Kyllästynyt kirjoitti:Minulla on huonoja kokemuksia ruotsalaisista varhaisperunoista, ja sipuli pilaa minkä tahansa ruoan.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minulla on huonoja kokemuksia ruotsalaisista varhaisperunoista, ja sipuli pilaa minkä tahansa ruoan.
Millaisia huonoja kokemuksia?
irmeli kirjoitti:Ruotsalainen varhaisperuna tulee avomaalta, suomalainen useimmiten kasvihuoneesta. Joten en ymmärrä miten ruotsalainen varhaisperuna olisi huonompaa kuin suomalainen?

Mirri kirjoitti:Olisiko kyseessä lajikkeiden väliset erot? Yritän ymmärtää miksi ruotsalainen varhaisperuna olisi suomalaista huonompaa, eikä ruotsalaisuus oikein mielestäni riitä selittämään asiaa.
Kyllästynyt, millaisia huonoja kokemuksia sinulla on ruotsalaispotuista ja millä lailla olet pettynyt niihin?
Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Ruotsalainen varhaisperuna tulee avomaalta, suomalainen useimmiten kasvihuoneesta. Joten en ymmärrä miten ruotsalainen varhaisperuna olisi huonompaa kuin suomalainen?
Noin minäkin ennen ajattelin, mutta kokeile itse niin huomaat kuinka asia on.
En ole suinkaan ainoa joka on ruotsalaisiin uusiin perunoihin pettynyt.
irmeli kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Ruotsalainen varhaisperuna tulee avomaalta, suomalainen useimmiten kasvihuoneesta. Joten en ymmärrä miten ruotsalainen varhaisperuna olisi huonompaa kuin suomalainen?
Noin minäkin ennen ajattelin, mutta kokeile itse niin huomaat kuinka asia on.
En ole suinkaan ainoa joka on ruotsalaisiin uusiin perunoihin pettynyt.
Minä syön vallan vaan ruotsalaista perunaa siihen asti kunnes Lapin puikula kypsyy.
Samoin ruotsalaiset mansikat ovat paljon parempia kuin kotimaiset.
irmeli kirjoitti:Ruotsalainen varhaisperuna näyttää Cittarissa maksava 1.90 kilo, jos sillä saa itsensä kipeäksi, niin heikosti on asiat.
Italialaista perunaa en ole koskaan nähnytkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa