Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pahoittelen tapahtunutta, mutta voisitte sinä ja Kahvi (sekä Helmenkalastaja) joskus uskoa mitä sanon (koska tapanani ei ole puhua palturia).
Tässä tapauksessa olet kärsinyt pahoista muistikatkoksista. Jos et olisi joutunut muistikatkosten kouriin, olisit kyennyt jo moneen kertaan muistamaan mistä on kysymys...
Koska koko ajan puhuttiin puhelinkeskustelusta, en osannut yhdistää viikkoja ennen Tristanin bannin alkua lähettämääni sähköpostia.
Sinäkin Mirri olit koko ajan tietämässä, että kyseisen kaltainen puhelinkeskustelu on käyty.
Mirri kirjoitti:... Mutta sitähän sinä et kyennyt tekemään - tai et halunnut tehdä. Sen sijaan syyttelit asiaa muistelevia kirjoittajia emävalehtelusta ja vaikka mistä muusta...
Voi pyhä sylvi taaskin... Miksen olisi "halunnut tehdä"? En osannut kuvitellakaan, että kyse onkin sähköpostista, eikä puhelinkeskustelusta josta Kahvi (ja sinä sekä Helmenkalastaja) intitte.
Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, mielestäni tämän episodin jälkeen on hyvin vähän syytä uskoa mitä sanot...
Kiitos samoin Mirri. Sinä väitit tietäväsi, että kuvatun kaltainen puhelinkeskustelu on täällä ollut puheena, kun itse tiesin tasan tarkkaan (niin kuin asia olikin), ettei mitään tuollaista puhelinkeskustelua ole koskaan ollutkaan. Kuvaa hyvin sinun "tietämistäsi", että luulit tietäväsi mistä on kyse, vaan etpä tiennyt - sinä vain luulit tietäväsi.
Mirri kirjoitti:... Jos halutaan syytellä valehtelusta, niin syytösten oikea osoite olet sinä. Minä kun en ainakaan toistaiseksi usko sinun unohtaneen tänne kirjoittamaasi viestiä, jonka Flower kaivoi esille...
Ethän sinä usko mitään muutakaan kuin vain omat "tietosi" (lue: luulosi). Jos et usko, etten hetkeäkään ajatellut kyse olevan sähköpostista, ole sitten uskomatta.
Mirri kirjoitti:... Mutta sinä et halunnut paljastaa tapahtuneita tosiasioita...
No ainakin tuo on emävalhe.
Mirri kirjoitti:... Jos oikeasti olet unohtanut noin tuoreen ja merkittävän viestisi sisällön, niin tämän jälkeen tällä palstalla on turha höpistä mistään amnesioista tai mitenkään muutenkaan ihmetellä, että eivätkö kirjoittajat muista mitä itse ovat kirjoittaneet...
En edes pitänyt kyseistä viestiä mitenkään merkittävänä alunperinkään, ja kun se vielä oli kirjoitettu viikkoja ennen Tristanin bannia, en osannut yhdistää sitä Kahvin väitteeseen puhelinkeskustelusta. Minä kun sattumoisin muistan aivan tasan tarkkaan (niin kuin asia myös oli), etten ole käynyt mitään Kahvin kuvaaman keskustelun kaltaista puhelinkeskustelua.
Mirri kirjoitti:... Jos oikeasti olet unohtanut noin tuoreen ja merkittävän viestisi sisällön, niin tämän jälkeen tällä palstalla on turha höpistä mistään amnesioista tai mitenkään muutenkaan ihmetellä, että eivätkö kirjoittajat muista mitä itse ovat kirjoittaneet...
Jos olisi alunperin kysytty sähköpostista, olisin varmaan osannut yhdistää asiat ja tiennyt mistä viestistä on kyse, mutta niinhän ei tapahtunut vaan te jankutitte puhelinkeskustelusta ja myös "tiesitte" sellaisesta olleen kyse ja puhe.