Psykopatologia kirjoitti:Viesti on oikeassa paikassa siinä, mihin se on kirjoitettu.
Lauri kirjoitti:Kyseessä lienee Gabrielin tutkielma provoista ja miten ne vaikuttavat keskusteluun.
Saamme ehkä jossain vaiheessa tuloksia tutkimuksesta?

Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Taas olen eri mieltä. Mon muukin ehkä on.
Hyvä. Voimme varmaankin kysyä muiltakin:
Kenen mielestä Gabrielin dildoviesti on hauska tai edes oikeassa ja sille sopivassa ketjussa?
Tähän täytyy vastata ja vastaaminen on helppoa: ällöttävä ja vastenmielinen viesti. Sille ei toivottavasti tällä palstalla ole oikeaa ketjua.

Mirri kirjoitti:Toin munankeittimeni uuteen asuntooni, mutta unohdin ottaa siihen kuuluvan piikikkään vesimitan mukaan. Seuraavaksi varmaan kokeilen kananmunien kypsennystä keittimellä niin, ettei muniin pistetä reikiä. Kerron sitten miten kävi.

Psykopatologia kirjoitti:Itse olen keittänyt munia niin, että olen puhaltanut pillillä kuplat keitinveteen. Huonona puolena on kova puhaltaminen ja metodin vaivalloisuus. Mutta ainakin sähköä säästyy!
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen (edellä) esittämä munankeittoproseduuri sopii sellaisenaan (vissiin) vain keraamisille levylle, jossa kuumuus loppuu säädettäessä kuin seinään. Perinteisellä sähkölevyllä noin tehtäessä muna saattaa jäädä (monien mielestä) hieman liian kovaksi. Moni kyllä tykkää oikein kovasta kovasti.
karsee huuli kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse olen keittänyt munia niin, että olen puhaltanut pillillä kuplat keitinveteen. Huonona puolena on kova puhaltaminen ja metodin vaivalloisuus. Mutta ainakin sähköä säästyy!
https://www.youtube.com/watch?v=OE19g_OCZms (Kesto: Ei aavistustakaan, koska en jaksanut seurata kohellusta loppuun asti.)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa