Voisitteko kana-aivot jättää Laurin rauhaan

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Voisitteko kana-aivot jättää Laurin rauhaan

ViestiKirjoittaja Lauri » 16.11.2015 23:38

Kiitos Toope (korjaan tuuve t ), että puolustat minua. Kuva
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 17.11.2015 01:20

Ryysy kirjoitti:Kuuluisikohan tähän se, että ehkä Laurikin on tehnyt osansa. Haukkunut käytännössä luokan/aineen/lastentarhan naispuoliset vai feministipuoliset opettajat maanrakoon... Omana tulkintana. Jokuhan voisi ajatella, että Laurin pitäisi nyt pyytää heiltä anteeksi.

Ryysy sinäkin. Kuva
Lauri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 01:22

Kukaan ei ole kiusannut Lauria. On käyty keskustelua asia-aiheesta, jossa väitteet pitäisi perustella lähteillä, mikäli tekee yleistyksiä. Sen lisäksi toisten kysymyksiin pitäisi vastata. Lauri on vältellyt vastailemista, ja lähteitä hän ei väitteillensä anna. Lisäksi hän esiintyy täällä uudella nimimerkillä toistellen samoja vanhoja juttujaan. Sitä voisi pitää huonotapaisena.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Ryysy » 17.11.2015 07:26

Lauri, mutta sinähän korjasit asian toisessa ketjussa: nyt siellä ilmenee, että tarkoitat jotakin pienempää ryhmää eli et kritikoi kaikkia naispuolisia opettajia yms. vastaan (kuten alunperin virheellisesti ymmärsin).
Ryysy

ViestiKirjoittaja Lauri » 17.11.2015 09:55

Ryysy kirjoitti:Lauri, mutta sinähän korjasit asian toisessa ketjussa: nyt siellä ilmenee, että tarkoitat jotakin pienempää ryhmää eli et kritikoi kaikkia naispuolisia opettajia yms. vastaan (kuten alunperin virheellisesti ymmärsin).

Minullahan ei ole naisia vastaan mitään, päinvastoin. Arvostelen äärifeminististä ideologia, joka on harhauttanut monia muka tasa-arvon nimissä.
Lauri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 21:33

tuuve t kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Kukaan ei ole kiusannut Lauria. On käyty keskustelua asia-aiheesta, jossa väitteet pitäisi perustella lähteillä, mikäli tekee yleistyksiä. Sen lisäksi toisten kysymyksiin pitäisi vastata. Lauri on vältellyt vastailemista, ja lähteitä hän ei väitteillensä anna. Lisäksi hän esiintyy täällä uudella nimimerkillä toistellen samoja vanhoja juttujaan. Sitä voisi pitää huonotapaisena.

Sinä et voi sitä päättää kiusaataanko vai ei. Sinä olet pahin kiusaaja ja aloittamasi ketju Laurista oli siitä osoitus.
Täällä ei ole sääntöä ettei saisi ottaa uutta nikkiä, kun vanha otetaan pois. Jos on sellainen sääntö mielestäsi, perustele väitteesi.

Sinä itsekin toistelet vanhoja juttujasi, esim. näistä nikeistä. Yhtä paskaa luettavaa sun vanhat juttusi ovat vaikka kirjoitatkin niitä samalla Kuutar- nikilläsi.
Keksipä nyt tänään jotain ihan uutta sanottavaa mitä et ole aikaisemmin vielä sanonut ja lopeta itkupillivalituksesi.

Siinä mainitsemassasi ketjussa vain kysyin, onko Lauri nimimerkki Kahvi, joksi häntä luulin, koska oletin muiden tietävän, kuka Lauri on. Näin olikin, muut tiesivätkin jo, että hän on entinen nimimerkki Riidankylväjä. Kyllä minullakin oli oikeus saada tietää tämä asia. Sillä on sikäli merkitystä, että jos joku vaihtelee nimimerkkiään, voi hänen koko kirjoittelussaan olla kyse vain trollaamisesta. Siis että häntä ei oikeasti edes kiinnosta se aihe mistä hän kirjoittaa, kunhan haluaa ärsyttää toisia. Ihmettelen kyllä kovasti, että tällä palstalla sama henkilö saa esiintyä eri nimimerkeillä, monilla keskustelupalstoilla tämä on kiellettyä.
Minä en siis ensin tiennyt, että Lauri on Riidankylväjä, kun aloin keskustella hänen kanssaan, vaikka hän vaikutti jotenkin tutulta. Siksi keskustelustakin tuli osin vanhojen argumenttien toistoa.

Onko sinusta OK haukkua toisia kana-aivoiksi, kuten nyt ketjussasi teet?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 21:40

Psykopatologia, voisitko nyt kertoa, miksi tällä palstalla on sallittua esiintyä uudella nimimerkillä kertomatta siitä muille?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 21:47

tuuve t kirjoitti:Niin, oliko sinulla nyt jotain uutta sanottavaa täksi päiväksi, mitä et ole jo aikaisemmin sanonut?

Vastasin edellisessä viestissäni sinun kysymyksiisi, miksi en pidä hyvänä sitä, että nimimerkkiä saa vaihtaa, sekä miksi kysyin sitä, mikä nimimerkki Lauri ennen oli.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 17.11.2015 21:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 21:48

tuuve t kirjoitti:Lähes kaikki ketjut missä vähänkin jotain keskustellaan on Laurin aloittamia. Jos ei olisi Lauria täällä kyseltäisiin mistä väristä pidät, tykkäätkö juustosta, mikä horoskooppimerkki olet jne. Eli olisi pelkkää kana-aivoketjuja.

Ei pidä paikkaansa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 21:58

tuuve t kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia, voisitko nyt kertoa, miksi tällä palstalla on sallittua esiintyä uudella nimimerkillä kertomatta siitä muille?

Milläs muuten todistat ettet itse kirjoita muilla nimimerkeillä välillä? Olet muka pitkiä aikoja pois mutta oletko oikeasti vai kirjoitatko sillä välin toisella nikillä?

Kirjoitan tällä samalla. En tiedä miten asian voi todistaa, mutta siitähän minä puhunkin. Minusta on arveluttavaa, että on mahdollista, että sama henkilö voi pelleilläkseen ja trollatakseen vaihtaa nimimerkkiään tällä palstalla. Palstan ylläpidolla on kaikkien sähköpostiosoitteet, jossa näkyy IP-osoitteet, kaiketi sen siitä voisi nähdä, kuka kukin on. Joskus olen ollut vähän pidemmän aikaa poissa, minulla kun on muutakin elämää kuin täällä kirjoittelu.

Minusta sekin on vielä ihan OK jos joku kyllästyy nimimerkkiinsä ja ilmoittaa vaihtavansa sen. Jos tekee sen vain siksi, että saisi trollailullaan ärsyttää toisia se ei ole OK.

P.S Juu, nyt taas toistelin sanojani, mutta kun tuntuu ettet halua ymmärtää pointtiani.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 22:07

tuuve t kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
tuuve t kirjoitti:Lähes kaikki ketjut missä vähänkin jotain keskustellaan on Laurin aloittamia. Jos ei olisi Lauria täällä kyseltäisiin mistä väristä pidät, tykkäätkö juustosta, mikä horoskooppimerkki olet jne. Eli olisi pelkkää kana-aivoketjuja.

Ei pidä paikkaansa.

Taitaa muuten pitää paikkaansa. Sinäkin osallistut vain laurin aloittamiin ketjuihin ja tähän mun kun pääsit haukkumaan Lauria.

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Olen myös aloittanut täällä monia keskusteluja, mm:

viewtopic.php?f=13&t=16205&hilit=maallikkoanalyysin+kysymys
viewtopic.php?f=5&t=16334&p=241460#p241460
viewtopic.php?f=8&t=15756&p=232235#p232235

Tässä esimerkkejä keskusteluista, joihin olen osallistunut, jotka eivät ole Laurin aloittamia:
viewtopic.php?f=8&t=16315&start=20
viewtopic.php?f=5&t=16363&p=241622#p241622
viewtopic.php?f=13&t=16222&p=240069#p240069
viewtopic.php?f=5&t=16193
viewtopic.php?f=5&t=16128&p=239626#p239626
viewtopic.php?f=5&t=16171&p=239051#p239051
viewtopic.php?f=5&t=15982&p=235808#p235808
Ja niin edelleen.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 17.11.2015 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 17.11.2015 22:13

tuuve t kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
tuuve t kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia, voisitko nyt kertoa, miksi tällä palstalla on sallittua esiintyä uudella nimimerkillä kertomatta siitä muille?

Milläs muuten todistat ettet itse kirjoita muilla nimimerkeillä välillä? Olet muka pitkiä aikoja pois mutta oletko oikeasti vai kirjoitatko sillä välin toisella nikillä?

Kirjoitan tällä samalla. En tiedä miten asian voi todistaa, mutta siitähän minä puhunkin. Minusta on arveluttavaa, että on mahdollista, että sama henkilö voi pelleilläkseen ja trollatakseen vaihtaa nimimerkkiään tällä palstalla. Palstan ylläpidolla on kaikkien sähköpostiosoitteet, jossa näkyy IP-osoitteet, kaiketi sen siitä voisi nähdä, kuka kukin on. Joskus olen ollut vähän pidemmän aikaa poissa, minulla kun on muutakin elämää kuin täällä kirjoittelu.

Minusta sekin on vielä ihan OK jos joku kyllästyy nimimerkkiinsä ja ilmoittaa vaihtavansa sen. Jos tekee sen vain siksi, että saisi trollailullaan ärsyttää toisia se ei ole OK.

P.S Juu, nyt taas toistelin sanojani, mutta kun tuntuu ettet halua ymmärtää pointtiani.

Voi perse kun olet kana-aivo nyt vai pitääkö teille sanoa olipa aivopieru kirjoitus,
IP-numeron ja sähköpostiosoitteen voi vaihtaa n. kahdessa sekunnissa.

IP-numeroa ei tietääkseni voi vaihtaa?
Sähköpostin suhteen voisi olla sellainen sääntö, että pitää olla kirjoilla koko ajan sillä samalla sähköpostiosoitteella, jolla alun perin rekisteröityi. Se on kyllä totta, että etukäteen valvominen voi olla vaikeaa. Ehkä parempi olisi, että mikäli joku on trollaillut uuden nimimerkin turvin, siitä voisi olla jotain seuraamuksia. Tosin tämä nyt sitten oli minun mielipiteeni, palstan ylläpitohan asiasta päättää.

Olen siitä kysynyt monesti, voisitko Pertti nyt vastata, miksi sallit nimimerkin vaihdon, jos joku toimii jatkuvasti niin, trollatakseen?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.11.2015 22:20

Nimimerkin vaihto on sallittu ilman asetettuja ehtoja. Mitään trollausta nimimerkkien suhteen ei ole ollut kuin kerran.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.11.2015 00:36

Tuuve, minä tietääkseni olen kertonut sinulle suoraan ja julkisesti, kun olen nähnyt aihetta ilmoittaa viestisi ylläpitoon.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2015 01:27

tuuve t kirjoitti:Joo ei kannata sun kanssa puhua IP-numerosta. Mistä edes olen sen sanan löytänyt, kun et sitä ymmärrä?
Odotapa hetki, menen itäsiipeen ja kohta olen vaihtanut ip-numeroni. Modeemini on siellä...

Jos on kiinteä IP-osoite, niin kuin esimerkiksi minulla on, ei auta vähääkään vaikka juoksisin edestakaisin itä- ja länsisuunnassa; IP-osoite ei vaihdu, koska IP-osoitteeni on ns. staattinen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2015 11:50

tuuve t kirjoitti:Kiinteä ip-osoite pitää erikseen ostaa ainakin Elisalta. Kun opiskelin nettikoulussa, piti mullakin olla kiinteä ip-osoite.

Kyllä, mutta ei se muuta sitä, että IP-osoitteen vaihtaminen ei välttämättä ole niin yksinkertaista kuin sinä väität.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2015 12:34

tuuve t kirjoitti:Niin mutta vaihtuiko MUN ip-osoitteeni.
En oikein usko, että täällä kirjoittavilla on kovinkaan monella tarvetta ostaa staattista ip-osoitetta?

Et sinä kuitenkaan voi sitä tietää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.11.2015 16:42

Mirriä lainatakseni ja samalla loistavaa suomalaista ilmaisua. Pistää ihan miettimään. Olenko jonkun täällä olevan mielestä kana-aivo? Kyllähän aika monesta asiasta toisinaan olen eri mieltä kuin Lauri...
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.11.2015 16:49

Trisse kirjoitti:... (Ei tietenkään sinänsä täysin ainutlaatuista toimintaa).

Miksi sinulle tarjoiltu pitäisi ylittää ainutlaatuisen kriteerit? Jotta saat tylsät hetket hieman värikkäämmiksi.

Mutta tuo Tuuve t:n kommentti "Älä nyt heti vinku ..." Oli ihan maan mainio. Suorastaan hykerryttävän hauska maakunta-aspekteineen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.11.2015 19:20

Trisse kirjoitti:Juurihan sanoin että värikkyys ei ole ainutlaatuista.

En viitsi lukea kommenttiesi kaikkia kohtia, koska ne eivät ole kovin ainutlaatuisia. Väriä elämään sen sijaan tunnut kaipaavan useinkin.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko