Nettiriitelystä Tukari2:lla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 15:53

Näin on, ja koetan vasta olla tuossa suhteessa parempi.

Mutta toisaalta sinä et ole moderoinut foorumiasi pyynnöstä huolimatta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 16:22

Kyllästynyt, ei siihen mitään tulkintaa tarvita, että sinä riehuit ja raivosit palstalla; siellähän raivoamisesi oli kaikkien nähtävillä. Riehunnan tuloksena tuli banni, jolloin siirryit raivoamaan sähköpostitse henkilökohtaisesti minulle syyttäen minua jopa bannistasi. Jos tällä palstalla joku saa raivarin ja alkaa riehua, puhutaanko silloinkin tulkinnasta ja suosikkijärjestelmästä, kun riehuja pannaan kirjoituskieltoon? Sinun kohdallasi raivoamiseesi ja siitä seuranneeseen banniin syylliset löytyivät omasta mielestäsi muualta, et aiheuttanutkaan kirjoituskieltoasi omalla riehunnallasi - tällä palstalla on toinen tilanne, totta kai riehuja on syyllinen ihan itse...

Sano mitä sanot; ajattelusi ja selittelysi ovat uskomattoman tekopyhää ja kaksinaamaista hurskastelua. Että sinä muka jouduit banniin 'suosikkijärjestelmän' vuoksi, et oman riehumisesi tuloksena; varmaan väität niin julkisen kuin yksityisen raivoamisesikin johtuneen uhriudesta - et nähnyt itseäsi oman bannisi aiheuttajana. Ja tosiaan minä olin raivoamisesi ja riehumisesi kohteena. Sitähän ei tiedetä miten paljon niitä tikkukirjaimisia sähköposteja olisikaan vielä tullut, jos en olisi tehnyt sinun yksityisestä riehumisestasi julkista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 17:01

Voiko tuon selvempää osoitusta suosikkijärjestelmästä olla?

Kyllä, Geon kohtelu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 17:08

tris009 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Miten voi banni pidentyä alkupäästään? Osaako joku selittää tuon minulle?

Tristanin bänni piteni alkupäästään = minä olen moderaattori etkä sinä enkä ole sinulle tilivelvollinen

No ei. Jannehan "antaa tiliä", mutta omalla tavallaan. Hän luulee olevansa nokkela yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 18:21

tris009 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris009 kirjoitti:Just, olet suositellut minulle siivoustyötä pelkässä nöyryytysmielessä huomioimatta ollenkaan että olen selkäongelmainen, epäkäytännöllinen ja kyvytön siivoamaan edes täällä kotonani (josta saanut jopa taloyhtiön varoituksen!)

Miksi siivoaminen olisi nöyryyttävää? Lienee kuitenkin selvinnyt sinullekin, että siivoustyötä on tarjolla ja sinä olet vinkunut, ettet ole "tarmokkaista" yrityksistäsi huolimatta ole löytänyt itsellesi työpaikkaa..

Koska ei siihen pysty. Mikset mielummin ehdottanut että opettelisin sihteerintyöt?

Muisteln ehdotetun (ainakin sihteerivalmiuksien petraamista).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 18:36

Jälleen ihmettelelen tuota ehtymätöntä tapaasi tuoda esiin materiaalia, joka on sinulle epäedullista.

Tuossa on projektio käytössä, vaikka tunnet itsesi kuin omat varpaanvälisi.

PS Projektio tekee tyhmäksi, kuin myös "liiallinen" torjunta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 19:24

Joo, ulkopuoliset muistavat esimerkiksi Trissen ja Mirrin töppäilyt paremmin kuin he itse.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 19:49

Psykopatologia kirjoitti:Joo, ulkopuoliset muistavat esimerkiksi Trissen ja Mirrin töppäilyt paremmin kuin he itse.
Minä en pidä arkistoa sen enempää omista kuin toistenkaan töppäyksistä. Kyllästynyt taas nimenomaan haluaa taltioida toisten ihmisten töppäykset, ja sinä pidät toisten ihmisten töppäysten kaivelemista suorastaan kunnia-asiana; niin oli jo Tukiasemalla. Tukiasema-amnesia on sinun keksimäsi sana; sitä suuremman kunnian sinulta saa mitä paremmin muistaa toisten ihmisten töppöilyt, virheet ja erehdykset. Siksi kai Kyllästynyt on innostunut keräämään niitä talteen; jottei tarvitsisi hävetä sinun edessäsi Tukiasema-amnesiaa, vaan päinvastoin voisi loistaa muka hyvällä muistilla, kun on kopioinut koneelleen vaikka mitä.

Millaisesta ihmismäärästä sinä mahdat puhua sanoessasi, että ulkopuoliset muistavat; suurin osa kai nimenomaan ei halua muistella, eikä kaivella esille kanssakirjoittajien menneitä töppäilyjä vuodesta toiseen. Sinä ja Kyllästynyt olette tässä erinomaisen poikkeuksellisia yksilöitä rakastaessanne loputonta paskaläjien penkomista. Ja nimenomaan mieluummin vielä pengotte toisten kasoja, omat jätätte pöllyttämättä - aivan kuin olisitte yläpuolella kaikenlaisen läjien tuottamisen. Mutta ette ole, luulette vain. Jatkakaa kuitenkin minun puolestani rauhassa muiden ihmisten tuotosten tutkailua; niin sairaalta kuin pakkomielteinen kiinnostus toisten läjiä kohtaan vaikuttaakin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 20:00

Klo 19.02
Kyllästynyt on keksinyt tukiasema-amnesia -termin. - Joo, nostamme itsemme, koska meillä on valmius ko. tonkimiseen kaikilta osin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 20:46

Psykopatologia kirjoitti:Klo 19.02
Kyllästynyt on keksinyt tukiasema-amnesia -termin. - Joo, nostamme itsemme, koska meillä on valmius ko. tonkimiseen kaikilta osin.
Ok.

Te kaksi olette kuin paita ja peppu, joten ihmekös tuo, jos ei ole syntynyt täyttä varmuutta siitä kumpi on ensin alkanut puhua Tukiasema-amnesiasta... Voi olla, että minä olen lukenut tuon ensimmäiseksi sinun tekstistäsi, ja luullut sitä sitten sinun ideaksesi.

Tonkiminenkin teillä sujuu parityöskentelynä parhaiten; kumpikaan ei taida yksinänsä olla tonkimisista ihan niin innostunut kuin mitä olette kimpassa - sellainen käsitys on jostakin syystä syntynyt. Mutta hyvin voin olla käsittänyt väärin. Ehkä onkin kysymys vain siitä, että yhteistyössä on voimaa, se on tehokkaampaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 21:29

Kyllästynyt kirjoitti:Hyvä osoitus siitä, ettei sinun käsityksesi asioista ole oikea ja ettei kenenkään pidä kuvitella noita sinun omiin luuloihisi perustuvia väitteitä autenttisiksi kuvauksiksi tapahtumista tai niiden taustoista.
Juu, ihminen ei ole sellainen taltioimisväline, johon asiat taltioituisivat kuin kameraan tai nauhuriin, joten eipä hänestä löydy autenttista kuvausta; ei löydy sinustakaan. Koneeltasi löytyy mitä löytyy, mutta tuskin nekään kuvaukset autenttisia ovat; sinä olet valikoinut mitä taltioit, ja valikoit toiseen kertaan mitä päätät julkistaa. Varmaan valikoit myös mitä itse haluat lukeaa tallenteistasi; et ehkä itsellesikään tarjoile koneeltasi mitään autenttisia kuvauksia, vaan omien tarpeidesi mukaan valitsemiasi otoksia. Joten se autenttisista kuvauksista. Ihmisten kuvaukset eivät ole oikeita eivätkä vääriä, ne ovat erilaisia näkökulmia; samoja tapahtumia on tarkasteltu kuka mistäkin näkövinkkelistä.
Ihme juttu, jos sinä et ymmärrä tällaista, vaan kuvittelet sinun käsitystesi olevan 'oikeita' ja 'autenttisia'.

Kis, jokin motiivihan minulla tietysti tähän vääntöön on, muuten en olisi ruvennut... Luulen kuitenkin, että minun tarpeeni alkavat olla tyydytettyjä, joten varmaan alan pikkuhiljaa lopetella. Ainakin provosoitumisherkkyys ilmiselvästi vähenee, joten taitaa motiivini olla hiipumassa; tämä vääntö on kohdallani täyttänyt tehtävänsä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 16.01.2011 21:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.01.2011 21:44

Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 22:38

Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi tuollainen kirjoittajan "avustaminen" antaa lukijoille täysin vääristyneen kuvan siitä mitä kirjoittaja on todellisuudessa tehnyt ja sanonut sekä käyttäytynyt.
Höpö höpö.

Tässä Kisin poistoon joutunut viesti minun siivottuani pois kolme sanaa: voi vittu ämmä; ei viestistä tule mitään vääristynyttä kuvaa kirjoittajan todellisesta tekemisestä, sanomisesta, sekä käyttäytymisestä; valehtelet, jos väität esittämäsi litanian koskevan Kisin kirjoittamaa viestiä:
Kyllästynyt
"Lukijoiden on syytä panna merkille se, että Mirri paasaa edelleen vain sitä millä tavalla hän asian muistaa/haluaa muistaa/on omien mieltymystensä mukaan suodattanut. "
Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti.
Kis siis sanoi näin, ei mitään muuta minun poistettuani pari sinua loukannutta sanaa (vittu ämmä): Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti.

Kyllästynyt, mitä sinnikkäämmin poistat tämän viestin sitä selvemmäksi tulee, että sinä poistat viestejä omien tarpeidesi vuoksi - kaksinaamaisesti ja tekopyhästi hurskastellen. Jos viestini poistuu, se poistuu sinun tarpeidesi tyydyttämiseksi, ja jotta sinä valheellisessa kaksinaamaisuudessasi ja tekopyhyydessäsi saisit tahtosi läpi ja asiat näyttämään sellaisilta kuin sinä tahdot niiden näyttävän. Siivoat omia sotkujasi (ja peittelet läjiäsi?) poistamalla viestejä omien tarpeidesi mukaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.01.2011 23:33

Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi tuollainen kirjoittajan "avustaminen" antaa lukijoille täysin vääristyneen kuvan siitä mitä kirjoittaja on todellisuudessa tehnyt ja sanonut sekä käyttäytynyt.
Vielä siitä poistamastasi Kisin viestistä... Sinähän suorastaan valehtelet, jos annat ymmärtää Kisin todellisuudessa tehneen, sanoneen, ja käyttäytyneen - niin miten?

Tässä Kisin sinulle osoittama viesti alkuperäisenä ja autenttisena:
Voi vittu ämmä, ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti
Kuten huomaat, minun siivoukseni ei antanut yhtään mitään täysin vääristynyttä kuvaa Kisin viestistä. Valehtelet, jos yrität väittää muuta - tiedän, koska luin viestin ennen sen poistoa.

Tässä on tuoretta ja autenttista kuvausta sinun kaksinaamaisesta, tekopyhästä, keinoja kaihtamattomasta, ja valheellisesta hurskastelustasi. Toivottavasti et sentään ala väittää minun valehtelevan, kun kerron millainen poistamasi Kisin viesti oli autenttisena ja alkuperäisenä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2011 01:41

Varmaan ilkeyttään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2011 02:26

No niin sitä pitää!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2011 08:00

Kyllästynyt kirjoitti:En voi mitään sille jos sinä et näe eroa lauseiden: "Voi vittu ämmä, ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti" ja "Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asian olivat oikeasti" välillä. Toinen on törkeää ja loukkaavaa kielenkäyttöä ja toinen vain huonoa kieltä.
Kumpikaan noista väitteistä ei tietenkään pidä paikkaansa.

Solvaukset kuten "voi vittu ämmä" aiheuttavat aina viestin poistamisen - mutta olkoon tämä nyt paikoillaan esimerkkinä siitä kuinka huono luetun ymmärtämisen kyky ja huono muisti sinulla on.
Mukavaa, että jätit kirjoittamani viestin poistamatta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2011 17:38

Minä ainakin taidan olla jo sanonut mieltäni kaihertaneet asiat noin suurinpiirtein.

Tästä muisteluksestahan tämä minulla alkoi:
Muistaako kukaan (muu kuin minä), että Mirri selitteli herjan "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen jonkun kurssin?" olevan lähtöisin "jonkun muun näppäimistöltä" - vaikka tuon viestin lähettäjätiedoissa sekä sen allekirjoituksena luki Mirrin nimi?
Johan tämän ketjun aloitusviestistä onkin syntynyt vaikka mitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2011 18:01

Kiusallanikaan en kerro.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2011 18:58

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kiusallanikaan en kerro.

Eli sinun päämääräsi on edelleenkin kiusata minua?
Tästä päästäisiinkin aloittamaan uusi juupas/eipäs-kinastelu.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko