Psykopatologia kirjoitti:Onhan sinulla yksi hienokin oivallus, mikä liittyy siihen, kuinka pitkälle näkee.

Kyllästynyt kirjoitti:kiss kirjoitti:1. Johtava (tossunalla)uros Pertti...
Kenen tossun alla sinä väität Psykopatologian olevan?kiss kirjoitti:2. Varsinainen Johtava naaras Kyllästynyt,eliminoinut Trissen, orjattaren...
En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.
Psykopatologia kirjoitti:Varmaan esimerkiksi panssarivaunukomppanian vaunut pystyvät pitämään yhteyttä radiolla.
Mutta jos 500 m matkalla on 10:n ryhmissä 100 miestä ja kaikilla radio, luulen, että viestinsä sekoaa.
Voiko 10 miehen ryhmillä olla kullakin oma "kanava" (tms.)?
No ainakin hyvin suppeita, kuten laittanut yksityisviestillä tietoa että jokin asia voi ehkä vaatia Ylläpidon huomiota tms.Hilppa kirjoitti:Oletko sinä Kahvi lainkaan käynyt keskustelua ylläpidon kanssa?
Kahvi kirjoitti:Kukin luonnollisesti toimii itse parhaimmaksi katsomallaan tavalla, mutta itse olen mieltänyt niin, että sähköpostit/yksityisviestit Ylläpidolle ovat niitä tilanteita varten, joissa halutaan YP:n olevan tietoinen jostain asiasta tms, jota ei haluta yleiseen tietoon (oma sairaus, elämäntilanne tms). Puhelimella soittaminen taas minusta kuuluu vaan todellisiin "hätätilanteisiin", jolloin ei aikuisten oikeasti yksinkertaisesti ole aikaa odottaa vastausta sähköpostiin tms. Näin ajattelen ihan vaan siksi, että myös Ylläpitäjällä on muutakin elämää kuin paimentaa meitä palstalaisia, ja sitä muuta elämää minä haluan kunnioittaa.
Kahvi kirjoitti:... Nyt kun varsin ikävä sekaannus viestintämetodista on selvitetty, niin lienee selvää että Kyllästyneen privaattiviestinnällä (pimahtaminen ym) oli todennäköisesti vaikutusta PP:n Trisselle langettamaan bänni-ukaasiin...
Kahvi kirjoitti:... Näin ollen voi olla toki liioittelevaa, muttei ehkä täysin erheellistä, puhua "eliminoinnista" - varsinkin kun nokkimisjärjestys-asiassa kirjoittajat ovat ilmeisesti tavoitelleet humoristista tms otetta...
Kahvi kirjoitti:... Arveleen edelleen, että myös aikanaan Kyllästynyt yritti vaikuttaa Tukiasema.netin Ylläpitoon (Janne Pöyhtäri) privaattiviestinnällä, mikä saattoi olla Pöyhtäristä hyvinkin häiritsevän tms oloista.
Sateentekijä kirjoitti:Mutta miksi ihmeessä Kahvi taas palaa noihin menneisiin? Ketä enää jaksaa edes kiinnostaa, mitä Kyllästynyt tai Kahvi on tehnyt vuonna nakki ja kirves?
Päästiin sujuvasti jo nykysodankäyntiin, niin eikö hän taas tule noine vanhan jauhamisineen väliin??
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Nyt kun varsin ikävä sekaannus viestintämetodista on selvitetty, niin lienee selvää että Kyllästyneen privaattiviestinnällä (pimahtaminen ym) oli todennäköisesti vaikutusta PP:n Trisselle langettamaan bänni-ukaasiin...
En ole vaatinut mitään.Kahvi kirjoitti:... Näin ollen voi olla toki liioittelevaa, muttei ehkä täysin erheellistä, puhua "eliminoinnista" - varsinkin kun nokkimisjärjestys-asiassa kirjoittajat ovat ilmeisesti tavoitelleet humoristista tms otetta...
Ei naurata.Kahvi kirjoitti:... Arveleen edelleen, että myös aikanaan Kyllästynyt yritti vaikuttaa Tukiasema.netin Ylläpitoon (Janne Pöyhtäri) privaattiviestinnällä, mikä saattoi olla Pöyhtäristä hyvinkin häiritsevän tms oloista.
Ei naurata tuokaaan, ja mitä ihmettä se sinulle kuuluu miltä Pöyhtäristä on mikäkin saattanut tuntua (paitsi ehkä niiltä osin kuin olit itse kiusaamista harjoittamassa ja riitaa haastamassa)?
Kahvi kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Mutta miksi ihmeessä Kahvi taas palaa noihin menneisiin? Ketä enää jaksaa edes kiinnostaa, mitä Kyllästynyt tai Kahvi on tehnyt vuonna nakki ja kirves?
Päästiin sujuvasti jo nykysodankäyntiin, niin eikö hän taas tule noine vanhan jauhamisineen väliin??
Teille muille asia voi olla "menneisiin palaamista" mutta itse kun olen pystynyt huonosti olemaan linjoilla (kuten aikaisemmin kerroin), niin ikäänkuin jatkan keskustelua mihin se osaltani jäi.
Tarkoitus tuskin on tapella tappelun itsensä vuoksi, vaan keskustella - jolloin hitaampikin vastaaminen ei ole kovinkaan haitallista.
Kahvi kirjoitti:Kirjoitin "vaikutusta" (en "vaatimassa" tms).
Eikö sillä, että Tristan on kiusannut minua vuosikausia, saisi olla ollut vaikutusta asiaan?
Humoristinen ote ei tarkoita sitä, että kaikkia naurattaisi...
Kahvi kirjoitti:Mietin vain, että miltä PP:ltä mahtaa tuntua privaattiviestintäsi.
Kahvi kirjoitti:No ainakin hyvin suppeita, kuten laittanut yksityisviestillä tietoa että jokin asia voi ehkä vaatia Ylläpidon huomiota tms.Hilppa kirjoitti:Oletko sinä Kahvi lainkaan käynyt keskustelua ylläpidon kanssa?
Muutoin pyrin noudattamaan tätä aikaisemmin kirjoittamaani:
07.02.2015 12:58Kahvi kirjoitti:Kukin luonnollisesti toimii itse parhaimmaksi katsomallaan tavalla, mutta itse olen mieltänyt niin, että sähköpostit/yksityisviestit Ylläpidolle ovat niitä tilanteita varten, joissa halutaan YP:n olevan tietoinen jostain asiasta tms, jota ei haluta yleiseen tietoon (oma sairaus, elämäntilanne tms). Puhelimella soittaminen taas minusta kuuluu vaan todellisiin "hätätilanteisiin", jolloin ei aikuisten oikeasti yksinkertaisesti ole aikaa odottaa vastausta sähköpostiin tms. Näin ajattelen ihan vaan siksi, että myös Ylläpitäjällä on muutakin elämää kuin paimentaa meitä palstalaisia, ja sitä muuta elämää minä haluan kunnioittaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa