Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Mutta on siinä sitten kommentoijat sekoilleet - Kyllästynyttä myöten - jos ketjun aloittajan inhon kohde onkin ollut Kyllästynyt:
tapio p kirjoitti:
En ole koskaan ketään niin inhonnut kuin tuota yhtä jankutusautomaattia tuolla helun foorumilla.
Kyllästynyt kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tunteesi (siitä huolimatta että minua on usein syytetty jankuttamisesta)...
Vastaukseni oli vittuilua aloittajalle.
Ok.
Mieleistäni kyseisestä ketjusta kuitenkin voidaan päätellä, ettei nimimerkki Keljukaan tainnut käsittää sinun olevan ketjun aloittajan inhon kohteena. Ketju huokuu antipatiaa, mutta kohteena et ole ollut sinä; tuosta tulkinnasta en pääse yli enkä ympäri. Ketjussa kirjoittaneilla on ollut yhteinen antipatian kohde - aloitusviestissä
jankutusautomaatiksi nimetty. Ehkä typeryyksissäni tulkitsen pieleen, mutta näin kuitenkin tulkitsen.
Sinä kirjoitit ketjun aloittajalle näin:
Ymmärrän hyvin tunteesi (siitä huolimatta että minua on usein syytetty jankuttamisesta).
Tuo ajojahti alkoi jo varsinaisella Tukiasemalla jossa nähtiin sekin ihme, että niin kissa- kuin sorkkaeläimetkin käyvät ajokoirista jos vain itse niin haluavat.
Kelju vastaa sekä sinulle että ketjun aloittajalle näin:
Ottakaa rauhallisesti vaan. Kaikilla meillä on persoonalliset pirteemme, jotka vain voimistuvat iän myötä.
Yritetään kestää.
En tosin tiedä, jos vaikka sinä olet ollut kyseisen ketjun aloittajan inhokki siinä kuin minäkin. Tuo saattaisi selittää minun mahdollisen väärintulkintani. Ei tullut mieleeni, että hän saattoi inhota sinua yhtä paljon kuin minua ja pitikin meitä molempia jankutusautomaatteina.