Kahville suurkiitos kannaltani relevanttien ketjujen esiin kaivamisesta!
Vaikutukseni näkyy tosiaan olleen suuri, vaikken ole Kontun foorumille koskaan kirjoittanutkaan, en edes rekisteröitynyt.
Lumpparin täsmennys (viestiketju Kontun foorumilla):
Viesti Kyllästynyt lähetetty Ti Helmi 09, 2010 7:50 pm
Lumppari Helun palstalla:
"... (Kyltsi, siellä toisella palstalla, joka lainaat kaiken täältä

: Olen sanonut
katuvani kielenkäyttöäni, siis tapaa jolla esitin asiani, mutta asiasisällöstä olen edelleen samaa mieltä.
Asiasisältöä en pyydä anteeksi, silloin valehtelisin.)..."
Mitään muuta en ole koskaan väittänytkään, vaikka minua on ahkerasti yritetty leimata tämän osalta valehtelijaksi. Lumppari halusi teidät ulos palstalta, mutta olisi voinut ilmaista sen toisinkin (ellei olisi kilahtanut).
Ja taannehtivasta sääntöjen noudattamisesta seuraava lainaus:
Helmis kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Klo 10.30
Helmis 11.6.2011 22:51
(- -)
Oli väistämätöntä päätyä kyseisten sääntöjen soveltamiseen sinuun jossakin vaiheessa,
koska et voi olla missään ottamatta esille muilla foorumeilla tapahtuneita asioita.
Oli vain ajan kysymys, milloin sääntöjen rikkominen tapahtuu. Aivan sama, tapahtuiko
se päivää aikaisemmin vai myöhemmin. (- -)
Kuvattu pätee vain piilotajuntaan. - Esitetyn prinsiipin yhteiskunnallisella
sovelluksella olisi mullistavia seurauksia. Myös kasvatuksessa se olisi oiva
periaate (jota on käytettykin).
Nyt pistit pahan. No olkoon, tuo yllä siteeraamasi kirjoitus oli tarkoitettu selittämään,
miksi en ole vaivautunut tarkistamaan seuraantoa.
Jos sääntöjä on sovellettu taannehtivasti,
niin se on väärin. En todellakaan kannata piiskaamista "varmuuden vuoksi, kun jos ei se ole tehnyt, niin
ajattelee se kumminkin". Kyllä te hieman omaatuntoani onnistutte kolkuttamaan, aina
välillä.

Eli olen julkisesti ilmoittanut tuon lihavoidun jo (?) vuonna 2011. Joudun sen edelleen esittämään ehdollisena, koska seuraanto ei ole minulle selvä. Toisaalta jos te tiedätte seuraannon olevan niin kuin sanotte, sanomani on voimassa.
Kiitos vielä kerran, Kahvi!