toope kirjoitti:Pääasia, että sinusta puhutaan.
toope kirjoitti:Kiitos kun panit firmani mainoksen, en olekaan sitä itse viitsinyt mainostaa kun olen ajatellut että pitäisi maksaa Luukkoselle jotain.
Hilppa kirjoitti:Ukko on pojan nimi, mutta kukaan ei ole tietääkseni antanut tyttärelleen nimeksi Akka.

Jaska kirjoitti:Palstan ladyt ovat kutsuneet minua milloin sovinistisiaksi milloin räkänokaksi räkänokkaklopiksi yms... ilman minkäänlaisia omantunnon pistoksia.

Mirri kirjoitti:Rohkea rokan syö; Palkkaa akka rattiin:
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art- ... 43474.html
Lopputulos oli varsin hyvä, eikä nuoren naisen mielestä ollenkaan nöyryyttävä.
Kattien kanssa eletään kissankasvattajan hallittua kaaosta, jossa söpöstellään pentuja, kisataan näyttelyissä, siivotaan hiekkalaatikoita ja nostetaan tarvittaessa kissa pöydälle. Päärooleissa tähteilevät Mythai-kissalan koratit. Kirjoittaja on kissojen nukkuma-alusta, joka työskentelee journalistina.

Jaska kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Minä en pistä pahakseni vaikka palstan akat kutsuis minua ukoksi, äijäksi, karjusi tai ihan miksikä tahansa joka viittaa mieheen tai miehisinä pidettyihin ominaisuuksiin. Minua saa kutsua myös kokovartalojormaksi halutessaan, vähän niiku kokovartaloministeri, mutta hieman seksistisempi.
Palstan ladyt ovat kutsuneet minua milloin sovinistisiaksi milloin räkänokaksi räkänokkaklopiksi yms... ilman minkäänlaisia omantunnon pistoksia.
Gabriel kirjoitti:Jaska kirjoitti:Palstan ladyt ovat kutsuneet minua milloin sovinistisiaksi milloin räkänokaksi räkänokkaklopiksi yms... ilman minkäänlaisia omantunnon pistoksia.
Heh, omatunto on venyvä käsite. Saas nähä mitä ne mulle keksii.
Jaska kirjoitti:On loukkaavaa käyttää kissasta katti-nimitystä.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ukko on pojan nimi, mutta kukaan ei ole tietääkseni antanut tyttärelleen nimeksi Akka.
Mikä estää käyttämästä Akkaa nimenä siinä kuin Ukkoakin?
Jaska kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Minä en pistä pahakseni vaikka palstan akat kutsuis minua ukoksi, äijäksi, karjusi tai ihan miksikä tahansa joka viittaa mieheen tai miehisinä pidettyihin ominaisuuksiin. Minua saa kutsua myös kokovartalojormaksi halutessaan, vähän niiku kokovartaloministeri, mutta hieman seksistisempi.
Palstan ladyt ovat kutsuneet minua milloin sovinistisiaksi milloin räkänokaksi räkänokkaklopiksi yms... ilman minkäänlaisia omantunnon pistoksia.
Jätit kertomatta mitä olet tehnyt nimityksen ansaitaksesi.
Diskuteerasin siwistyneesti arvon ladyjen kanssa. Mutta mitä saan palkaksi? Pelkkää lokaa ja ivaa.
Jaska kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jaska kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Minä en pistä pahakseni vaikka palstan akat kutsuis minua ukoksi, äijäksi, karjusi tai ihan miksikä tahansa joka viittaa mieheen tai miehisinä pidettyihin ominaisuuksiin. Minua saa kutsua myös kokovartalojormaksi halutessaan, vähän niiku kokovartaloministeri, mutta hieman seksistisempi.
Jätit kertomatta mitä olet tehnyt nimityksen ansaitaksesi.
Diskuteerasin siwistyneesti arvon ladyjen kanssa. Mutta mitä saan palkaksi? Pelkkää lokaa ja ivaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa