Päiväkirjoista (taas)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:26

tris kirjoitti:Kyllä minä voin rauhoittuakin jo jos olet lopettanut kiusaamisesi.

En ole koskaan sinua kiusannut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 23:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?

Saada vastauksia.

Pidätkö nettipäiväkirjaa sopivana paikkana, jonne voit työntyä pommittamaan kysymyksilläsi sen kirjoittajaa tahtoessasi vastauksia häneltä? Entä mihin tarvitset vastauksia, joita nettipäiväkirjassa tahdot?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:32

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?

Saada vastauksia.

Pidätkö nettipäiväkirjaa sopivana paikkana, jonne voit työntyä pommittamaan kysymyksilläsi sen kirjoittajaa tahtoessasi vastauksia häneltä? Entä mihin tarvitset vastauksia, joita nettipäiväkirjassa tahdot?

En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.

Olen jo kertonut miksi kysyin. Mitään asiatonta ei kysymyksissäni ollut, eikä keskustelupalsta ole keskustelupalsta, jos kysymykset tai muut asiallisesti esitetyt viestit kielletään tai niitä väitetään kiusaamiseksi ja syytetään kysymysten esittämistä pommittamiseksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:36

En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:38

tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalla (siksi että uhkasin itsemurhalla)

Niin, ja tuo itsemurhalla uhkailu kertoo hyvin sinun manipulointikyvystäsi - ja röyhkeydestäsi sitä käyttää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:39

Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:40

tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!

Olisin voinut poistaakin, jos olisit jonkin asiallisen perusteen esittänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 23:41

Kyllästynyt kirjoitti:En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.

Olen jo kertonut miksi kysyin. Mitään asiatonta ei kysymyksissäni ollut, eikä keskustelupalsta ole keskustelupalsta, jos kysymykset tai muut asiallisesti esitetyt viestit kielletään tai niitä väitetään kiusaamiseksi ja syytetään kysymysten esittämistä pommittamiseksi.

Ovatko tämän foorumin päiväkirjakirjoitukset kommentoitavia viestejä samaan malliin kuin keskusteluketjuissa kirjoitetut viestit? Vai mitä lihavoimani kohta tarkoittaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:43

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.

Ovatko tämän foorumin päiväkirjakirjoitukset kommentoitavia viestejä samaan malliin kuin keskusteluketjuissa kirjoitetut viestit? Vai mitä lihavoimani kohta tarkoittaa?

Tietenkin ovat. Miksi eivät olisi?

Jos joku haluaa pitää päiväkirjaa ilman kommentteja ja lainauksia, sininen ruutuvihko piirongin laatikossa on siihen sopiva väline.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2014 23:44

tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)

Se viestithän sisälsi sellaista sisältöä ynnä seikkoja, joita sinä itse olet palstalla naureskellen tai muuten kertoillut.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:44

Kyllästynyt kirjoitti:

Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2014 23:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tietenkin ovat. Miksi eivät olisi?

Jos joku haluaa pitää päiväkirjaa ilman kommentteja ja lainauksia, sininen ruutuvihko piirongin laatikossa on siihen sopiva väline.

Toivottavasti ylläpitäjä sanoo tähän asiaan jotakin.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:47

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)

Se viestithän sisälsi sellaista sisältöä ynnä seikkoja, joita sinä itse olet palstalla naureskellen tai muuten kertoillut.

Mahdollisesti mutta kokonaisuudessaan se oli törkeä ja tilanteessa myös totally uncalled for. Vai jos vaikka sinä kertoisit tehneesi abortin niin olisiko sen jälkeen oikein heittää kasvoillesi tuo tekosi missä tahansa keskustelussa ja missä tahansa sävyssä?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:48

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...

Sinä olet kirjoittanut minulle törkeitä solvausviestejä ja kiusannut minua vuosikaudet.
Nyt väität, että sinua on muka kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, koska sinulle osoitettua viestiä ei poistettu heti ja oitis kun sinä sellaista vaadit.

Huomaatko itse mitään kohtuutonta tai korjaamista kaipaavaa käytöksessäsi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:48

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku haluaa pitää päiväkirjaa ilman kommentteja ja lainauksia, sininen ruutuvihko piirongin laatikossa on siihen sopiva väline.

Toivottavasti ylläpitäjä sanoo tähän asiaan jotakin.

Uskotko tosiaan hänen sanovan? Ei PP halua astua Kyllästyneen varpaille.
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2014 23:49

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Mahdollisesti mutta kokonaisuudessaan se oli törkeä ja tilanteessa myös totally uncalled for. Vai jos vaikka sinä kertoisit tehneesi abortin niin olisiko sen jälkeen oikein heittää kasvoillesi tuo tekosi missä tahansa keskustelussa ja missä tahansa sävyssä?

En ole tehnyt aborttia enkä usko, että sinäkään olet.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:51

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä olet kirjoittanut minulle törkeitä solvausviestejä ja kiusannut minua vuosikaudet.
Nyt väität, että sinua on muka kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, koska sinulle osoitettua viestiä ei poistettu heti ja oitis kun sinä sellaista vaadit.

Huomaatko itse mitään kohtuutonta tai korjaamista kaipaavaa käytöksessäsi?

Oli siis oikein että minulle "kostettiin" tuokin asia sillä että ei annettu samoja oikeuksia kuin kenelle tahansa muulle olisi annettu? Oletko huomannut tämän kosto-kasvatuksen parantaneen käytöstäni mitenkään? Oman käsitykseni mukaan se on lähinnä tehnyt minusta raivohullun.
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 11.04.2014 23:51, muokattu yhteensä 1 kerran
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:51

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Ei kyse ole kenenkään abortista vaan siitä, että sinä olet itse suorastaan rehvastellut haluttomuudestasi ottaa vastaan sinulle ehdotettua tai tarjottua hoitoa ja valittanut täysin epäolennaisista hoitosi/kuntoutuksesi yksityiskohdista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:53

Joo, mutta mitä jos rajoitettaisiin kaivelu vaikka viimeiseen kolmeen vuoteen. Varsinkin kun silloin elämässäni tapahtui täydellinen muutos. Vittuako sinä viitsit vänkyttää etten joskus 2007 viitsinyt mennä A-klinikalle?!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:55

Hilppa kirjoitti:
tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

En ole tehnyt aborttia enkä usko, että sinäkään olet.

Vastaapa mielummin itse argumenttiin - akateeminen kun sentään olet.
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko