Sushia!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sushia!

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.02.2014 01:22

Näköjään osataan.

Maustekrassin viljelyä on pidetty hyvin vaikeana, ja osa sadosta kerätään edelleen luonnosta. Perinteisesti maustekrassia kasvatetaan virtaavan veden huuhtomassa sorassa, matalassa vedessä tai ainakin märässä maassa.[2]
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.02.2014 01:26

Raaka kala on tuoreena hyvän makuista. Pinnalle sivellään wasabia, koska antaa puhtaan vaikutelman l. "desinfioi" kalan pinnan.

Hillottu inkiväärilastu lisää terveysvaikutuksia. Ei ihme, että japanilaiset elävät niin pitkään.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.02.2014 01:37

Hilppa kirjoitti:Tänään maistoin Sake Avokado Don-annoksen. Ensin vihreää teetä. Oli hyvää. Siis kummatkin. Tarjoiltiin kulhosta, jossa riisi-sesamsiemen-sakekastikeseos, ympärillä sommiteltu kehäksi pieniä raakoja lohipaloja ja keskellä pinnalla puolikas Ready to eat avokado viipaloituna. Valitsin makeahkon soijakastikkeen, johon kastoin kalapaloja, ja sivelin kalojen päälle wasabia sekä peitin ne inkiväärilastulla. Oli kerrassaan mainio annos. Täyttävä ja terveellinen eikä mausta voi sanoa kuin että taivaallista. Yksinkertaista. Vain raikkaat perusmaut ja huolella tehty mieto riisin seoskastike.

Söitkö annoksen, vai maistoitko vain? Maistoin annosta/söin annoksen... Viestistäsi ei selviä kumpaa teit.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 16.02.2014 02:47

Minä en ole maistanutkaan sushia, enkä aiokaan.
Rane

ViestiKirjoittaja Joiku » 16.02.2014 06:59

Minä olen nuotiolla paistanut palasen suden lihaa mutta en saattanut syödä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.02.2014 12:54

Rane kirjoitti:Minä en ole maistanutkaan sushia, enkä aiokaan.

Minä vasta 2012. Kannattaa maistaa!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.02.2014 13:49

Psykopatologia kirjoitti:
Rane kirjoitti:Minä en ole maistanutkaan sushia, enkä aiokaan.

Minä vasta 2012. Kannattaa maistaa!

https://tinyurl.com/oxtosle
(Mainos)
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.02.2014 14:21

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Tänään maistoin Sake Avokado Don-annoksen. Ensin vihreää teetä. Oli hyvää. Siis kummatkin. Tarjoiltiin kulhosta, jossa riisi-sesamsiemen-sakekastikeseos, ympärillä sommiteltu kehäksi pieniä raakoja lohipaloja ja keskellä pinnalla puolikas Ready to eat avokado viipaloituna. Valitsin makeahkon soijakastikkeen, johon kastoin kalapaloja, ja sivelin kalojen päälle wasabia sekä peitin ne inkiväärilastulla. Oli kerrassaan mainio annos. Täyttävä ja terveellinen eikä mausta voi sanoa kuin että taivaallista. Yksinkertaista. Vain raikkaat perusmaut ja huolella tehty mieto riisin seoskastike.

Söitkö annoksen, vai maistoitko vain? Maistoin annosta/söin annoksen... Viestistäsi ei selviä kumpaa teit.

.

Poistin tarpeettoman selityksen 16.2. klo 15.08, koska Joiku ilkeilee viestini jälkeisessä viestissään.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 16.02.2014 16:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Joiku » 16.02.2014 16:04

Jatkossa Hilppakin voisi kirjoittaa niin ettei tarvi erikseen kysyä mitä tarkoitat.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.02.2014 16:16

Usein kirjoituksen yleisestä hahmosta ja kirjoittajasta saadun kokemuksen pohjalta
voi päätellä pitävästi kirjoituksessa esiin tuotua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko