Arvasinkin sinun kommentoivan Korjaussarjan myötätunnon osoitusta. Mutta kuten sanoin, taitavat toiset ymmärtää nämä asiat paremmin kuin sinä. Siinä missä sinun mielessäsi omasta elämästä kertominen vääristyy marttyyriudeksi ja myötätunnon tunteminen ja ilmaisu säälipisteiksi, toisten päässä asiat eivät vääristykään noin pahasti.Aina löytyy joku johon marttyyriuskin uppoaa kuin naskali voihin.
Nythän oli kysymyksessä minun kirjoitusteni ja minun elämäni tulkitseminen; oletan olevani asiantuntija siinä asiassa - tiedän kuka tulkitsee minua ja kirjoituksiani oikein ja kuka väärin.Psykopatologia kirjoitti:Mirrikin voisi välttää vertailuja esimerkiksi siitä, kuka tulkitsee paremmin yms.
Epäilemättä olen, ja varmaan ties miten monet kerrat. Nytkin saatoin tulkita väärin miettiessäni mikä Kyllästyneen niin sinnikkäästi ja vuodesta toiseen panee näkemään minut marttyyrina ja tarpeeni sanoittaa elämääni säälipisteiden keräämisenä.Psykopatologia kirjoitti:Klo 10.42
Vastaavasti olet (aiemmin) tulkinnut pieleen muita.
Kyllästynyt, nythän sinä valehtelet. Tai sitten et enää muista mikä oli se ainokainen kerta, jolloin vastasin sinulle noin - sehän oli asiattomaan ja provosoivaan kysymykseen sopiva vastaus, yhtä asiaton ja ärsyttävä kuin kysymys. Siis kysymyksesi oli minun mielestäni raivostuttavan ärsyttävä ja asiaton...Miksi Mirri et koskaan vastaa sinulle esittämiini kysymyksiin vaan ainoa vastaus jonka sinulta saa on vittuilu "En kiusallanikaan kerro"?
Tässähän kierretään kehää...Psykopatologia kirjoitti:Yleinen tyylisi on (ollut) välttää vastaamista.
Kyllästynyt, missä olen esittänyt sinusta milloin mitäkin?Mirrihän on nimenomaan esittänyt siellä minusta milloin mitäkin.
Valehtelet; tai sitten tosissasi uskot asian olevan noin.Kyllästynyt kirjoitti:No vastaa sitten ja kerro mikä sai sinut kuvittelemaan, että sinä tiedät ja tunnet pankki- ja maksukorttien ominaisuudet paremmin kuin niitä työkseen suunnnitteleva ammattilainen - ja ennen kaikkea: Mikä on saanut sinut luulemaan, että sinulla on oikeus solvata minua milloin tyhmäksi ja milloin suuruudenhulluksi?
Ja entä millä oikeudella sinä kiellät minua kirjoittamasta asiasta joka kiinteästi liittyy työhöni ja vieläpä tölväistä "sinä et ymmärrä asiaa lainkaan etkä tule koskaan ymmärtämäänkään koska kannettu vesi ei kaivossa pysy"?
Olen nuo kysymykset esittänyt sinulle nyt jo aika monta kertaa, mutta ainoa vastaus jonka sinulta olen saanut oli "En kiusallanikaan kerro".
millä oikeudella sinä kiellät minua kirjoittamasta asiasta joka kiinteästi liittyy työhöni ja vieläpä tölväistä "sinä et ymmärrä asiaa lainkaan etkä tule koskaan ymmärtämäänkään koska kannettu vesi ei kaivossa pysy"
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa