Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jaa, keskustelu kääntyikin nyt näin, että se olenkin minä, joka esittää syytöksiä? Taisi taas Kyllästyneestä tulla uhri.
En ole uhriudesta puhunut mitään, joten sekin on vain sinun omaa keksintöäsi.
Mutta kerropa Mirri vihdoinkin, missä olen vaatinut hyvitystä jonkun "epämääräisen porukan" nimissä?
Tässä:
Jos joku tulee, kerta toisensa jälkeen, huutamaan, rääkymään, solvaamaan ja kiusaamaan muita kirjoittajia milloin milläkin alatyylisellä nimityksellä, miten voi olla jotakin muuta kuin oikeudenmukaista ja tasapuolista se, että muita häiritsevä, solvaava ja kiusaava kirjoittaja poistetaan?
Kyseinen kirjoittaja on huutanut, rääkynyt, solvannut ja kiusannut lukemattoman monia muitakin kuin vain minua. Asia ei siis koske vain minua.
Lukemattoman monet on epämääräinen joukko niin kauan kuin et täsmennä sitä. Käytät oman asiasi ajamisessa hyväksesi jotakin epämääräistä porukkaa, jonka väität olevan lukemattoman suuri. Yritit vetää jopa minut siihen; aivan kuin sinä muka vuodesta toiseen höyhentäisit Trisseä minun vuokseni... Muistelet puolestani minulle jotakin aikoja sitten tapahtunutta asiaa, ja vedät sen sitten tähän esille, ja selität sillä miksi tunnet loputonta tarvetta kurittamiseen.
Eikä sinua varmaan edes hävetä käyttäytymisesi. Olisit edes sen verran rehellinen (edes itsellesi), että myöntäisit kostavasi ihan omasta puolestasi - ja nimenomaan kostavasi.