Käytättekö ns. seniilisauvoja?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Käytättekö ns. seniilisauvoja?

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2011 08:58

Psykopatologia kirjoitti:Ajattelin vielä viedä postia ja samalla kokeilla seniilisauvoja. Mutta ne olivatkin eri pituiset!?
No ei hätää, otin toisesta jalasta bootsin pois ja sitten menoksi. Mikä kiihtyvyys, mikä vauhti!
Mutta kulkiessa sauvat muuttivat taas pituutta. Mikähän niissä on? Tietäisiköhän trisse.?

Kyllästynyt näköjään syystä tai toisesta pelkää saavansa ihmiset kimppuunsa, jos kertoo... Minä yritän; tuskin sentään kukaan kimppuun käy - oikoo vain, jos olen erehtynyt ja arvannut pieleen.

Kuulostavat huonosti kiinni kierretyiltä teleskooppisauvoilta; sellaisilta nykyaikaisilta, joiden pituuden voi itse säätää. Päätät ensin kuljetko bootseissa vai ilman, ja säädät sauvat sitten samanpituisiksi, mutta kiristät huolella. Sillä tavoin pituus pysyy paremmin.

Ei muuta kuin uusi yritys; kyllä se siitä lähtee.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 09:26

Ahaa, nyt snaijaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 13:48

Pyydän anteeksi seniileiltä sitä, että olen tahallani nimittänyt kävelysauvoja seniilisauvoiksi.
Veto oli minun puoleltani ajattelematon ja oli olevinaan huumoria. Toivon, että välikohtaus
ei mene kärpäsestä härkäseksi. Ei minulla seniileitä vastaan mitään ole; olen tottunut heihin
foorumillani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maria » 15.03.2011 14:20

En käytä kävelysauvoja, joskus sauvarinnettä tuli harrastettua, nykyisin muut kujeet.

En tiennyt, että sauvakävelysauvoja nimitettäisiin seniilisauvoiksi. Onko nuorison vai uusionuorison keksintöjä? Taannoin kuulin nimityksen jeesusteippi, jota käytetään nimikkeen ilmastointiteippi korvikkeena. Viimeksi korjasin pesukoneen tiivisteen (n. 1 v. sitten) jeesusteipillä ja hyvin on pitänyt. Erinomaista.
Maria

ViestiKirjoittaja Gyver » 15.03.2011 14:31

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2011 16:53

Jospa ikääntyvät herrasmiehet, jotka vanhoilla päivillään innostuvat sauvakävelystä, nimittävät kävelysauvoja seniilisauvoiksi - ikään kuin itseironisesti?

Viime vuosina on kyllä ollut havaittavissa sellainen ilahduttava ilmiö, että yhä useampi mies on tarttunut kävelysauvoihin - eivätkä ole edes vanhoja, miehet siis. Aiempina vuosina miehinen mies kai piti kävelysauvoja 'akkojen' (tai seniilien) höpötyksenä, ei enää nykyisin. Ainakin minä olen asuinpaikkakunnallani nähnyt paljonkin miehiä liikenteessä sauvojen kanssa. Kiihtyvyyttä ja vauhtiakin löytyy, ihan kuten PP kuvasi. Sauvakävely on näköjään tullut monelle miehelle varteenotettavaksi liikuntavaihtoehdoksi, kenties iänikuisen hölkän sijaan; järkeväähän se on.
Mirri

Sekstaaminen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 17:26

http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic ... 33&start=0

Näköjään possu puolustaa minua!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maria » 15.03.2011 17:29

Ai mielestäsi sauvakävelevä mies on seksikäs?

Niinkin. Varsinkin kun vauhtia riittää niin, että puru pöllyää rinteessä ja jalat loikkien etenevät. Mitä hyötyä sauvoista muuten on? En ole muuta keksinyt kuin, että saa vähän tehoja lisää ja kyljen lihaksia myös työstettyä. Sutjakka kroppa tulee kuulemma myös. Tosin on muitakin keinoja.
Maria

Sexisauvat?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 17:41

Voitaisiin kai nimittää myös sexisauvoiksi ja toimintaa sauvasexiksi eli turvasexsiksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.03.2011 21:49

Possun mukaan sextailu on toistensa hinkkaamista :?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.03.2011 21:50

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Tulit Mirri paljastaneeksi, että taidat olla seniilisauvojen suurkuluttaja?

Mistä ihmeestä sinä vedit tuollaisen johtopäätöksen ja löysit peräti 'paljastuksen'; ja että minä olisin tullut 'paljastaneeksi'...? Viestini eivät kerro käytänkö kyseisiä kapistuksia aktiivisesti, vähemmän aktiivisesti, vai en ollenkaan.

Luin sen rivien välistä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 21:53

Riidankylväjä kirjoitti:Possun mukaan sextailu on toistensa hinkkaamista :?

Se tulee substantiivista 'hinkit'.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.03.2011 21:55

Tarkoittaako tuo hinkkien manipulointia?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2011 21:57

Voi, hyvät hyssykät sentään! Siitä sekstausepisodista on kulunut jo yli pari vuotta, mutta sinä vatvot sitä aina vain. En tajua, mutta tuskin minun tarvitseekaan.
Minä näköjään olen tässä asiassa pitänyt sinnikkäästi pintani; tyyliin tuumaakaan en väisty... Ilmiselvästi olen jo silloin kiistan käydessä kuumimmillaan ollut sitä mieltä, että moka oli sinun ja sillä siisti.

Muttei se mitään; virheistä oppii, kuten toisaalla on jo todettu. Eikä mokaaminen ole ollenkaan noloa. Sinäkin nykyisin tiedät mitä kaikkea sekstaaminen voikaan ihmisille merkitä... :D

(Tämä viesti on Psykopatologialle; on tullut muita viestejä minun naputellessani...)
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2011 22:06

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Tulit Mirri paljastaneeksi, että taidat olla seniilisauvojen suurkuluttaja?

Mistä ihmeestä sinä vedit tuollaisen johtopäätöksen ja löysit peräti 'paljastuksen'; ja että minä olisin tullut 'paljastaneeksi'...? Viestini eivät kerro käytänkö kyseisiä kapistuksia aktiivisesti, vähemmän aktiivisesti, vai en ollenkaan.

Luin sen rivien välistä.

Ok; oikeastaan luit oikein ja väärin... Minulla on sauvapareja peräti kaksin kappalein, mutta ne ovat pölyttyneet käyttämättöminä nurkassa jo 'luvattoman' pitkän ajan. Mutta kyllä nykyisinkin olen vannoutunut sauvakävelyn kannattaja ja puolestapuhuja - valitettavasti vain teoriassa ja puheen tasolla...
Siis tarkalleen ottaen; en ole sauvojen suurkuluttaja, en ole koskaan ollutkaan. Pitkäaikainen kuluttaja kuitenkin; milloin kuluttanut enemmän ja milloin vähemmän satunnaisesti. Viime vuosina en ole kuluttanut juuri lainkaan. Kiihkeästi kuitenkin haluan ja toivon, että saisin itsestäni sellaisen - suurkuluttajan.

Tässähän olisikin sitten ketju valmiina; varsinainen tsemppausketju 'seniilisauvojen' käytön treenaamiseen... Voitaisiin vaihtaa kokemuksia; miten kenelläkin tassu kulkee sauvojen siivittämänä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2011 22:22

Mikä on ohje sauvojen pituudelle?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2011 23:09

Ennen oli 90:n asteen kulman nyrkkisääntö. Sauvan pituus oli sopiva, kun maasta kohtisuoraan ylöspäin seisovan sauvan kädensijan ja käyttäjän olkapään välille syntyi kyseinen kulma; tietysti sillä tavoin, että sauvan käyttäjä piteli sauvan kädensijasta kiinni, ja sauva seisoi riittävän lähellä käyttäjäänsä.

Nykyisin on käyttäjän pituuteen perustuvia laskusääntöjäkin; niistä en tiedä enkä muista mitään. Idea kuitenkin on, että kävelysauvan pitäisi olla mieluummin liian lyhyt kuin liian pitkä, jotta käsien mahdollisimman luonnollinen liikerata säilyisi kävelyssä myös sauvojen kanssa niin, ettei liian pitkä sauva panisi nostamaan käsiä liian korkealle. Siksi minä lyhyenläntänä ihmisenä olen tutustunut teleskooppisauvoihin... Minun lyhyyteeni nähden kävelysauvojen standardien lyhinkin mitta oli hivenen liian pitkä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.03.2011 22:18

Mirri kirjoitti:Voi, hyvät hyssykät sentään! Siitä sekstausepisodista on kulunut jo yli pari vuotta,
mutta sinä vatvot sitä aina vain. En tajua, mutta tuskin minun tarvitseekaan.
Minä näköjään olen tässä asiassa pitänyt sinnikkäästi pintani; tyyliin tuumaakaan en väisty...
Ilmiselvästi olen jo silloin kiistan käydessä kuumimmillaan ollut sitä mieltä, että moka oli sinun
ja sillä siisti.

Muttei se mitään; virheistä oppii, kuten toisaalla on jo todettu. Eikä mokaaminen ole ollenkaan noloa.
Sinäkin nykyisin tiedät mitä kaikkea sekstaaminen voikaan ihmisille merkitä... :D

(Tämä viesti on Psykopatologialle; on tullut muita viestejä minun naputellessani...)

En välttämättä vatvo, mutta kun vanha, narsistisesti vaikuttanut asia tulee uudelleen
assosiatiiviesti tai muuten mieleen, suutun uudestaan. Huomasin (tukari2:n ketjusta), että
trisse, joka on täällä saanut olla suhteellisen vapaasti ja joka on perinteisesti pyrkinyt
osin epätarkkana ja osin valehdellen saamaan minut huonoon valoon, käyttää taas
tilaisuutta hyväkseen. Huomasin myös, että possu, joka on ollut minua vastaan, tukee
minua.

Edelleen muistin, että täällä Mirri piti minua syyllisenä suhteellisen yksiselitteisestä
kontekstista huolimatta. - Olisit suudellut häntä oikein jalkaotteella, vrt. olisit nussinut
häntä oikein jalkaotteella. Kumpaa mahdetaan tarkoittaa?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.03.2011 10:44

Siis kyse on joulukuusta 2009, vaikka olen kirjoittanut preesensissä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko