilluinenhuora-teksteihin?
kis. kirjoitti:Siksi, että katson ettei Trisin kielenkäytön arvostelu kuulu minulle. Sitten toiseksi, Tris kirjoittaa erillaista 'kieltä' kuin te, se mitä hän sanoo, on teille kauhistuttavaa, vaik ne on vaan tehoste sanoja. MINÄ EN PUUTU TRISIN TEKEMISIIN JA SANOMISIIN, KOSKA ARVOSTAN SEN OMIA VALINTOJA.
kYLLÄSTYNEEN ILKEYS ON ERILLAISTA, SE VETÄÄ MUKAAN ENTISET EPÄONNISTUNEET TYÖT, SOSSUT, ÄIDIT JA MUUT TRISIÄ LOUKKAAVAT ASIAT, RÄÄPIMÄLLÄ NIITÄ TÄÄLLÄ JATKUVASTI. PÄINVASTOIN OIKEASTAAN TAJUAN MIKSI TRIS HUORITTELEE...SILTÄ LOPPUU SANAT JA SE KÄYTTÄÄ NIITÄ MITÄ OSAA, ILMAISTAKSEEN VIHASTUMISENSA.
Psykopatologia kirjoitti:Totta kai kaikki ymmärtävät. Mutta sinä siis suosit nettikiusaamista!
Kyllästynyt kirjoitti:kis. kirjoitti:No, kun mun mielestä se ei ole mitään pahoinpitelyä.Nuo huorittelut on aina vastineita sun ensin aloittamaan Trisin mollaamiseen...
No kun sinulla ei ole oikeutta vaatia tai valtuuksia edellyttää, että Tristanin minulle osoitetut rajatilahuora, psykopaattihuora, sadisti, vitun debiili, saatanan sekasikiö jne. -solvaukset eivät muka olisi pahoinpitelyyn rinnastettavissa olevaa nettikiusaamista.
Kysyn vielä uudelleen:
Koska Tristan hyökkäsi solvauksillaan minun kimppuuni ennen kuin olin hänelle tai hänestä ainoatakaan viestiä kirjoittanut - miten hänen minulle osoittamansa solvaukset voivat olla vastineita jostakin?
kis. kirjoitti:
No, kun mun mielestä se ei ole mitään pahoinpitelyä.Nuo huorittelut on aina vastineita sun ensin aloittamaan Trisin mollaamiseen.Kyllä minäkin huorittelisin, jos oikein raivostuisin ja käyttäisin viimeisetkin sanat mitä ikinä keksisin, saadakseni edes jotenkin kerrottua vihastumiseni määrän.
sinä ehkä puhut yläluokkaista kieltä ja tris osaa alatyyliset ilmaukset, joka kauhistuttaa sinua.
Kyllästynyt kirjoitti:Voit tehdä itseksesi mitä lystäät ja näytellä minkälaisia rooleja haluat, mutta kaikenlainen solvaaminen, herjaaminen, kiusaaminen ja rääkkääminen sinun on lopetettava
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa