Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku työpaikallani ryhtyisi väittämään samantapaista kuin Mirri väitti Tukiasema.net -palstalla, silloin käyttäisin perusteluna niitä tietoja joita minulla vastapuolen osaamisen tasosta on.
En ymmärrä?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku työpaikallani ryhtyisi väittämään samantapaista kuin Mirri väitti Tukiasema.net -palstalla, silloin käyttäisin perusteluna niitä tietoja joita minulla vastapuolen osaamisen tasosta on.
Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Olisi jonkinlaisen henkisen rehellisyyden ja selkärankaisuuden merkki, jos myöntäisit kirjoittaneesi sympatiantunteistasi loukkaus päämääränäsi...
Pyrkimykseni ei ollut loukkaaminen vaan keskustelun saaminen päätökseen ja Kahvin minulle osoittamien nimittelyjen ja solvausten lopettaminen.
Kyllästynyt kirjoitti:2. Sinä olet kiusannut minua täälläkin.
Vai mitä sinä itse luulet noilla solvauksillasi tehneesi?
Psykopatologia kirjoitti:Parempi olisi, jos ne olisivat (sitten myös) koottuina esimerkiksi tänne.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysymys:
Ymmärsitkö nyt?
Mitä minun pitäisi ymmärtää? Sekö, että sinä luulet sinulla olevan oikeus ruveta solvaamaan ja kiusaamaan minua sen takia, että olen sanonut sanan "ex-vaimosi"?
Vastaukseni on aivan sama kuin minkä olen sinulle jo monta kertaa antanut: En ymmärrä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Olisi jonkinlaisen henkisen rehellisyyden ja selkärankaisuuden merkki, jos myöntäisit kirjoittaneesi sympatiantunteistasi loukkaus päämääränäsi...
Pyrkimykseni ei ollut loukkaaminen vaan keskustelun saaminen päätökseen ja Kahvin minulle osoittamien nimittelyjen ja solvausten lopettaminen.
Tarkoituksesi oli siis verbaalisella aggressiolla saada vastapuoli toimimaan mielesi mukaisesti. Hyvä että itsekin myönnät nämä mala fide -henkisyydet.
Ei. Miksi yrität jatkuvasti syöttää omia loukkaantumisiasi minun sanomikseni?
Miksi koko ajan hoet, että "hyvä, että itsekin myönnät"? Syyttelet minua asioista joita en ole tehnyt ja väität vielä minun myöntäväni sinun syytöksesi.
Psykopatologia kirjoitti:Ei kyse ole siitä, ettet olisi tuntenut aitoa myötätuntoa yms.
vaan siitä, että muut ovat loukkaantuneet "varomattomuutesi"
vuoksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tähän osaltani päätän keskustelun.
Eli "kivellä päähän ja sitten karkuun".
Niinpä tietenkin...

lurkki kirjoitti:Ja mikäli toinen katsoo, että kaikki on jo sanottu, mutta sinä haluaisit vielä jatkaa, niin se on aina "kivellä päähän ja karkuun"?
Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Ja mikäli toinen katsoo, että kaikki on jo sanottu, mutta sinä haluaisit vielä jatkaa, niin se on aina "kivellä päähän ja karkuun"?
Kuten sanoin, keskustelu on asiallista päättää silloin kun molemmat ovat sitä mieltä, että kaikki tarpeellinen on sanottu.
Jos vain toinen on sitä mieltä, se on sama asia kuin löisit vastapuolelle luurin korvaan.

Psykopatologia kirjoitti:20:57lurkki kirjoitti:Ja mikäli toinen katsoo, että kaikki on jo sanottu, mutta sinä haluaisit vielä jatkaa, niin se on aina "kivellä päähän ja karkuun"?
Kuulepa slurkki.
Olet bannissa. Et voi kiertää bannia uudella nimimerkillä.
Toivotan sinut tervetulleeksi takaisin 15.12.2012 (ellet sitä ennen taas munaa itseäsi). Kuittaa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa