Mirri kirjoitti:Hilppa, en usko sinun eilen tulleen hyvää tarkoittaen tähän ketjuun kääntämään lukijoiden huomiota Trisseen. Mikä niistä kolmesta kirjoittamastasi viestistä kertoo lukijoille sinun olleen hyvällä asialla ja hyväntahtoisesti kääntämässä katseita yhteen kirjoittajaan?
Sitten et. Miksi minun pitäisi analysoida sinulle itse kirjoittamiani tekstejä viesti viestiltä? Minusta ei ole korrektia sinulta vaatia minulta sellaista. Siksi en vastaa kysymykseesi.
Lähinnä minulle syntyy vaikutelma, että et analysoi ketjun viestejä kokkonaisuutena etkä ainakaan minun viestejäni kokonaisuutena etkä halua paneutua ajatuksenkulkuuni. Et ole lainkaan kommentoinut minua herjaavaan viestiisi tekemääni vastinetta. Minusta on erittäin ahdistavaa ja ikävää, että juuri ennen koneelta poistumistani eilen illalla myöhään kirjoitit syytöksiä ryöppyävän viestisi. Oikea "hyvän yön toivotus", jollaisesta kenelle tahansa tulee vähemmän miellyttävä olo. Ja kaikki vain sen vuoksi, että sinusta on niin paljon tärkeämpää taivastella yhdysviivoja kuin ilmaista huolestuminen kanssakirjoittajan tilanteesta.
Se, että minä ilmaisen huolestumiseni minulle tyypillisemmällä tavalla ja olen huolestunut eri asioista kuin sinä Mirri, ei tee minusta sen huonompaa ihmistä tai väärässä olijaa, jota sinulla Mirri olisi oikeus miten tahansa ruotia.
Lisäys 15.35: Lisäksi et ota huomioon, että oivalsin Trissen käyttäytymisessä eilen huolestuttavan piirteen, jota sinä et ollut huomannut (ainakaan heti), koska seurasin kaikkia aktiivisia ketjuja ja niihin kirjoitettuja viestejä. Sinä et mitä ilmeisimmin ollut tietoinen nappailusta tai et välittänyt siitä. Myöhemmin trisse myönsi noin tapahtuneen. Minusta kanssakirjoittajilla on jonkinlainen vastuu, mutta en tiedä, miten tuota vastuuta pitäisi ilmaista. Sinun mielestäsi minun tapani on tietenkin väärin.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 07.08.2014 15:47, muokattu yhteensä 1 kerran