Jail kirjoitti:Minä ainakin olen häiriintynyt,
ja tämä on ilmoitusluontoinen asia.
Jail kirjoitti:Minä ainakin olen häiriintynyt,
ja tämä on ilmoitusluontoinen asia.

Väsyttää, masentaa ja hermostuttaa – miehelläkin voi olla vaihdevuodet . Joka kymmenes alle 60-vuotiaista ja viidennes seitsenkymppisistä miehistä kärsii vaihdevuosivaivoista.
untuva kirjoitti:PP jos minä sanon ettei minua saa sanoa häiriintyneeksi silloin se on niin, että sun pitää kunnioittaa minua ja olla nimittelemättä kyseisellä tavalla. On asia totta tai ei.
untuva kirjoitti:Minä olen mielenterveysongelmainen, en häiriintynyt. Esim koirasta voi sanoa, että se on häiriintynyt minusta ei saa sanoa niin.

Psykopatologia kirjoitti:21.25untuva kirjoitti:PP jos minä sanon ettei minua saa sanoa häiriintyneeksi silloin se on niin, että sun pitää kunnioittaa minua ja olla nimittelemättä kyseisellä tavalla. On asia totta tai ei.
En ole koskaan sanonut sinua häiriintyneeksi.
Beth kirjoitti:Häirintynyt kuulostaa rumalta nimitykseltä. Kuuluu häiriköiden lexiconiin. Sellaista ei pitää hyväksyä, untuva, olet oikeassa.

Psykopatologia kirjoitti:21.25untuva kirjoitti:PP jos minä sanon ettei minua saa sanoa häiriintyneeksi silloin se on niin, että sun pitää kunnioittaa minua ja olla nimittelemättä kyseisellä tavalla. On asia totta tai ei.
En ole koskaan sanonut sinua häiriintyneeksi.
sama vanha kelju leppoisuus
sama vanha leppeä heppoisuus
untuva kirjoitti:Beth kirjoitti:Häirintynyt kuulostaa rumalta nimitykseltä. Kuuluu häiriköiden lexiconiin. Sellaista ei pitää hyväksyä, untuva, olet oikeassa.
Beth puhut usein ristiriitaisesti; ei pitää: Ei pidä hyväksyä, pitää hyväksyä. Oletko sekaisin? Kuulostat ainakin sekavalta tuossa suhteessa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa