sashalla status quo

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: sashalla status quo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.05.2011 08:13

sasha kirjoitti:Joo, olen.

Menen sitten tekemään kanapataa ja kirjoittamaan kirjettä ystävälle.

viewtopic.php?f=5&t=4035

Vaikka oletkin nyt tehnyt blogiisi muutoksia, olet jatkuvasti - viimeksi viime viikolla -
tuonut esiin, että Kyllästynyt on tullut blogiisi häiriköimään. Kuitenkin on vahvaa
evidenssiä siitä, että raportointisi asioista ovat olleet puutteellisia ja yksipuolisia
sekä muistamattomuutenkin pohjaavia sekä inhottavan propagandistisia (kuten
linkissä yllä).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 02.05.2011 08:50

Kiitos, PP, kun olet antanut tämän allaolevan säikeen viesteineen olla ainakin toistaiseksi palstalla:

viewtopic.php?f=16&t=4090

Mielestäni oli ihan fiksu ratkaisu myös lukita ketju, ainakin toistaiseksi. Koska usein noihin ketjuihin tullaan sotkemaan ja provosoimaan, ja sitten ne vasta epäasiallisiksi menevätkin, ja päätyvät kai siksi sitten lopulta kokonaan poistoon. Minusta tilanne on nyt ihan hyvä, kun sitä voi jokainen halutessaan käydä lukemassa, miettimässä lukemaansa, mutta sitä eivät pääse nyt häiriköt sotkemaan. Minua ei haittaa jos vaikka laina opulta tuollainen ketju sitten poistetaankin, kunhan ei nyt ihan muutaman tunnin kuluessa kuitenkaan. Tai välttämättä edes yhden vuorokauden kuluessa. Jos saisi edes vähän aikaa olla olemassa, luettavissa.

Kiitos, siis!
koirassairas

ViestiKirjoittaja sasha » 02.05.2011 11:35

Useimmiten oli niin että olimme jossain Kyllästyneen kanssa tapelleet ja tulin blogiin purkautumaan. En kokenut siinä olevan mitään väärää kun hän sai tulla halutessaan keskustelemaan myös. Kommentoijat ehdottivat ja suorastaan vaativat että hiljentäisin kyllästyneen mutten usko tehneeni sitä koskaan koska se ei tuntunut oikealta(korjatkaa jos muistan väärin).
sasha

ViestiKirjoittaja sasha » 02.05.2011 11:49

No en minä muista kaikkea. En ikinä ajatellut että sulla olisi mitään oikeuksia minun blogiini.

Päästäkää jo pois. Ahdistaa.
sasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.05.2011 11:58

sasha kirjoitti:No en minä muista kaikkea. En ikinä ajatellut että sulla olisi mitään oikeuksia minun blogiini.

Etkö näe kannoissasi moraalista ongelmaa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 02.05.2011 12:42

Kyllästynyt kirjoitti:
sasha kirjoitti:Useimmiten oli niin että olimme jossain Kyllästyneen kanssa tapelleet ja tulin blogiin purkautumaan. En kokenut siinä olevan mitään väärää kun hän sai tulla halutessaan keskustelemaan myös. Kommentoijat ehdottivat ja suorastaan vaativat että hiljentäisin kyllästyneen mutten usko tehneeni sitä koskaan koska se ei tuntunut oikealta(korjatkaa jos muistan väärin).

Tuo(kaan) sepityksesi ei pidä paikkaansa Tristan.
Tappeluilla sinä ilmeisesti tarkoitat sitä, että sinä olet jälleen kerran solvannut minua - ja sen jälkeen vetäytynyt blogiisi solvaamaan minua lisää.
En ymmärrä mikset näe olevan täysin väärin, törkeän epäoikeudenmukaista sekä erittäin huonoa käytöstä se, että sinä solvaat minua vuodesta toiseen blogissasi, poistat minun vastaukseni mutta jätät palstallesi näkyviin kaikki ne kommentit joiden kirjoittajat eivät sinun käytöksestä ja/tai toiminnasta ole joutuneet kärsimään ja jotka eivät sen takia lainkaan ymmärrä mistä sinun kirjoittelussasi on kysymys.

Yllä sinä väität - kuten olet aiemminkin väittänyt - ettet muka estänyt minua kertomasta omaa mielipidettäni vaikka sinä teit noin säännöllisesti joko poistamalla tai jättämällä julkaisematta minun kommenttini. Kehtasitpa vielä kehuskellakin sillä kuinka minua varmasti vituttaa se, että sinä voit jättää viestini julkaisematta tai poistaa ne jälkiä jättämättä.

Minäkin olin paikalla aika usein! Kävin silloin tällöin lukaisemassa mitä Tristanille kuuluu. Minä myös kommentoin välillä blogiasi, milloin milläkin nimimerkillä. Minä ja Kyllästynyt emme olleet ainoat, jotka siellä kävivät sinua välillä muistuttelemassa siitä, että ei sinulla nyt niin valtavan korkea moraali ole, eikä niin epäitsekkään hyväntahtoinen sydän, kuin usein annoit ymmärtää. Ja todella, usein estit kaiken kommentoinnin blogeissasi. Poistatutit osan kommenteista. Muutenkin menettelit juuri niin kuin Kyllästynyt tuolla yllä kertoo. Minä myös olin yksi niistä muutamista, jotka puolustivat Kyllästyneen oikeutta sanoa asiansa, koska siihen oli täysi oikeutus, mutta Kis tai ketkä lienevätkään muut hänen tapaisensa pellet tulivat siihen aina ilkkumaan, että Kyllästynyt muka kirjoittelee taas usealla eri nimimerkillä. Minua on usein luultu milloin Kyllästyneeksi ja Milloin Yasuksi, vaikka olen aina yrittänyt erehdyksen oikaista. Ja tappeluksi ei voi tosiaan kutsua sitä asetelmaa, jossa Tristan pilkkaa Kyllästynyttä milloin minkäkin nurkan takaa pitkin nettiä, ja sulkee Kyllästyneeltä pois kommentointi-mahdollisuuden. Oikea luonnehdinta lienee raukkamaisuus ja moraalittomuus, nuo kaksi ominaisuutta, jotka kuuluvat Tristanin listalla niihin luonteenpiirteisiin, joita hänellä ei ole koskaan ollutkaan.

Söshöllä Status Quo:
Kuva
koirassairas

ViestiKirjoittaja sasha » 02.05.2011 13:10

täytyy ottaa rauhoittavia
sasha

ViestiKirjoittaja sasha » 02.05.2011 13:13

Psykopatologia kirjoitti:
sasha kirjoitti:No en minä muista kaikkea. En ikinä ajatellut että sulla olisi mitään oikeuksia minun blogiini.

Etkö näe kannoissasi moraalista ongelmaa?

Nyt koen itseni niin ahdistetuksi että en pysty ajattelemaan. Lopeta tämä jo.
sasha

ViestiKirjoittaja sasha » 02.05.2011 13:16

Miksi sinun juttujasi ei saisi sitten kommentoida omassa blogissa?
sasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.05.2011 21:27

Itseänne saatte syyttää
Kirjoittaja valtiatar » 03.05.2011 21:13

kun provosoitte mua eilen taas suuttumaan vitkastelulla ja jankutuksella.

Olenko nyt vapaa?
valtiatar

Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko