Kyllästynyt, sinuako taltioimasi ketju koski, vai mikä pani sinut kopioimaan sen koneellesi omiin tarkoitusperiisi? Kerroit minun vastausteni olleen osoitettuja Tristanille, mutta vastaukseni löytyvätkin sinun koneeltasi - ihme juttu. Olisi tosi kiva kuulla moiseen älyttömään kopiointiin jokin järjellinen selitys; mutta mahtaneeko sinulla olla sellaista - kun ei kai ketjussa edes puhuttu sinusta, vaan Tristanista.
Tarkoitusperiä sinulla epäilemättä on ollut minun ja Tristanin välisen menneen keskustelun taltioimiseen, mutta suorastaan pirullisen ilkeitä ja kieroja - olisikohan tuossa totuus.
Minulle taas ei ole mikään pikkuasia se, että joukko ihmisiä kiusaa, solvaa, rääkkää ja herjaa minua tai kertoo täysin perättömiä ja halventavia väitteitä minusta minua vuosikausien ajan.
Kuten kerroit, koneellesi kopsaamassasi ketjussa Tristan oli minun kiukkuni kohteena - et sinä. Taisi koko ketjukin olla Tristanin aloittama aiheena hän, etkä sinä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 15.01.2011 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran