koirassairas kirjoitti:Minä olen ihan tykännyt Bethistä. Värikäs, välillä vähän räiskähtelevä, mutta mielestäni kuitenkin ihan aidon ja hyväntahtoisen oloinen ihminen. Ja kyllä, muistan, että hän täälläkin taisi kaiken meneillään olevan takia vähän riehaantua. Hän välillä provosoituu voimakkaasti. Mutta minusta hän vaikuttaa aika mainiolta ihmiseltä, kun vaan ihmiset antaisivat hänen olla rauhassa, eivätkä alkaisi turhista häntä näykkimään ja herjaamaan. Minusta yleensä ottaenkin ihmiset ovat aika ahdasmielisiä ja pikkumaisiakin. Vaikka rajansa kullakin, ei siinä mitään. (En minäkään toisaalta siedä muutamilta tyypeiltä enää mitään epäasiallisuutta.) Minä ainakin olen nauttinut Bethin kirjoituksista. Monipuolinen kirjoittaja, mainio huumorintaju. Minulle tulee vähän mieleen mm. Rosemary, ja myöskin Rosegarden (Stuart Little jne.), ennen kuin hän harhautui lyöttäytymään Trissen ja Kisin kelkkaan. Minusta Bethiä on kohdeltu sikamaisesti Tukari2:lla. Yksi esimerkki taas siellä vallitsevasta älyttömyydestä, joka vahvistaa sitä tunnetta, että sinne ei kannata palata. Bethille hyvää jatkoa!
Jos muistan oikein, täällä kyseisestä kirjoittajasta saatiin tarpeeksi hyvin nopeasti; jopa niin, että hän (ainakin melkein) lensi täältä ulos ennen kuin oli edes kunnolla ehtinyt asettua tänne. Mutta ehkä muistan väärin.
Minun muistamisistani riippumatta hän kuitenkin lähti täältä 'ovet paukkuen'; suivaantuneena ylläpitoon, joka ei hänen käsityksensä ja kokemuksensa mukaan ollenkaan ymmärtänyt häntä. Hänen täällä kokemiaan 'kolhuja' sitten ihmeteltiin Tukarilla; hänellä tietysti oli kova tarve kertoa mitä kaikkea hirveää hänelle on täällä tehty - ja peräti ylläpidon toimesta...
Minusta olisi kyllä mukavaa, jos Beth löytäisikin tämän foorumin uudeksi kirjoituspaikakseen. (Hiljaa mielessäni ajattelen, että Tukarilla päästäisiin siitä riesasta, mutta tällaista en tietysti 'ääneen' myönnä edes ajattelevani...)